Jump to content

nog 20 uur!!!!!!!

jjoycee

Recommended Posts

Nog 20 uur en dan moet ik in de kliniek zijn!!!!!! kan me het niet voorstellen, maar nu gaat het voor mij eindelijk gebeuren!!!!!!!!

495cc anatomische protheses op de spier, kan niet wachten, en toch voel ik me een beetje raar.

ik weet niet hoe ik mij moet voelen, zenuwachtig wil ik het niet noemen maar voel me raar, wie had dit ook?

Hoop dat deze dag snel voorbij gaat en dat het snel morgen is........ maar als ik erbij na denk ben ik ook wel bang!

wie moet er nog meer morgen?

wauw 495 op de spier word super!!

Ja ik herken het hihi maar op de ochtend zelf voelde ik me redelijk relax heel gek :blush:

Komt echt goed de spanningen zijn heel normaal!

Veel succes :136:

wauw 495 op de spier word super!!

Ja ik herken het hihi maar op de ochtend zelf voelde ik me redelijk relax heel gek :blush:

Komt echt goed de spanningen zijn heel normaal!

Veel succes :136:

hoi,

beetje laat de reactie!!! maa zie nu voor het eerst al die reactie!

beetje vervelend dat je geen melding krijgt als je een reactie op je topic hebt!

maar alles is super goed gegaan en ben enorm blij, maar dat kan je wel begrijpen denk ik als je mijn voor en na foto ziet ;-)

groetjes joyce

Heel veel suc6 morgen

je krijgt best veel wordt wel mooi :136: :136: :136: :136:

xxxx

kleintje

hoi hoi,

ik nu pas al de reacties dus een beetje laat! maar alles is goed gegaan en zijn mooi geworden, ik ben vandaag precies een week po en net biij de verpleegkundige geweest en ze vertelde dat het er allemaal heel mooi uitzag en dat links al is ingedaald alleen rechts moet nog. Hoe is het met jou jij bent een dag na mij geopereerd. groetjes

Hoe is het gegaan?

hoi,

het is heel goed gegeaan! operatie verliep vlot en zonder problemen, erna heb ik bijna geen last gehad 2 daagjes wat pijn dat het was zwaarder was van liggen naar zitten. Maar verder helemaal geen last. de verpleegkundige vanmorgen vertelde dat het er heel mooi uitzag, links is goed ingedaald en recht moet nog

en moet jij nog of heb je al new boobs?

groetjes joyce

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.