Ga naar inhoud

Mila : 20 oktober 2009 : Dr. Janssen : Janssenkliniek : Oisterwijk


Gast mila

Aanbevolen berichten

 

Hallo,

Al een tijdje struin ik rond op borstenforum.com, op een gegeven moment een account aangemaakt. Daarna enkele consults gehad en na twee totaal verschillende adviezen (één een borstlift, de ander vergroting) staat nu op 20 oktober mijn borstvergroting gepland.

Dat duurt nog even, maar voor de zomer had geen zin meer, dus ruim na de zomervakanties geboekt!!

Leuk om alle reacties te lezen, ben uiteraard vooral benieuwd naar de reacties rondom 400/ 450 CC anatomisch achter de spier en ervaringen met dr.Jansen.

groetjes,

Mila

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mila!

Welkom!!

Spannend hoor dat je de datum hebt staan!

Ik kan zelf nog geen ervaringen met je delen, ben maandag 'pas' aan de beurt!

Krijg 295cc anatomisch dual plane. Zal zodra ik weer in staat ben ahcter de pc te kruipen even een verslagje maken ;)

Vragen stellen kan gewoon hier hoor!

liefs may

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi,

Vandaag is het precies 2 maanden geleden dat ik mijn BV had bij drs Janssen en ik ben super tevreden over de kliniek, de operatie en de PC.

Je kunt mn verslag lezen in de topic operatieverslagen BVG.

Nou kun je gaan aftellen :)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk hoor, jullie reacties.

Aftellen duurt nog lang, maar ondertussen genoeg andere dingen om naar uit te kijken. Om de tijd te overbruggen heb ik siliconen borstverfraaiers in mijn bh zitten. Totaal niet te vergelijken natuurlijk, maar ach, dan lijkt 't vast wat. 't is alleen wel zweten met dit weer!!!

May, veel succes morgen. Ben benieuwd naar je ervaring.

groetjes!

event.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Gast Klaartje

Hallo daar,

Ik ben ook nieuw, net geregristreerd. Moet mn profiel nog aanpassen enzo maar toch alvast even snel een berichtje van een gelijk gestemde.

Ik ga 8 sept onder het mes, ook bij dr Janssen, 400cc , Anatomisch, achter de spier. Heb er zo'n zin in.

Kan het wel van de daken schreeuwen, maar doe ik niet ;-)

Groetjes

K

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast TiTicaliber

Dr janssen woont vlak bij mij en ik kan geen goed nieuws over hem vinden.....

Ik heb even gegoogeld... lees en oordeel zelf.

De plastisch chirurg is officieel gewaarschuwd door het Regionaal Tuchtcollege voor de Gezondheidszorg in Eindhoven. Zijn 37-jarige patiënte overleed in april 2006. Drie dagen eerder had zij een total bodyliftoperatie ondergaan. Janssen ging er volgens het tuchtcollege ten onrechte van uit dat de pijn die zij na de operatie voelde werd veroorzaakt door een te strak zittend korset.

De vrouw liet de operatie uitvoeren nadat ze 47 kilo was afgevallen in 6 maanden tijd. De operatie houdt in dat er een buikwandcorrectie wordt gedaan en overtollige huid rond wordt weggehaald. Omdat de operatie voorspoedig was verlopen, mocht ze de volgende dag weer naar huis. Janssen ging op skivakantie, maar gaf haar zijn mobiel nummer dat ze bij problemen kon gebruiken.

In de dagen erna belde de vrouw Janssen twee keer vanwege hevige pijn. Janssen adviseerde zijn cliente het korset dat ze moest dragen wat losser te doen en verder maar even door de zure appel heen te bijten. Het tuchtcollege noemt dit advies onzorgvuldig. ‘Hij had de tweede keer kunnen weten dat de pijn niet door het korset werd veroorzaakt.’ De volgende dag overleed de vrouw aan een zeldzame infectie in haar darmen.

Een verband tussen de bodyliftoperatie en de latere infectie is volgens het tuchtcollege niet vast te stellen. Het blijft dan ook bij een officiële waarschuwing. De arts uit de Amsterdamse privékliniek wordt niet uit zijn ambt gezet.

Wederom is plastisch chirurg Martin Janssen berispt, in dit geval door het regionaal Tuchtcollege voor de Gezondheidszorg. Nu nadat hij een vrouw met complicaties na een ooglidcorrectie niet snel genoeg naar een oogarts had doorgestuurd. Volgens de krant Algemeen Dagblad is het al de derde keer dat deze Helvoirtse chirurg berispt wordt.

De 34-jarige vrouw is hierdoor blind geworden aan een oog. Tijdens de zitting had Janssen zijn excuses al aangeboden en de fout erkend, maar voor het Tuchtcollege was dit niet voldoende, hij had eerder de risico’s moeten onderkennen.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee, als je begrijpt wat ik bedoel. Want drie keer de mist in gaan is echt teveel. Eerder kwam hij al in opspraak na het overlijden van een patiente die een bodylift-operatie had ondergaan. Een verband tussen de operatie en de infectie die de vrouw opliep is nooit aangetoond, wel werd hij officieel berispt voor zijn onzorgvuldige advies.

In 2004 had hij een kwestie waarbij een patiente naar eigen zeggen zonder verdoving bij hem een prothese had laten verwijderen. Uit onderzoek bleek, zoals de arts ook zelf gesteld had, dat de vrouw wel degelijk een plaatselijke verdoving had gehad. Toch kreeg Janssen een waarschuwing voor zijn gebrekkige communicatie met zijn patiente.

Knappe vent Jansen maar verder dan dat niet!!!!

Sorry voor zijn fans maar ik heb er geen vertrouwen in. Ik kan nog veel meer over hem vinden op internet.

Liefs titi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast miranda1983

zo das niet niks wel eng als je dat zo leest.

en mila het is nu nog 10 weken maar voor je weet is het bijna zover ikdacht bij 11 weken pff bijna 3 maanden nog en nu is het nog maar 3 weken tijd vliegt voorbij

groetjes miranda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal,

Tja, dat is niet niks <_< . Ik vermoed overigens dat er over iedere arts wel iets te vinden is. Ik heb behoorlijk lang rondgestruind op het net en bij verschillende klinieken op consult geweest.

Dr. Janssen komt niet voor niets als tweede uit de consumentenbondtest. En daarnaast heb ik er gewoon een goed gevoel bij.

Ik heb nog een tweede consult staan, dus ik kan hem er altijd naar vragen natuurlijk!

Verder begint het aftellen nu echt serieus te worden. Ik sta met m'n neus voor m'n vakantie en als die voorbij is is het nog zo'n 7 weken....

Miranda veel succes, nog maar 2 weken!!!!!!

groetjes,

Mila

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik over die vrouw heb gelezen is dat om een complete bodylift met behoorlijke risico's ging en dat de dood van de patient kwam door mede een reactie op de medicijnen of zoiets. Ik weet het niet meer precies en zal het nog eens opzoeken. Ik ben ruim 3 maanden geleden door hem geopereerd en helemaal tevreden. Wat ik heb begrepen is dat het door onvoorziene omstandigheden kwam en is drs Janssen ook niet schuldig bevonden. Tuurlijk valt er waarschijnlijk van iedere arts wel iets te vinden op internet maar ik vond dat bij Janssen heel erg meevallen. Vond eigenlijk bijna niks en mensen die tevreden zijn laten dat niet overal weten......

Ik ben er erg goed behandeld en zal hem dan ook bij iedereen kunnen aanbevelen.

Mila, succes met het aftellen en eigenlijk laat je het in een goede periode doen: Heb je lekker de hele winter om te herstellen en volgende zomer kan je ze dan gerust overal showen.

Wat voor maat heb je nu eigenlijk?

groetjes van Far

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Far,

Bedankt voor je reactie!

Dat dacht ik ook (over het juiste tijdstip). Ik kon ook nog voor de vakantie terecht hoor, maar dat leek me nu niet zo'n succes met die hitte en blote truitjes!

'Vroeger' had ik ruim D, na 2 kids en een kilo of 8 minder is dat een uitgelubberde grote B/ kleine C. Al het vel meegerekend is het een C, volume is niet meer dan B. Je begrijpt dat dat voor mij de belangrijkste reden was om er wat aan te doen.

Ik weet namelijk beter, heb altijd grote borsten gehad en nu heb ik een mooi lijntje vind ik zelf en dan van die lege theezakjes... Zucht...

En aangezien ik dus vel genoeg heb, past er zoveel cc in. En dan heb ik eindelijk weer grotere borsten. Ze hangen dan nog steeds wel, want anders had ik een lift moeten doen. Maar volgens mij is dat ook wel de bedoeling geweest van moeder natuur (zwaartekracht enzo....).

Ik verwacht dus weer op een grote D uit te komen, misschien wel dubbel D. Gelukkig ben ik niet zo'n tenger vrouwtje, dus dat zal me nog steeds prima staan...

Hoe meer ik het erover heb, hoe meer ik ernaar uitkijk. Voor mij de conclusie dat dit een goede beslissing is!

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi,

Nou moet we wel even iets van het hart.

Vanaf de tijd dat ik er mee bezig ben lees ik natuurlijk, waarschijnlijk net als jij, heel veel verhalen en lees je ook waarom het de ene keer voor de spier en de andere keer achter de spier beter is.

Ik had bijna niks en ben niet dik, heb een dunne huid bij de borst en dat was geen twijfel: dat moest achter de spier. Zeker omdat je anders de randen gaat zien en voelen.

Nu hoor ik overal dat je als je genoeg ruimte hebt voor de pier dat dat beter is omdat je anders kans krijgt op een zgn "dubble Bubble". Ik weet niet of je daar al eens van gehoord hebt maar dan zit je prothese als het ware achter de spier en de rest van je borst blijft ervoor hangen. Heeft ie dat wel met jou besproken? Lijkt me nl heel erg lelijk als dat gebeurt. Ik denk nu achteraf zelf dat ik het, als ik het opnieuw zou doen, dual plane zou laten plaatsen omdat ik toch bij mij vind dat er te weinig borst aan de onderrand zit (qua volume).

Ik weet het niet hoor. Waarschijnlijk heb je alle opties wel met hem doorgenomen maar ik wilde het toch even onder de aandacht bij je brengen.

groetjes van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Far,

Fijn dat je meedenkt!

Ik heb ook nog een tweede consult staan omdat ik het eerste vooral gebruikt heb om de knoop door te hakken.

Mijn huid is erg dun en daarom is voor de spier eigenlijk geen optie. Daarnaast zit het volume bij mij alleen onderin. En daar maken we met de anatomische prothesen extra gebruik van, om het zodoende te accentueren en een lifteffect te creeeren.

Wellicht is dual plane ook een optie. ik zal de opties zeker nog doornemen met hem.

Ik weet ook nog niet waar hij de incisie gaat maken en hoe 'hoog' ze geplaatst worden. Kortom, genoeg te bespreken nog en ik neem jouw opmerking zeker mee.

Bedankt!

groet,

Mila

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, hartstikke goed en helemaal goed dat je nog een 2e consult gepland hebt :)

Denk dat het dan helemaal goed gaat komen en nogmaals: ik ben erg tevreden over Janssen en geloof ook echt dat ie heel veel ervaring heeft en hij komt ook zeker van zichzelf over. Daar houd ik wel van en heb dan ook helemaal zijn advies aangehouden ook al had ik veel twijfels net voor de ingreep wat betreft grootte.

Ben benieuwd wat het gaat worden bij jou dus houd ons op de hoogte.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hoi Karen,

Volgende week vrijdag, de 25e, dan heb ik mijn tweede consult, dan kunnen de vragen losbarsten, ik heb er nog wel een paar voor hem...

Ik heb jouw verslag gelezen, toch wel heftig. En nu ht zo dichterbij komt en ik lees je verhaal over onder narcose gaan, dan begint het toch wel te kriebelen. Over 5 weken precies heb ik dat ook......

Ik zal eens uitvogelen hoe die kalender werkt, dan kan ik die data invullen, ben daar nog niet helemaal achter.

Hoe gaat het nu met je? De hechtingen gaan er morgen uit toch? Ben wel heel benieuwd naar je foto's.

Hoe ging dat met de bh die je meekrijgt. Zijn er verschillende maten, hoe wordt dat bepaald.... Ik weet niet goed welke maat ik straks heb, is toch even afwachten. Toch wil ik alvast een tweede bh gaan zoeken, dan kan ik in ieder geval wisselen. Je woont toch 6 weken in zo'n oncharmant ding.... (we moeten er toch iets voor over hebben ; ....)

Succes met herstel en tot snel!

groet,

Mila

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

heey heey,

ik las net dat je een afspraak hebt bij martin janssen..

ook ik heb hier zo'n maandje of 2 geleden een consult gehad.

ik vond het een erg vreemde man, hij heeft niet eens na mijn borsten gekeken en had me een grote D-cup aangepraat.

375 cc om precies te zijn !

tijdens dit consult kreeg hij een telefoontje van zijn vrouw, dat klonk niet vriendelijk !

toen ik mijn trui weer aan had, en nog vele vragen had, werkte hij ons gewoon de deur uit.

ik vertrouwde erop dat hij gelijk had, hij doet het al zolang.

ook de prijs sprak me erg aan, dus toch maar een afspraak gemaakt voor een operatie, wilde tenslotte erg graag !

een paar dagen voor de operatie begon de twijfel toch toe te slaan.

mijn gevoel zei dat dit niet ging zoals het hoorde.

dus uiteindelijk heb ik 1 dag voor de operatie afgebeld.

ik kon het niet.

heb toen een afspraak gemaakt bij de berglang kliniek in tilburg, en daar ging het er heel anders aan toe.

de pc heeft mijn borsten en alles goed bekeken en gemeten bla bla bla.

en zei me toen dat ik niet meer dan 240 cc moest pakken !!

het zou oerlelijk worden deed ik dat wel.

(ben 1.60 lang en weeg 50 kilo)

elke gek kan zien dat een D-cup niet bij me past, en de beste meneer janssen vond van wel <_<

toen ik dat consult bij de bergland kliniek achter de rug had, mocht ik met een verpleegkundige mee, daar heb ik verteld wat er bij janssen voor gevallen was, "ow mevrouw, daar horen wij de laatste tijd zoveel klachten over" ! kreeg ik te horen.

IK BLIJ DAT IK AFGEBELD HEB !!

mijn gevoel was er al niet goed bij, en achteraf heeft mijn gevoel het goed gehad.

weer een tijdje daarna ben ik naar een ziekenhuis in turnhout geweest, bij dr bronckaers.

bij deze man ging het er precies 't zelfde aan toe als bij de berglandkliniek !

en ook hij vertelde me dat ik niet groter moest gaan als 240 cc, terwijl ik niks over de vorige kliniek had verteld!

toen was ik nog blijer dat ik niet na janssen ben geweest !

als ik wel was gegaan, had ik nu een heel groot probleem gehad (LETTERLIJK!)

ik hoop voor je dat het allemaal goed is, maar ik zal nooit iemand aanraden om naar janssen te gaan !!

veel succes ermee.

xxx ilona

Link naar reactie
Delen op andere sites

is er trouwens iemand waar ik foto's van zou mogen zien ? (sorry :blush: )

ik heb zelf 5 januari de operatie gepland.

het word een ronde prothese 210/240 cc.

dit zal een mooie C-cup worden.

ik ben zo benieuwd na ervaringen van andere mensen, omdat ik best bang ben !

mijn operatie gaat gebeuren in turnhout bij dr bronckaers.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi,

Het duurde even voordat ik reageerde. Ondertussen geopereerd en in één woord TEVREDEN!!!

Ik kan er een heel verhaal van maken, maar wat en vakman is die dr. Janssen. En tja, hij is heel goed in opereren en dingen mooi maken en iets minder goed in constructief communiceren.

Wat ik echter heb gemerkt is dat hij prima in staat is om in te schatten wat bij je past. Ikzelf wist het niet, maar hij heeft precies terug gezet bij mij wat ik ooit vroeger eens had.

En roepen er niet heel veel vrouwen na de operatie dat ze ze nog wel groter hadden gewild, dus je moet ze ook weer niet te klein kiezen!

Ik vind het jammer voor je dat je een mindere ervaring hebt bij dr. Janssen, maar ik kan uit ervaring vertellen dat hij een zeer kundig man is die heel goed weet waar hij mee bezig is. Aldus mijn ervaring.

Ik zou me niet teveel op verhalen van anderen laten sturen, want je weet niet waar ze vandaan komen.

Feit blijf dat jij je niet goed voelde bij hem en dan heb je dus de enige juiste keuze gemaakt, jezelf daar niet laten opereren. Los van wat iedereen zegt is er maar één ding belangrijk en dat is de jij je er goed bij voelt.

Ik had dat bij dr. Janssen wel, jij bij een andere dokter (heb ik ook goede dingen over gehoord). Prima keuze lijkt me! Gelukkig hebben we die keuze, toch? (al maakt het zoeken soms wat lastig..).

Ik wens je over ruim een maand veel succes toe. 't doet even zeer, is wat oncomfortabel slapen de eerste weken, maar het gaat na de operatie per dag beter en ik hoop dat jij net zo tevreden bent over het resultaat als ik dat ben over mijn resultaat!!

Succes.

groetjes,

Mila

heey heey,

ik las net dat je een afspraak hebt bij martin janssen..

ook ik heb hier zo'n maandje of 2 geleden een consult gehad.

ik vond het een erg vreemde man, hij heeft niet eens na mijn borsten gekeken en had me een grote D-cup aangepraat.

375 cc om precies te zijn !

tijdens dit consult kreeg hij een telefoontje van zijn vrouw, dat klonk niet vriendelijk !

toen ik mijn trui weer aan had, en nog vele vragen had, werkte hij ons gewoon de deur uit.

ik vertrouwde erop dat hij gelijk had, hij doet het al zolang.

ook de prijs sprak me erg aan, dus toch maar een afspraak gemaakt voor een operatie, wilde tenslotte erg graag !

een paar dagen voor de operatie begon de twijfel toch toe te slaan.

mijn gevoel zei dat dit niet ging zoals het hoorde.

dus uiteindelijk heb ik 1 dag voor de operatie afgebeld.

ik kon het niet.

heb toen een afspraak gemaakt bij de berglang kliniek in tilburg, en daar ging het er heel anders aan toe.

de pc heeft mijn borsten en alles goed bekeken en gemeten bla bla bla.

en zei me toen dat ik niet meer dan 240 cc moest pakken !!

het zou oerlelijk worden deed ik dat wel.

(ben 1.60 lang en weeg 50 kilo)

elke gek kan zien dat een D-cup niet bij me past, en de beste meneer janssen vond van wel dry.gif

toen ik dat consult bij de bergland kliniek achter de rug had, mocht ik met een verpleegkundige mee, daar heb ik verteld wat er bij janssen voor gevallen was, "ow mevrouw, daar horen wij de laatste tijd zoveel klachten over" ! kreeg ik te horen.

IK BLIJ DAT IK AFGEBELD HEB !!

mijn gevoel was er al niet goed bij, en achteraf heeft mijn gevoel het goed gehad.

weer een tijdje daarna ben ik naar een ziekenhuis in turnhout geweest, bij dr bronckaers.

bij deze man ging het er precies 't zelfde aan toe als bij de berglandkliniek !

en ook hij vertelde me dat ik niet groter moest gaan als 240 cc, terwijl ik niks over de vorige kliniek had verteld!

toen was ik nog blijer dat ik niet na janssen ben geweest !

als ik wel was gegaan, had ik nu een heel groot probleem gehad (LETTERLIJK!)

ik hoop voor je dat het allemaal goed is, maar ik zal nooit iemand aanraden om naar janssen te gaan !!

veel succes ermee.

xxx ilona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mila, we zijn natuurlijk benieuwd naar de foto's.. zelf heb ik mijn afspraak bij dr. janssen ook afgezegd, omdat hij een soort ingestudeerd verhaal ging vertellen, liet passen en klaar was.. voelde me er niet lekker bij.. Een vriendin daarintegen is hartstikke tevreden.. goed om te horen dat jij dat ook bent! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.