Ga naar inhoud

Bh maat


parkiet

  

36 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is je bh maat na de operatie?



Aanbevolen berichten

Ik ben erg benieuwd naar de cupmaat van degenen die al een borstvergroting hebben ondergaan.

Kies de maat die het beste past, pas je bijvoorbeeld een 75C en 70D maar zit 70D beter? Kies dan de laatste!

Maten onder 70 en boven 80 heb ik weggelaten, anders paste het niet meer en ik denk dat deze maten toch niet veel voorkomen.

1bouncingboobs.gif

STEMMEN MAAR! 126.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Beetje jammer dat je meteen ff zegt dat boven 80 niet veel zal voorkomen????? En dat is gebaseerd op??

Dus 85G hoort er niet bij? pfff....wat een gezeik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje jammer dat je meteen ff zegt dat boven 80 niet veel zal voorkomen????? En dat is gebaseerd op??

Dus 85G hoort er niet bij? pfff....wat een gezeik

Ik zie het erg weinig voorkomen hier op het forum en anders paste het niet meer ;) (je kunt maar een x aantal opties invoeren)

Jammer van je plotselinge frustratie...

@ B cupje; ja er zijn niet veel dames met een B inderdaad! Maar aangezien ik merk dat er de laatste tijd ook wel lagere aantallen cc's werden geplaatst (rond 220) wilde ik de optie er toch bij zetten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.