Ga naar inhoud

Neuscorrectie


GlamrockBarbie

Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Heeft er 1 van jullie dames ervaring met neuscorrectie?

en goede klinieken? in nederland heb ik liever maar belgie mag ook.

Ik denk er al een tijd over, te lang naar mijn mening haha, maar ben te bang voor enge dingen of artsen die niet weten wat ze doen.

Het is tenslotte je neus!! en vind dat je daar best wel aantal jaren over mag denken.

Ervaringen of tips zijn welkom!!

Kusjess!!blush.gifblush.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve schat,

je ziet enkel fotos van mij he en nooit vanaf de zijkant ;)

ik ben er erg ontevreden over en dat al heel lang.

ik wilt dit dus echt laten doen.

En nee ik blijf niet verbouwen ben er niet zo 1 :)

heb vanaf het begin al geweest borsten en neus en daarmee klaar,

al zij ik wel vanaf begin dat ik het wel erg eng vind en heel goed research

zal moeten doen, aangezien je het niet zoals borsten kan verstoppen :)

Zijn er mensen die ervaring hebben of een goede kliniek weten?

Mijn gevoel gaat toch naar plovier dit omdat ik weet dat hij hele goede chirurg is en ik hem al ken.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

kllopt ook maar vind resultaat heel belangrijk!

als hij niet aan mijn wensen kan voldoen dan is het natuurlijk

niet goed.. maar ga wel op consult bij hem.

iemand die dr noorman van der dussen aanraad? ik lees alleen maar positief over hem.

xxx

Ik ben aan het mailen met iemand die zéér tevreden is over hem, heb foto gezien en inderdaad....prachtig! Ik heb 12 januari een consult bij hem in Beveren voor een neuscorrectie.

Ik ben ook dezeflde mening, neus en borsten en klaar ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh echt, spannend johh!!

Ja he maar mensen om je heen doen zo moeilijk he.

die vinden je dan gelijk gek enzo.

moet ik me eigenlijk niks van aantrekken maarja :(

ik ga het toch doen!!

wat wil jij laten veranderen? en heb je voorbeelden van hou

jij je neus wilt??

ik vind die van doutzen kroes geweldig.

heb zelf me borsten bij dr.plovier laten doen

dus zit er ook aan te denken om mijn neus bij hem te doen.

voelt toch ook vertrouwt maar als ik definitief besloten heb ga ik consult plannen bij hem en dr. noorman.

kussss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Grappig! Ik wou ook mijn neus- en borsten laten doen :D

Het eerste deel, 'the boobs' zijn achter de rug dus nu op naar een mooie neus ;)

Blijkbaar zit er een hele goeie dokter in Brussel - Dokter Marwan Abboud. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar van horen zeggen is hij heeeel goed met 'neuzen'.

Moest ik zelf moeten kiezen zou ik heel wss toch bij Plovier gaan, ik ken hem nu al en heb heel veel vertrouwen in zijn kliniek.

Heb je al een consult gepland ondertussen?

X

N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou eigenlijk een Iraneese of Turkse chirurg moeten zoeken voor een neuscorrectie..

Zal even uitleggen waarom,

Veel meiden van die origine doen hun neus (bijna allemaal), zeker iraneese meisjes, die krijgen 9/10 een neuscorrectie bij hun 16e verjaardag, als je even googled kan je ook cijferwerk vinden over de precieze percentages van meisjes die dit doen..

Had bij mijn vorige job ( verkoopster ZARA ) 8 iraneese meisjes in mijn team, allemaal met een neuscorrectie, waar je dat echt niet bij zag, heel mooi gedaan. Heb helaas geen contact meer met die meisjes, maar weet wel dat ze dat bij een dokter van hun origine lieten doen in regio Brussel.

Ga via facebook er enkele proberen terug te vinden om namen van chirurgen los te koteren voor je :). Is maar een adviesje dat ik je wil geven.. Dokter Plovier doet voornamelijk boobs, dus bij hem heb je bijna een garantie dat het mooi word, dus denk ik dat het beter is dat je echt een chirurg zoekt die veel neuzen doet en er enorm veel ervaring mee heeft.

En bij mij trouwens net hetzelfde verhaal hoor, ik wou boobs, neus, en eigenlijk origineel ook lipimplantaten, maar van me mond ben ik uiteindelijk afgestapt omdat ik uiteindelijk wel besefte dat ik al een volle mond heb..

En een neus is ook zo iets ' gevaarlijks' vind ik, is in je gezicht en veranderd je hele gezicht ook enorm :s.. Dus ben nog wat aan het denken zelf ook en afwachten. Wil graag mijn neus verkleinen in profiel, dat ie mindergroot is qua graden, ale je snapt wel wat ik bedoel :P en dat is het ongeveer.. Dus niet enorm veel veranderen, maar zou me er wel beter bij voelen, als er nu bijvoorbeeld foto's worden genomen ofzo of als ik naar iemand kijk is het voor mij al gewoon geworden dat ik me gezicht nooit op bepaalde manieren draai zeker op foto's, omdat me neus zo lelijk in profiel is vind ik, wat anderen dan niet zien. Maar wat mij wel stoort :)

Succes allesinds nog met het vinden van een arts! en euh ik stuur je een pm'etje alsik iets hoor van 1 van die iraneese meisjes! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ahhh heel erg bedankt!! voor de moeite die je wilt doen

ben er ook zel nog eens goed over aan het denken..

toch belangrijke beslissing!

grappig dat veel meiden borsten en neus hebben hihi..

ja je word eenmaal niet geboren met perfecte gezicht en lichaam.

het moet niet te gek worden vind me neus erbij al heel groot.

probeer mezelf ook steedds om te praten, maar je weet hoe het gaat ;)

ook oorlog bij mij moeer dus dat is ook geweldig, die snapt niet denk dat ik gek in me hoofd ben.. dry.gifdry.gif

misschien als ik zelf ouder ben wel. het is wel vlot na mijn borsten.

in maart 1 jaar :D

jullie ook suc6 natuurlijk met jullie beslissingen.

dat van die iraneese heb je misschien wel gelijk in,

ga ik me meer in verdiepen ;)

thnxs!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay Glamrock,

Die Marwan Abboud is een Syrische dokter. Idem verhaal als van Kenza hierboven. In Syrië doen meisjes dat ook van kleinsaf. Ik heb het adres ook gekregen van een collega van mij (uit Syrië). Zij heeft het niet moeten laten doen want haar mama is belgische, dus ze heeft haar neusje geërfd van mama :)

Maar bij deze kan ik Kenza haar verhaal bevestigen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha jeej bevestiging :P ! Nee is echt zo hoor, inderdaad syrische meisjes ook, allemaal van die kanten doen dat enorm veel, en altijd goed gedaan dat je het niet ziet.. Heb ook al es iemand zien lopen waarbij je de littekens gewoon zag aan de vleugels van haar neus..

En ja probeer ik ook altijd, mezelf overtuigen van alles, maar weet dat mijn neus er ook ooit aan gaat geloven, en ach Glam, dat moederverhaal ken ik..

De mijne denkt dat ik nu thuis lig met iets ernstig aan me rug, terwijl ik me boobs heb laten doen.. Staat helemaal niet open voor zo'n zaken wat ik echt jammer vind :) aaachjaaa :P .

Maar goed hetis zoals je zegt, iets in je gezicht, en maakt mij ook bang, maar zou het er wel voor over hebben als ik weet dat ik bij een echt goede neuschirurg ben terechtgekomen :P en na heel wat opzoekwerk enzo ook..

Vind dat je er ook goed aan doet dat je het ook een beetje afwacht en rustig zoekt en alles afweegt :) !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha jeej bevestiging :P ! Nee is echt zo hoor, inderdaad syrische meisjes ook, allemaal van die kanten doen dat enorm veel, en altijd goed gedaan dat je het niet ziet.. Heb ook al es iemand zien lopen waarbij je de littekens gewoon zag aan de vleugels van haar neus..

En ja probeer ik ook altijd, mezelf overtuigen van alles, maar weet dat mijn neus er ook ooit aan gaat geloven, en ach Glam, dat moederverhaal ken ik..

De mijne denkt dat ik nu thuis lig met iets ernstig aan me rug, terwijl ik me boobs heb laten doen.. Staat helemaal niet open voor zo'n zaken wat ik echt jammer vind :) aaachjaaa :P .

Maar goed hetis zoals je zegt, iets in je gezicht, en maakt mij ook bang, maar zou het er wel voor over hebben als ik weet dat ik bij een echt goede neuschirurg ben terechtgekomen :P en na heel wat opzoekwerk enzo ook..

Vind dat je er ook goed aan doet dat je het ook een beetje afwacht en rustig zoekt en alles afweegt :) !

:3: You know what I mean hé 'bevestiging' :P Klinkt nogal :140: haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euhm die denkt dat ik na rugklachten van de trap ben gevallen en nu gekneusde ribben heb :P haha, en ik woon ook niet thuis he meid, dus ik kan al snel wat camoufleren :ph34r:

Weet niet of ze het gaat zien, maar droeg altijd maximizers of 2 bh's over elkaar of van de h&m padded bh's maar stak er dan nog 2 padjes bij, dus eigenlijk liep ik altijd al rond te huppelen met ' grote borsten ' of laten we zeggen grote bh's haha :P dus denk niet dat ze het gaat merken.. Heb trouwens ook ' stiekem ' een tattoo op me enkel laten zetten die ze na 2 jaar ook nog nooit heeft gezien, net zoals de tongpiercing die ze al 3 jaar nog niet gezien heeft, dus denk dat ik een beetje een blinde mamie heb :136: haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.