Ga naar inhoud

BV en na 4 weken op vakantie?


Gast Bonnie

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

ik wil op 20 juni (in die week) een BV laten doen en op 20 aug gaan we op vakantie naar Italie (jippie) ..nu is mn vraag: kan ik dan wel wat doen tijdens mn vakantie? wandelen , beetje zwemmen, opletten met koffer tillen bijv (heb ik een vriend voor haha) :rolleyes: ...maar ben bang mocht er een complictaie voordoen je dan in het buitenland zit of is die kans na 4 weken circa minimaal?

Na hoeveel weken zijn jullie weer wat gaan doen en kantoorwerk?? ben nogal iemand die moeilijk stil kan zitten hihi....

ohja krijg max 300 CC voor de spier. cup b naar C (ben bang dat dit eigenlijk wat teveel CC is voor een cuppie C!!? wat denken jullie, ben wel breed gebouwd/sportief.

groetjuzz!!

Bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Kelly71

Hoi Bonnie,

Ik neem aan dat je 20 juli bedoeld? :blush: Ik weet er nog niet zo heel veel van, moet zelf nog aan de beurt komen op 30 juli maar volgens mij kun je na 4 weken gewoon weer (bijna) alles goed. Het gaat vooral om 2 weken erna, dan mag je echt nog niet veel en 6 weken rustig aan doen zei mijn chirug. Lijkt me geen probleem dus, alleen opletten voor het zonnetje op je littekens.

Wat de cc's betreft, mij is verteld dat het ongeveer 150 cc per cupmaat is dus 300 lijkt me wel erg veel, dat zal wel een D worden. Ik weet niet of je dat erg vindt?

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben met 4,5 week naar Italie geweest, ging prima als ik ging zwemmen trok ik gewoon een bikini aan en na het zwemmen

weer mijn sportbh.

Ik heb niet echt gezwommen een beetje zonnebaden en met de voetjes het water in.

Zwemmen werd mij de eerste 6 weken niet geadviseerd.

Verder een geweldige vakantie gehad

Dus dat komt met jou ook vast goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulllie wel voor de info!! ik ga as maandag voor de 2e keer naar mijn PC, dan vraag ik hem nog alles voor de zekerheid na, ben zo'n twijfelkont haha..als hij accoord vindt dan kan ik de 20e juli onder het mes! ben wel enorm zenuwachtig!!! Gingen jullie trouwens ook werken na 2 weken al??

ja ben bang dat 300 CC wat te veel wordt, heb nu een volle B maar wat peervormig (aan de onderkant zit niet zoveel zeg maar, en zou ze graag wat boller hebben maar ze hoeven van mij niet giga te worden, een cup C vind ik prima, maar ben bang dat 300CC te veel is (gaf de PC in 1e consult aan nl). Hij zei dat ik dan op een C zou uitkomen omdat ik best breed gebouwd ben (beetje zwemmers figuur). hebben jullie proteses mogen passen en geeft dat een goede indruk eigenlijk?

ik wil nl niet dat ik ober 10 jaar een weer grotere proteses nodig heb en dan bijv op een E uitkom omdat ie er nu te veel in douwt haha ;) ..is niet zo dat ik ontevreden ben over mn borstjes nu , maar de vorm heeft me altijd wat gestoord, zo puntig zeg maar..(jullie zullen nu ook wel denken!!!..

naja wellicht krijg ik weer wat antwoorden op mn vragen, heel erg bedankt !!

Bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bonny , wat is je omtrek eigelijk ? Krijg je laag of hoog profiel ?

Je zegt 'breed' te zijn dus vermoed ik dat je een omtrek van 80 hebt en laag profiel krijgt om onderin wat 'vulling' te krijgen ?

Ik ben nml van een 80B naar een 80C gegaan met 335cc .

Ligt idd oa aan je lichaamsbouw , elastischiteit huid , eigen borst- klier- en vetweefsel , die cc .

Meiden met een omtrek van 70 hebben mss maar 175cc (zeg maar wat) nodig om op dezelfde cup uit te komen .

Als ik jou was bleef ik bij die 300cc hoor , grootte went snel en stel je voor dat je na 3 jaar wel wat groter wil . Het zijn er al meerdere overkomen ...

Wat je vakantie betreft

Zolang je zont met je bikini aan kan 't geen kwaad en anders smeer je'r maar sunblock op . Ik lag na 5 weken zo topless in de tuin (heb littekens wel in tepelhoven) .

Je zal wel merken dat je niet echt zal willen zwemmen want dat belast de borstspier en zal geen deugt doen .

Nu , je krijgt ze op de spier dus de pijn gaat wel meevallen denk ik dan .

Vergeet echter niet dat inkapselen en indalen van de protheses een goede 6 weken nodig heeft , of je nu wel of geen pijn hebt .

Het risico op complicatie is klein maar je wil het zeker zelf niet in de hand werken niet ? Wat zijn nu 6 weekjes op je verdere leven ?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.