Ga naar inhoud

zijn eurosilicone goed ?weet iemand raad???


porsiake

Aanbevolen berichten

dual plane geeft een heel mooi resultaat. dat is inderdaad half onder de spier, de bovenkant van de prothese wordt onder de spier geplaatst zodat er geen randen zichtbaar zijn, dit wordt vooral gedaan als je weinig eigen weefsel hebt. Bedank wel dat je grote kans hebt dat je je volledige spierkracht niet meer terug kan krijgen, dit is de reden waarom ik ze voor de spier heb laten plaatsen. Ik heb ook weinig eigen weefsel, maar de pc heeft het zo weten te plaatsen dat je bij mij voor de spier ook geen randen ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dual plane! Ik kan na zes weken verplichte rust alles weer hoor. Merk geen enkel verschil in voor en na de operatie. Kan alles tillen enzovoort. In het begin voelde dat nog wel gek/ onwennig. Maar het voelt nu helemaal normaal. Bovendien zijn ze qua vorm erg natuurlijk geworden, mooi 'glijbaantje!'.

Ben super blij met mijn keus, en zou er de volgende keer weer voor kiezen als ik moet wisselen.

Ik was eerst bang dat ze niet zo beweeglijk zouden zijn, maar dat is niet zo. Ze zijn zeer soepel en zacht geworden. Ben nu ruim 3 maand po.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag kenza

ik zie dat je van antwerpen bent ?! ken jij dan pc van renterghem niet?

is hij goed ?

dank u porsia

Ja ben inderdaad van Antwerpen Porsia, helaas ken ik die plastische chirurg niet, enige waar ik ervaring mee heb is dokter Plovier :), heeft zijn kliniek in Overijse genaamd Be-Clinic en over hem ben ik wel vol lof, voor mij is hij nu al een held:) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

opgeplakte balonnen bestaan denk ik deze tijd niet echt meer hoor.. Als je voor een goede arts kiest geen zorgen maken, en het merk van prothese kies je zelf niet, niet elke chirurg heeft elk merk trouwens liggen, elke pc heeft zijn vertrouwd merk ( of enkele merken) van prothesen die hij gebruikt ook.. Je kan je vragen over de prothesen zelf ook altijd aan je chirurg stellen ;) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

niemand?

ben ook wel benieuwd naar persoonlijke ervaringen.

maar op het internet lees je wel goede dingen zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoorde van mijn plastisch chirurg ook dat ze goed zijn! Hij gaf zelfs de voorkeur aan Eurosilicone boven McGhan (Natrelle heten die nu geloof ik)

En inderdaad, de garantie is erg lang, dus kan me niet voorstellen dat ze niet goed zouden zijn. Ze zijn in ieder geval niet, zoals de pip-implantaten wel waren, van industriele silicone gemaakt, maar gewoon van medische silicone!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las in het profiel van Twisty dat de consulente bij de kliniek waar zij geweest is haar verteld heeft dat ze absoluut niet mer Eurosilicone werken.. dat de Natrelle protheses 600 euro kosten en de Eurosilicone 50 euro... En dat de vrouwen van plastisch chirurgen alleen maar Natrelle dragen terwijl die plastisch chirurgen met Eurosilicone werken... Ergens in het stukje rond 12 januari..

De kern van waarheid in een verhaal is altijd moeilijk te bepalen... En ik bedoel dus niet dat Twisty het verzint maar misschien de consulente al zou ik dan wel mn vraagtekens bij zo'n consulente zetten...

Als het werkelijk zo'n verschil zou zijn waar is men dan in godsnaam mee bezig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.