Ga naar inhoud

Achter de spier geplaatst; spierpijn...


Gast Booby

Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb sinds 3 dagen, ben nu 2 weken po, 's nachts zo'n last van spierpijn in mijn borsten, zo erg dat ik er wakker van wordt en mijn borstband af doe. Wie herkent dit ook? Hoe lang kan je hier last van hebben? Is echt een pijnlijk gevoel. Ik kan nu al wel even op mijn zij liggen, errug prettig :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even door de zure appel heen bijten meiske .

Je borstspier is serieus gekwetst , die moet genezen en dat voel je .

Kan nog weken aanslepen al is dat in mindere mate natuurlijk .

Neem lekker wat pijnstillers zodat je goed slaapt !

Dafalgan Forte (1MG) en als je ze niet krijgt in de apotheek vraag je die van 500mg en neem je'r twee .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Chantal

Niet om je ongerust te maken, maar ik heb er zelfs na 11 maanden nog wel eens last van. Niet zo erg als aan het begin, dus niet meer wakker worden etc, maar sochtends toch nog wel even flinke pijn :)

Aan het begin, de periode waar jij nu in zit is het heel vervelend, naarmate de tijd verstrekt zal het minder vervelend aanvoelen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 weken is nog niks....je moet gewoon herstellen en dat heeft tijd nodig!

Ik heb zelf de eerste 6 weken niet goed op mn zij kunnen slapen dus wat dat betreft heb je al veel geluk.

Ik moet zeggen dat ik toch wel 6 weken flink last heb gehad van steken en gevoelige kanten aan de borst (steeds wisselend aan welke kant en ook niet altijd even erg) maar na de 6/7 weken gaat het echt heel erg snel steeds beter en verdwijnt de pijn erg snel en kan je ook iedere dag beduidend meer doen dan de dag ervoor.

Verder heb ik nog wel dat als ik 's morgens wil opstaan, ik altijd eerst even op de rand van mn bed blijf zitten en als het ware de prothese op an plek laat zakken. Geeft altijd even een gespannen gevoel (soort stuwingsgevoel) en heb ik ook nog steeds wel dat ik 's nachts wakker wordt van een onaangenaam gevoel als ik op mn zij lig.

Ik ben het echt met iedereen eens: Je herstel duurt zeker 6 weken en van sommige dingen heb je langer last/pijn en andere dingen kan je misschien al wel weer eerder maar je licham moet zich gewoon herstellen van al dat gewroet in je lijf en die nieuwe dingen die hun plek moeten krijgen....

Succes en het komt echt allemaal goed :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ben het helemaal met Far eens. Ik heb dan weliswaar dual plane gekregen, maar heb ook lang veel last ondervonden en nou ja, lees de woorden van Far en het lijken de mijne.

Veel rust en goed luisteren naar je lijf.

Liefs, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Bedankt voor jullie reacties!

Wat ik zo raar vind is dat ik er niet gelijk vanaf het begin last van had, vandaar dat ik een beetje ongerust was.

Misschien is de spier wel aan het uitrekken zodat mijn boobs verder naar voren gaan komen ofzo.......... :3:

Of dat ze door het slapen 's nachts tot rust komen en daardoor opspelen.

We wachten het maar weer af! Ik maak me nu ook drukker over de rimpeling die ik aan de buitenkant heb zitten, hoop maar dat dat nog wegtrekt....

Groetjes Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.