Ga naar inhoud

Littekencorrectie na lift + protheses


Xanaa

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

9 maanden geleden heb ik een borstlift operatie met protheses ondergaan.

Ik ben hier helemaal gelukkig mee, de vorm en de cupmaat zijn perfect voor mij!

Helaas heb ik hier wel een ankerlitteken aan overgehouden. Nu vraag ik mij af of ik ook een littekencorrectie kan doen.

Namelijk onder mijn linkerborst is het litteken vrij breed. Het lijkt mij dat ze dat wel wat dunner kunnen maken.

Wie heeft hier ervaring mee? Of tips?

Ook ben ik erg benieuwd wat de kosten hiervan zouden kunnen zijn?

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Mijn arts vertelde me wanneer ik dikkere littekens zou krijgen ik een litteken correctie erbij zou krijgen

Hierbij snijden ze gezonde huid weg en plakken het erover??

Zo begreep ik het maar dat zag ik niet zitten hihi!

Ze kunnen het ook opnieuw open maken en hechten en hopen dat het nu wel dunner word maar dat denk ik niet :blush:

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een gratis littekencorrectie aangeboden gekregen 6 mnd na de operatie omdat ze een vermoeden hadden dat het niet netjes ging genezen.

Het is wel netjes geworden dus ik maak er geen gebruik van.

Dit was bij dr Plovier, Beclinic.

Zou in eerste instantie een afspraak maken met je kliniek en je ongenoegen uiten over je litteken.

Wel welwillende kliniek zal je hierin tegemoet komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Marisjuh

Helaas heb ik het met mijn pc nooit over een eventuele littekencorrectie gehad. Maar die van mij kan wel dunner hoor haha..... Je ziet bij sommige dames meteen na de operatie al niks meer. Ik wil ook zo'n mooi dun betoverend streepje :blush:

@Piepke

Ja jouw littekens genezen "nu" echt super mooi he! Gelukkig maar dat heb je ook we verdiend na alles .....

@Ingrid

Haha... als ik jouw berichtje lees stelt het niet zoveel voor. Nou dat stelt me in ieder geval gerust.

Ik ben benieuwd of iemand al eens een correctie heeft gedaan. Als ik het algemene stukje bij het topic littekencorrectie van B-cupje lees, is het niet altijd gegarandeert of het een 2e keer mooier en dunner wordt.

Ik denk dat ik in januari in ieder geval contact met mijn pc opnemen en een consult plannen.

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.