Ga naar inhoud

Neuscorrectie


GlamrockBarbie

Aanbevolen berichten

Die van mij weet het ook niet ;) Niemand in de familie trouwens... geen kat die al iets gemerkt heeft.

Zouden ze toch te klein zijn dan :D haahahahahaha

Hahaah ocharme nilu ! en die van jou zijn dan super hughe, nooit iemand iets van commentaar over gezegd of opgemerkt? :D nou langs ene kant ben je blij maar langs de andere kant is het wel beetje sneu dat niemand een verschil ziet haha :P

Undercoverboob :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee nog geen commentaar gekregen eigenlijk... van de mensen die het weten wel, die kijken soms nogal :5: haha

Maar de rest durft mss geen opmerking geven :4: Die denken mss 'nou wat is dat allemaal' phaaaaaaaa :D

haha undercoverboob :108:

Ik denk dat het verberge in de zomer net iets moeilijker zal zijn :116: kijk er al naar uit hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep dat worden nog ongemakkelijke moment in de zomer :20:

Ik werd nu al gek in september toen het zo warm was.. liep ik daar gekleed als een eskimo om die martelband weg te stoppen :D:65:

Nu ja, we zien wel :13:

Ik denk dat ik mijn neuscorrectie maar op voorhand laat weten :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja rond je neus kan je geen sjaaltje hangen he :46:

me moeder heeft me sinds me 12e niet meer naakt gezien denk ik, en ja me die martelband nu ik er over nadenk, is echt moeilijk te verbergen he dat miserabel ding :93: ( wou deze smiley altijd al es gebruiken trouwens hahahaha :P )

Maar ga in de zomer ook gewoon leuke jurkjes en topjes aantrekken, in bikini ziet ze me eigenlijk nooit, maar als dat zo is dan is het zo, denk dat het haar ook niet zou opvallen, en ze nu gewoon al denkt datk grote boobs heb, kwenie, ze let eigenlijk niet op die zaken, als ik haar de ene week blond kom bezoeken en de andere week met donkerbruin haar valt het haar ook niet op, dusjaaaa :106:

Ja haha ik heb het het vrouwtje verteld waar ik altijd me broodjes bij ga halen enzo op de middag met werk ( niet ver vanwaar ik woon ) en nu omdat ik geen poot kan uitsteken laat staan de sleutel omdraaien van de deur ofzo en sinds ik rondloop als kwasimodo durf ik niet echt buiten ookal, kwam ze me een broodje brengen omdat ik toch moet eten, heb het haar verteld, en ze zag me dan in jogging gewoon met sportbh, en keek zo es raar van ha okeeey dan.. Omdat als je de bh aanhebt met een topje over, zijn bij mij toch me boobs echt samengeplet, toen heb ik martelbandje effe losgespeeld en dan was het ook ' :o ' hahahahaha :P me vriend trouwens ook toen hij binnenviel de eerste keer dat ik aan het douchen was

Jammer dat ik me niet echt sexy kon voelen door me waterpens :81: hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

zijn er intussen dames die een neuscorrectie achter de rug hebben...? Heb al jaren zo'n complex over dat 'ding' :24: ik had een 'normaal' neuske tot m'n 12 jaar ongeveer.. en dan ben ik ineens de neus van mijn vader beginnen krijgen,met zo'n bult op!! ERG!! vind hem zo groot,vooral in profiel ben ik me er zo van bewust!! ik haat het als mensen onverwacht foto's beginnen nemen,dan wring ik me in allerlei bochten dat ze me zeker niet van opzij kunne fotograferen! het is echt een belemmering in het dagelijkse leven en ben zo jaloers op meiden met een klein fijn recht neuzeke :102: Zou liefst gewoon ne zak over kop trekken!! :ph34r: Mijn vriend en ouders zeggen altijd 'maar gij zijt een schoon meiske,da zit in u hoofd,ge moet nie in u gezicht laten snijden etc,..' Maar die zeggen da maar omdak hun dochter /vriendin ben,ik WEET wat ik ZIE in de spiegel!! Het enige dat mij wat tegenhoudt is de schrik om aan mijn gezicht te laten hameren en doen,het is tenslotte het eerste wat een mens ziet,zie dat je er nadien nog slechter voorkomt!! dan hang ik mezelf op :122: . Wat kost het,hoe lang duurt het voor je weer deftig onder de mensen kan komen,zie je af van de operatie,...??? Waarom kon ik van nature nu nie gewoon 'normaal' zijn?!? Ik word er zo onzeker van,het houdt mij echt tegen om 'voluit' te leven als je begrijpt wat ik bedoel..ik denk voortdurend dat mensen naar me staren en als ik er zie fluisteren tegen elkaar gaat er al meteen door m'n hoofd 'ze zullen wrs bezig zijn over die grote lelijke heksenneus!!! :24: Als jonge vrouw is het zeker al zo moeilijk,je wordt constant op je uiterlijk beoordeeld!!! hatelijk!! maar ik ben voor mezelf het hardst :unsure: ook al weet ik dat ik er nie kan aan doen dat ik er zo uitzie..maar toch.. :103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Wow meid.... 1 raad: ga eens langs bij dr Van der dussen in Singelberg clinic in Beveren !

Ik heb 3 weken geleden mijn neuscorrectie laten doen en ben super tevreden !!!! Geen lelijke heksenneus meer in profiel !

Het valt allemaal heel goed mee ! De eerste 3 dagen zijn minst leuk ivm erge zwelling in gezicht en neus tampons , maar Zeeeeeker geen reden om het niet te doen !

Na 1 week wordt kapje verwijderd en kun je weer onder de mensen komen ! En klaar is Kees !

Op het uiteindelijke resultaat is het 6 maand ongeveer wachten tot alle zwelling weg is.

Echt, doen !!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

merci voor je reactie! ga dit zeker eens bekijken! krijg je daar ook een doktersbriefje voor ofzo? weet nie hoe ik da op't werk zou moeten aanbrengen als ik zo'n operatie wil.. :blush: maar moet toch nog eerst sparen dan,heb nog maar 5 weke bv laten doen,was ook al 3600 dusjah :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah ok :)

Denk dat dat precies toch zo de 2 grootste punten zijn waar 'n vrouw iets aan wil veranderen hé,borsten en neus,alé voor mij toch :P EN eigenlijk zou ik mijn oren ook nog wel wat anders willen zien,wat dichter bij het hoofd en mss wat fijner,maja soit,lang leve het lange haar dat ik ervoor kan hangen ha ha

Heb je al een datum ofzo voor je borsten?

Grtjs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
  • 2 months later...

Twee dagen geleden heb ik een neuscorrectie ondergaan. Volgende week mag het kapje eraf, de drain eruit en de hechtingen verwijderd. Dat zal nog een pijnlijke zaak worden, maar ik zal blij zijn om weer 'vrij' te zijn! Tot nog toe ben ik heel erg tevreden. Voor meer info mag je pb'en, want de chirurg in kwestie is niet zo populair op dit forum, hoewel in mijn omgeving hij een erg goede reputatie heeft. En van wat ik nu al zie ervan, ben ik erg tevreden! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Aan de moderators, misschien kan ik m'n eigen topic maken hierover om m'n verhaal te doen? ik heb namelijk een complicatie opgelopen waarvoor ik anderen toch wil waarschuwen. Dit ligt niet aan de chirurg, even belangrijke opmerking erbij, maar dat is persoonsgebonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.