Ga naar inhoud

Lientjuh : 27 februari 2012 : Dr Luijendijk : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, zal me even voorstellen, ben Liene 46 jaar en ben 1.76 en weeg 81 kg schoon aan de haak.

2 jaar geleden heb ik een buikwandcorrectie gehad en nu is de tijd rijp om ook mijn borsten aan te pakken en ze te verkleinen.

Ik heb cupmaat 85G en veel last van mijn schouders, nek en rug, jullie weten al deze klachten wel. 2 december heb ik een afspraak staan in het Sophia ziekenhuis in Zwolle en op 5 januari in het Deventer ziekenhuis bij dr Schiettecatte, dit is de arts die 2 jaar geleden ook mijn Bwc heeft gedaan.

Ik ben verzekerd bij Menzis en hoop natuurlijk op een goedkeuring. Ik heb ze wel gebeld voor de voorwaarden en ze gaven aan zo snel mogelijk een machtiging aan te vragen omdat misschien toch de voorwaarden volgend jaar worden gewijzigd. Ik wil natuurlijk het liefst naar dezelfde arts als bij mijn Bwc maar die afspraak staat pas in 2012 en dan gelden de nieuwe voorwaArden. Dus mijn idee is om gelijk met het eerste consult een machtiging aan te vragen en deze daarna om te laten zetten naar dr schiettecatte in Deventer, is er iemand die ervaring heeft met menzis, of met het omzetten van de machtiging n goedkeuring naar een andere arts? Ik hoor graag van jullie.

Groetjes Liene

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi liene,

Ik zou eerst na vragen bij menzis of dat überhaupt kan...ze kunne daar lekker bureaucratisch over doen als het hun uitkomt....meestal wordt een goedkeuring precies uitgeschreven voor een bepaalde arts en ziekenhuis of kliniek...of je dat zomaar kan overzetten weet ik niet..

De voorwaarden voor een BVK kunnen nooit super drastisch veranderen aangezien het medisch is bij vele dames...dat zou erg raar zijn als ze dat doen en unfair voor vele ladies :blink:

Liefs,

Yanet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal, ik heb nog even een vraagje.

Wat me opvalt aan foto's van een BVk is dat bij veel mensen de tepels richting de zijkanten wijzen. Bij anderen wijzen ze gewoon naar voren. Heb je daar zelf inspraak in? Ik vind persoonlijk een beetje naar voren gericht mooier, maar weet iemand ook of dat te beïnvloeden is, of dat dat meer afhangt van de vorm van je borsten voor de BVk.

Ik hoor graag jullie ideeën hierover.

Groetjes Liene

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Goeiemorgen Liene,

Ik heb alleen een lift gehad, dus geen bvk, maar het is als t ware dezelfe operatie zonder dat er van binnen weefsel is weggenomen. Mijn pc zei tegen mij dat de stand van de tepel bepaald wordt door de voorsituatie. Dus als je tepel vantevoren naar buiten wees zal dat nadien ook zo zijn, ze halen het alleen omhoog, maar kunnen het niet diagonaal omhoog halen zeg maar.

Mijn tepels stonden wel helemaal naar onderen (wezen zelfs naar de grond), maar ze stonden in t midden, ik heb ze nu dus echt middenop de borst (vind ik zelf ook mooier).

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi INGRID, JA DAT VIND IN OOK, goed om te lezen, die van mij zitten dan in ieder geval ook op de goede plek, ik heb je wel gevolgd op hè Bwc forum dus weet hoe het er bij jou uitziet, prachtig hoor. Ikzelf 2 jaar geleden ook een Bwc gehad, maar nu dus ws ook een BVk

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal,

Vanmiddag heb ik mijn consult gehad bij dr luijendijk in de bergmankliniek, een aardige man die alle tijd nam voor de vragen die ik eventueel zou hebben, maar hij had alles al goed uitgelegd, haha we hebben het alleen niet over een gewenste cupmaat gehad, dat zal ik dan nog maar even doorgeven als ik moet bellen voor een eventuele afspraak/ datumplanning.

De aanvraag is nu naar de verzekering gestuurd en ik mag dus nu ook aan het spannende wachten beginnen, kijken of menzis nog een beetje mee wil werken.

De beatycoach zou het vandaag nog faxen dus ik ben zeer benieuwd wanneer ik wat ga horen.

We wachten het wel af, heeft iemand van jullie ervaring met menzis?

Zo snel ik wat hoor zal ik het in ieder geval posten hier.

Groetjes Liene

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Oh zie net dat ik op dit forum nog niet mijn datum heb gezet.

Het wordt 27 februari, dat is vandaag over precies 10 weken,

Het had eerder gekund, maar dat kwam mijzelf niet uit ivm mijn werk.

Binnen 10 dagen had ik goedkeuring van menzis en kon de datum gepland worden.

Andere intake gesprekken heb ik gecanceld,dat was alweer verplaatst naar februari, dus ik vind het wel best zo.

Ik ga aftellen.

Groetjes Liene

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Nog even opnieuw hier,

Liene 46 jaar. Getrouwd en moeder van 3 zonen. Op 27 februari ga ik voor een borstverkleining ( nu 85 G ) bij dr Luijendijk in de Bergman kliniek te Bilthoven.

Vandaag het hele pakket per post ontvangen met recepten, gezondheidsverklaring, dit heb ik ingevuld en weer op de post gedaan.

Gisteren was het nog 10 weken tot de operatiedatum. Het had al eerder gekund maar dit kwam mijzelf niet goed uit in verband met mijn werk.

Ik ben dus aan het aftellen, haha het lijkt wel of we op vakantie gaan!!!

Groetjes Liene

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Spannend hè....

Nu ga ik liever op vakantie, maar dit aftellen is ook erg spannend.

Voor je het weet is het feb. en mag je

Maar je moest het uitstellen voor je werk?

Dat is ook balen zeg, of vind je het niet zo erg?

Ik mag 2e week van januari, bibber bibber.

Jij hebt ook best lang gewacht zeker?

Of kreeg je er nu pas last van?

Je hebt dus 3 kiddies nog thuis, welke leeftijd?

Wel onwijs gezellig, allemaal mannen in huis.

Zelf heb ik er 1 van 14 en die neemt van alles mee naar huis om te chillen.

Kan me voorstellen dat het bij jou helemaal feest moet zijn 43.gif

Fijne feestdagen en succes met tellen hè!

Groetjes el

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi el

Mijn zonen zijn 24, 21, en 16, de oudste gaat dit jaar trouwen, en onze as schoondochters zijn 21 en 20. Ik ben kraamverzorgster en mijn nichtje is de 31 januari uitgerekend en ik heb haar beloofd te komen kramen.. Dus vandaar het uitstellen, en aangezien baby's niet te plannen zijn, maar een ruime marge genomen

Ik heb idd lang gewacht, maar heb 2 jaar geleden een Bwc Gehad en nu is de verhouding helemaal weg en steunen mijn borsten niet meer gedeeltelijk op mijn buik maar hangt alles letterlijk om mijn nek. Dus vandaar dat ik er nu helemaal klaar mee ben.

Neer jij in januari en waar ga je naartoe?

Groetjes Liene

Link naar reactie
Delen op andere sites

He hoi,

Ik ben ook nieuw hier. Ik ben Diana 42 jaar oud en na de geboorte van mijn jongste van nu 13 mnd en na 20 kg afgevallen, (in totaal zelfs 60) is er niet veel van me over.Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik 16 januari geholpen word. Ik krijg een borstlift met prothesen (c cup) heb nu een lege e. En een kleine buikcorrectie. Een grote heb ik in 2005 al gehad. Ik krijg nu een pannekoeksnede. Ik ga naar medisch centrum Alkmaar naar dr Stevens.

Succes allemaal, spannend he?

Groetjes Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal,

Inmiddels is de teller al beland bij 5 weken tot de operatie, nog 34 dagen om precies te zijn.

Mijn nichtje is inmiddels alweer een week geleden bevallen, en ik sluit daar morgen al de zorg af. Dus dat heb ik gelukkig nog kunnen doen voor de operatie, ze is 2 weken te vroeg bevallen, dus mijn operatie had best eerder gekund, maar ja weet alles Es' van te voren.

Gisteren even bij de apotheek vast de medicijnen opgehaald. Dat dus vast geregeld, pyama's geregeld, nog wat werken denk ik, huis op orde maken, en dan zijn die 5 weken zo voorbij, als je bedenkt dat ik al weer 8 weken wachttijd erop heb zitten die mega snel gegaan zijn. Is het ook zo 27 februari. Ik ben er iin ieder geval bijna klaar voor.

Tel rustig verder af. Haha groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met de nieuwste aanwinst van de familie!

Zo te lezen ben je idd al goed voorbereid op de operatie, nu hoeven alleen de dagen nog maar 'even' voorbij te gaan ;)

Voor je het weet is het 27 februari en heb jij mooie nieuwe boobs! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja dat aftellen dat is echt grappig zo snel als dat gaat, op de operatie datum van kir ging ik ook naar Bergman voor de eerste intake, en nu is morgen al 27 januari, en 27 februari is de grote dag al!, nog 32 nachtjes dan krijg ik een mooi cadeautje!!! Hahaha je moet er wat voor overhebben, maar dan heb je ook wat, hoop ik!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo allemaal,

Ben inmiddels 11 dagen voor de operatie met aftellen, komt nu heel snel dichterbij.

Van alles nog regelen, belastingpapieren nog even doen, haha dan hoeft dat niet meer tijdens mijn herstel. Misschien nog een gezinnetje werken en dan is het zover. Gisteren heeft de assistente van de anesthesist gebeld met de laatste vragen en mededelingen. Nog even vit c halen Arnica en daar vanaf zondag mee beginnen.

Volgende week hoor ik hoelang ik er moet zijn. Ben benieuwd. Hoop een beetje vroeg op de dag, maar dat is nog even afwachten dus.

Ik ben er dus bijna klaar voor.

Lees nog steeds trouw jullie verslagjes en weet dus een beetje wat me te wachten staat. Mijn mN is lekker de eerste week na de operatie vrij. Dus dat is ook wel lekker.

Ik ga nog even door met aftellen, en meld me wel weer een keertje

Groetjes Liene

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.