Ga naar inhoud

Tips voor een goede sport-BH na BV


Gast doomi

Aanbevolen berichten

Hi,

het is nu de 6e dag na de operatie voor mij. ( gaat heel goed trouwens, geen pijnstillers meer en slaap plat op me rug).

Ik heb 1 bh van de kliniek meegekregen , maar aangezien ik die 6 weken aan moet houden en hierna ook nog van plan ben om te gaan sporten kan ik wel een 2e bh erbij gebruiken.

Ik hen nu 1 van medistyle europese 70D . Ik wil graag een zwarte bh zodat ik hem onder mijn normale kleren een beetje onopvallend kan dragen.(lekker onhandig met dit weer , al die leuke zomerjurkjes dus niet :unsure: )

Of zullen mijn borsten nog zo veranderen dat als ik nu iets koop het straks nietmeer goed zit?

zie foto's..

zulle deze goed zijn? http://www.compressiekleding.nl/Scripts/pr...p?idCategory=25

Thanks & groetjs Domi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Doomi,

Aller eerst van harte gefeliciteerd met je boobs, heb net ff stiekem gekeken

mooi hoor netjes geen blauwe plekken ofzo.

Als je een Sportbh gaat kopen kan je beter 1 maatje groter kopen.

omdat ze nog gaan veranderen gaan ze straks knellen is niet goed voor de genezing.

Ik had eerst sportbh Cup E maar die zat al in week 1 te strak de Cup,

toen ik sterk genoeg was om op pad te gaan gelijk de stad in

Cup 75 F en 70 G gehaald en die zitten momenteel nog goed :44: .

Van Tri-action zit echt lekkerst.

Succes,

Liefs,

Me Loentje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan ook alleen maar zeggen de Triumph tri action. Ik heb zelf alleen de witte maar ze zijn er ook in huid en zwart, al vind ik dat je die nog moeilijk kunt verstoppen onder je kleding.

Ik heb ook een eigenmerk van Hunkemoller gehaald in 75D maar die zit lang niet zo lekker. Die is eigenlijk te breed omdat ik toch echt 70 omvang heb.

Omvang 70 in sportbh's is lastig te vinden hoor. Ik ben al een hoop winkels voor afgeweest!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Doomi,

Ik sport zelf ook heel veel waaronder 4x per week hardlopen en heb de Fila high impact sport-bh gekocht op bodyplein.nl

Deze vind ik een heel mooi model hebben en hij zit perfect!

Is ook geschikt en wordt aanbevolen na borstoperaties.....

Succes met je verder herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

had ook nog een vraagje erbij over BH's, kun je beter met sluiting voor of achter kopen en moet je ook naar de onderkant kijken dat daar een dikkere band loopt zeg maar, denk toch niet dat je voorgevormde en/of met beugel moet nemen he!!

bedankt

groetejs

Bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook 2 van Triumph, de tri action, maar doordat mijn borsten zo gevoelig zijn irriteert mij dat kanten randje zo.............. Hebben jullie daar geen last van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Booby,

Ik weet preicies wat je bedoeld bij mij irriteert het ook wel beetje dat randje net onder de Cup komt precies op me littekens.

Af en toe aan me meloentjes zitten om bh band naar beneden trekken helpt wel.

Alleen bij omvang van 75 F sportbh heb ik niet bij 70 G die zit als gegoten.

Misschien is de omvang dan bij ook te groot dan gaat ie schuiven en irriteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi bedankt allemaal :D

ik heb vandaag de Fila bh van far65 gekocht, 75D en vindhem wel mooi zitte,wat lager uitgesneden dan de bh van de kliniek dus wel leuk voor

onder een truitje . En toch heel stevig! zal er snel een foto van maken morgen ;)

gr.domi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast karin :)

Hoi allemaal,

Ook ik ben op zoek naar een goede sportbh. Ik hoor hier de namen Triumph Tri action en Fila vallen. Maar waar verkopen ze deze? Ik heb al wel onlineshops gevonden, maar zou graag gewoon in een winkel kopen, zodat ik kan passen. Ik hoop dat jullie tips hebben.. :)

Liefs Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi karin,

Ze verkopen het o.a bij V& D en sport zaken zoals Perry Sport, Bakker Sport, enz en Livera ook..

Ik heb het bij V& D gehaald ze hebben heel veel keuze zat.

kan je tig maten meenemen naar de pashok

niemand die wat van zegt.

Succes,

Gr Me Loentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ladies,

Voor mijn borstverkleining had ik altijd sportbeha's van het merk Fila. Ze zaten erg fijn omdat er gewoon een beugel onderzat en een normale bhsluiting hadden. Weet alleen niet of jullie nu beugels mogen dragen? Anders is deze wel erg fijn en stevig ;).

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast karin :)

Meloentje en Setteh, bedankt voor jullie tips! Op naar de winkel dan maar! B)

Liefs Karin

ps. Nog geen beugelbh voor mij helaas, Setteh. Mag pas na een paar weekjes weer. Maar ik heb gelezen dat de fila's zonder beugel ook erg goed zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Algemene tips :

- koop minstens 2 verschillende modellen zodat je kunt afwisselen maar steeds mét sluiting (niet eentje om over je hoofd te trekken) > voorsluiting/achtersluiting hebben beide voor- en nadelen bij het aantrekken vond ik .

- kies eentje zonder stiksels in de cup (drukt op je borst en irriteert op den duur)

- neem ook tijdens het shoppen een tussenstukje mee om de omtrek de eerste 2 weken te vergroten . Je omvang na je operatie blijft in principe hetzelfde als voor de bv maar omdat je een tijdje vol vocht zit zal die bh verschrikkelijk drukken op je torso .

- allicht bij een borstvergroting : géén beugels :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi,

B-cupje een tussenstukje??? :blink: Wat is dat? is dat iets wat je bij je sluiting kan doen ofzo dat hij iets breder is in het begin? Of zit ik er helemaal naast?

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.