Ga naar inhoud

PiP implantaten


Vlinder

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik ben voor de Belgische krant De Morgen op zoek naar vrouwen die een borstvergroting met PIP-implantaten hebben ondergaan en die nu willen laten verwijderen.

Daarnaast ben ik op zoek naar vrouwen die hun ingreep ondergingen in de privé-kliniek Body&Face in Maldegem. Ik lees hier dat veel vrouwen klachten hebben over hun borstvergroting en zou graag willen weten hoe men daar in die kliniek tewerk ging.

Ik besef dat dit een zeer gevoelig thema is, iedereen kan dus rekenen op volledige discretie.

Jullie kunnen mij bereiken op mail (kim.van.de.perre@demorgen.be) of telefoon 0032 2 556 68 45

Groeten,

Kim Van de Perre

De Morgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 317
  • Created
  • Laatste Reactie

Heeft er iemand aub contactgegevens van dr Rik Vercoutere? Ik heb namelijk in oktober 2008 een BV ondergaan in de privékliniek Body and Face in Maldegem. Heb echter nul gegevens of info meegekregen over merk en type implantaten. Na het nieuws vandaag en de reacties van vele vrouwen die ik lees op de verschillende fora ben ik toch wel in paniek.

Ik heb sinds de operatie altijd steken in mijn borsten gehad, maar dacht dat dit normaal was.

Vind het heel frustrerend dat de kliniek niet meer bestaat en dat ik geen dossiers kan opvragen.

Kan iemand mij aub helpen.

Alvast bedankt!

Nikje

Hallo,

In dezelfde periode heb ik ook mijn bvgr gedaan te Maldegem bij de heer Vercoutere. Bijna 100% zeker dat deze van u ook pip zijn. Ga best zodra u kan naar de dokter en vraag om een doorverwijzing met een plastische chirurg van een ziekenhuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

ik ben voor de Belgische krant De Morgen op zoek naar vrouwen die een borstvergroting met PIP-implantaten hebben ondergaan en die nu willen laten verwijderen.

Daarnaast ben ik op zoek naar vrouwen die hun ingreep ondergingen in de privé-kliniek Body&Face in Maldegem. Ik lees hier dat veel vrouwen klachten hebben over hun borstvergroting en zou graag willen weten hoe men daar in die kliniek tewerk ging.

Ik besef dat dit een zeer gevoelig thema is, iedereen kan dus rekenen op volledige discretie.

Jullie kunnen mij bereiken op mail (kim.van.de.perre@demorgen.be) of telefoon 0032 2 556 68 45

Groeten,

Kim Van de Perre

De Morgen

Ik heb deze mevrouw van de Morgen gebeld en mijn verhaal gedaan. Heel vriendelijke dame!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag medeslachtoffers van Body en Face en ook andere slachtoffers,

een paar dagen geleden werd er op dit forum al eens geopperd om ons te verenigen en eventuele gerechtelijke stappen te ondernemen. Ik denk dat wij als groep veel meer zullen kunnen bereiken dan dat wij individueel stappen zouden ondernemen. Ik ben de mening toegedaan dat wij een klacht moeten indienen tegen Mevr CARTON Nathalie en Dr VERCOUTERE Rik. Natuurlijk kunnen we het ook groter opvatten en alle slachtoffers proberen te vereningen. Ik stel voor dat we zowel een klacht langs gerechtelijke weg zouden kunnen indienen maar ook bij FOD Volksgezondheid. Wilt u zich bij mij melden of als iemand anders dit initiatief wil overnemen (door misschien advocaten te kennen) geen probleem.

LAAT ONS VERENIGEN, SAMEN STAAN WE ZEKER STERKER

Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slachtoffers uit België:

Heb gisteren het vtm nieuws gevolgd en ook in België word de verwijdering van deze prothesen vergoed, enkel als er complicaties zijn, wat ik enorm jammer vind.. Misschien als er meer slachtoffers bekent worden, of jullie samen een actie of iets kunnen ondernemen, er mss nog verandering in komt qua de vergoeding? Erg dat je moet wachten tot er echt iets mis gaat, vooraleer je vergoed word, en dan nog voor het uithalen van de prothesen zelf :s

http://www.seniorennet.be/Pages/Nieuws/videonieuws.php?id=PIt_80837_vtm_id zie filmpje, veel sterkte dames! En hier ook in het filmpje herken ik bijna al jullie verhalen :s

Hoop dat jullie actie kunnen ondernemen hiertegen en dat jullie oproep aanhoord word !

Enorm veel sterkte gewenst hier in ! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Heb hier even aandachtig gelezen wat hier allemaal staat!

Ook ik heb ik augustus 2007 een borstvergroting ondergaan in Maldegem. Ik kan zeggen dat ik zeer positief ben of was over die kliniek en de behandeling! Na de operatie heb ik wel een document gekregen met alle informatie ( welke nu zoek is door verhuis, maar waarvan ik zeker weet dat ik die gekregen heb). Het gaat bij mij ook over de beruchte PIP implantaten ingebracht door dokter Vercauteren..

Was heel verassend geschokt toen ik in het nieuws te horen kreeg dat de kliniek de deuren had gesloten en de manier waarop want echt, ik kan niks slecht zeggen over mijn behandeling daar en het resultaat. Laat ook duidelijk zijn dat niet enkel deze kliniek met de beruchte prothesen gewerkt heeft en zij zijn die die slechte gel daar bewust ingedaan heeft! Niemand wist dat, enkel dat bedrijf zelf! We mogen langs een kant blij zijn dat nu zeker geweten is dat deze prive kliniek daarmee werkte, anders hadden we nog meer onzekerheid!

Ook ik heb een afspraak voor controle, want ben helemaal niet gerust en wil ze liefst zo snel mogelijk laten vervangen. Jammer van het geld en de pijn die ermee gepaard gaat en de vakantiedagen die je er voor moet opnemen.. want denk niet dat dit om ziekteverlof zal gaan.. :-( Maar ik ben vooral kwaad op die firma en de persoon die daarachter zit daar in Frankrijk! Er kunnen zoveel beroemde chirurgen met gewerkt hebben die wel goede naam hebben.. Daar zouden zij ook niks aan kunnen doen hebben!

Ik wil dokter Vercauteren zeker niet goed praten want hij heeft wanpraktijken gedaan, maar zover ik weet niet met mij ( buiten die PIP prothesen dan waar niemand toen weet van had wat erin zat). Ik vind het heel jammer en leef mee met de dames die helemaal niet goed behandeld geweest zijn of mismeesterd, maar ik kan echt geen slecht woord zeggen over mijn ervaring met BodyAndFace!

Aan plastische chirurgie zit altijd een groot risico.. en dit is er natuurlijk één van. Laat ons hopen dat ze binnen een paar jaar niet terug afkomen met dergelijke toestanden, maar dan van een andere firma.

Ook ik had het liever anders gezien en zie het helemaal niet zitten om die operatie terug te ondergaan en te betalen.. maar wat moet moet en bij mij moeten ze er zo snel mogelijk uit! Gaat praktisch moeilijk gaan met het werk en zo en nu heb ik een kleine meid rondlopen die mijn hulp nog hard nodig heeft aangezien ze nog niet kan stappen..

Er zullen vele vrouwen in deze situatie zitten! maar er is volgens mij maar één schuldige en das diene pipo daar in Frankrijk!!

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag iedereen,

Namens BNN ben ik opzoek naar iemand met PIP-implantaten. We willen graag een reportage maken over iemand die deze implantaten heeft. We zijn benieuwd naar zijn of haar verhaal en wellicht de stappen die diegene gaat ondernemen.

Het is voor het BNN radio-programma VierZeven te horen op Radio 1 (aanstaande zondagochtend).

Wil je jouw persoonlijke verhaal kwijt?

Mail dan snel naar renee.van.hest@bnn.nl

Alvast bedankt!!

Groetjes,

Renee van Hest

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Musty: ook ik ben tevreden van de kliniek (buiten dat ze mij te vroeg naar huis stuurden, ik was thuis pas de volgende avond echt voor het eerst een paar uur wakker, narcose was te zwaar voor mij. Maar uitleg vooraf en check-up achteraf en zo ook tevreden.

Ben net terug van radioloog voor een echo: het knobbeltje dat ik heb sinds jaar na de implantaten is nog steeds hetzelfde, maar hij vond in mijn andere borst een klein maar raar vlekje, mogelijk een klein scheurtje. Dus ik ga door voor MRI, volgende week vrijdag... wordt een lange week! :s :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Heb hier even aandachtig gelezen wat hier allemaal staat!

Ook ik heb ik augustus 2007 een borstvergroting ondergaan in Maldegem. Ik kan zeggen dat ik zeer positief ben of was over die kliniek en de behandeling! Na de operatie heb ik wel een document gekregen met alle informatie ( welke nu zoek is door verhuis, maar waarvan ik zeker weet dat ik die gekregen heb). Het gaat bij mij ook over de beruchte PIP implantaten ingebracht door dokter Vercauteren..

Was heel verassend geschokt toen ik in het nieuws te horen kreeg dat de kliniek de deuren had gesloten en de manier waarop want echt, ik kan niks slecht zeggen over mijn behandeling daar en het resultaat. Laat ook duidelijk zijn dat niet enkel deze kliniek met de beruchte prothesen gewerkt heeft en zij zijn die die slechte gel daar bewust ingedaan heeft! Niemand wist dat, enkel dat bedrijf zelf! We mogen langs een kant blij zijn dat nu zeker geweten is dat deze prive kliniek daarmee werkte, anders hadden we nog meer onzekerheid!

Ook ik heb een afspraak voor controle, want ben helemaal niet gerust en wil ze liefst zo snel mogelijk laten vervangen. Jammer van het geld en de pijn die ermee gepaard gaat en de vakantiedagen die je er voor moet opnemen.. want denk niet dat dit om ziekteverlof zal gaan.. :-( Maar ik ben vooral kwaad op die firma en de persoon die daarachter zit daar in Frankrijk! Er kunnen zoveel beroemde chirurgen met gewerkt hebben die wel goede naam hebben.. Daar zouden zij ook niks aan kunnen doen hebben!

Ik wil dokter Vercauteren zeker niet goed praten want hij heeft wanpraktijken gedaan, maar zover ik weet niet met mij ( buiten die PIP prothesen dan waar niemand toen weet van had wat erin zat). Ik vind het heel jammer en leef mee met de dames die helemaal niet goed behandeld geweest zijn of mismeesterd, maar ik kan echt geen slecht woord zeggen over mijn ervaring met BodyAndFace!

Aan plastische chirurgie zit altijd een groot risico.. en dit is er natuurlijk één van. Laat ons hopen dat ze binnen een paar jaar niet terug afkomen met dergelijke toestanden, maar dan van een andere firma.

Ook ik had het liever anders gezien en zie het helemaal niet zitten om die operatie terug te ondergaan en te betalen.. maar wat moet moet en bij mij moeten ze er zo snel mogelijk uit! Gaat praktisch moeilijk gaan met het werk en zo en nu heb ik een kleine meid rondlopen die mijn hulp nog hard nodig heeft aangezien ze nog niet kan stappen..

Er zullen vele vrouwen in deze situatie zitten! maar er is volgens mij maar één schuldige en das diene pipo daar in Frankrijk!!

groetjes!

Dag Musti,

Ik deel alle opmerkingen over b&f , ikzelf ben ook goed ontvangen geweest , alle info gekregen die ik vroeg, zeker weten en nadien de nacontrole is verlopen wat ik ervan verwacht had, als ik telefonisch raad vroeg was het niet teveel om die te geven , absoluut niet !! En mocht die heisa er niet zijn rond de pip implantaten en b&f niet gesloten zijn omwille van illegaal bleachen van tanden zou ik zelf die kliniek aanbevelen maar er zijn fouten gebeurd , zelf denk ik niet dat dr . Vercoutere opzettelijk die implantaten ( wist hij het of niet?) gebruikte . En Nathalie, wist die dat ??? Maar tegen die fabriek kan er geen klacht ingediend worden, die is failliet en de eigenaar al 2 jaar spoorloos , dus blijft enkel die van b&f over .

Men hoeft de implantaten niet te verwijderen maaar een verstrekte controle is aangeraden , als er niets mis is met de implantaten is het verwijderen NIET terugbetaald , anders wel en nieuwe laten inbrengen ook niet dus..... Bij mij is er niets aan de implantaten , gelukkig en ik hoop bij jou ook niet! Ik wens je alvast veel succes en veel sterkte!

grtjs san

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Musty: ook ik ben tevreden van de kliniek (buiten dat ze mij te vroeg naar huis stuurden, ik was thuis pas de volgende avond echt voor het eerst een paar uur wakker, narcose was te zwaar voor mij. Maar uitleg vooraf en check-up achteraf en zo ook tevreden.

Ben net terug van radioloog voor een echo: het knobbeltje dat ik heb sinds jaar na de implantaten is nog steeds hetzelfde, maar hij vond in mijn andere borst een klein maar raar vlekje, mogelijk een klein scheurtje. Dus ik ga door voor MRI, volgende week vrijdag... wordt een lange week! :s :(

Ik wens je veel succes en veel sterkte!

grtjs san

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben blij om ook nog even positieve commentaren te lezen over B en F!

Dinsdag naar een plastisch chirurg via de kliniek, ben benieuwd wat die gaat zeggen! waarschijnlijk echo moeten laten pakken of scan. Heb wel al eens last gehad in linkerborst, bij tillen van objecten en mezelf bukken geeft pijnlijke steken en branderig gevoel vanbinnen. Was daar toen mee naar de huisarts geweest, maar die zei dat ze niks abnormaals voelde en het een borstspierontsteking was. Lastig gevoel is dan na een tijdje weer over gegaan. Nu weer terug in dezelfde borst :-( precies spierpijn, branderig gevoel en alsof ik de prothese voel zitten. Zal hopelijk wel door de stress komen dat het een beetje in het kopje zit en door er te veel aan te denken het dan ook zo begint aan te voelen.. pft, ik ga blij zijn als ik definitief restultaat heb.. weg onzekerheid.

Wat blij ben ik voor jou San dat die van jou nog in tact zijn! Hoe lang heb je ze?

Ben je dan niet onzeker dat het toch nog mis zou kunnen gaan of ga je nu reglematig op controle?

Ik duim voor alle vrouwen die minder goed nieuws hebben en ze eruit moeten laten halen!

Eigenlijk is dat toch wel ferm he, dat er eerst iets moet gebeuren voor we terugbetaald worden. Ik laat het denk ik zowiezo doen, terugbetaald of niet. Het is niet dat ik geld op overschot heb want dat is bedoeld voor andere dingen.. maar ik kan me wel voorstellen dat er vrouwen zijn die in een mindere positie zitten en dat geld niet zomaar kunnen ophoesten.. Wat moeten die dan doen? ze laten zitten en zich bljven afvragen of die rommel nu in hun lichaam aan het lekken is? Ik vind dat volksgezondheid alle gevallen moet laten terugbetalen, lek of niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgenavond masaal kijken naar KOPPEN op VRT om 20u45 , een stuk gaat over pip-implantaten!!!!

Ik ga kijken! Body and Face zal waarschijnlijk wel weer door het slijk gehaald worden! een zondebok hebben ze altijd nodig natuurlijk!

Vind dat wel dat dat ons als patient nogal te kijken zet! Precies of we zijn over één nacht ijs gegaan en de eerste de beste charlatan zijn gaan opzoeken.. sja niks aan te doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga kijken! Body and Face zal waarschijnlijk wel weer door het slijk gehaald worden! een zondebok hebben ze altijd nodig natuurlijk!

Vind dat wel dat dat ons als patient nogal te kijken zet! Precies of we zijn over één nacht ijs gegaan en de eerste de beste charlatan zijn gaan opzoeken.. sja niks aan te doen..

Neen hoor ik toch niet , maanden opzoekwerk gedaan op internet voor ik een beslissing nam en b&f kwam er destijds echt goed uit wat van de welnesskliniek niet gezegd kan worden en jij en ik en zoveel anderen hebben niet gekozen om schadelijke stoffen in je te hebben , integendeel we hebben vertrouwen gehad en helaas zijn we bedrogen Maar denk daar eens over na , iemand die longkanker krijgt door te roken wordt geholpen en krijgt behandeling die terugbetaald wordt door het ziekenfonds , terwijl die wist dat roken schadelijk is en was .... en wij staan eigenlijk in de kou want voor velen is het onze eigen schuld, we moesten maar geen implantaten laten steken hebben ... DAT VIND IK NIET EERLIJK !!!

veel grtjs san

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wens je veel succes en veel sterkte!

grtjs san

Dankje Sandra!

Kan iemand mij een beetje verduidelijken wat eerst te zien was op de echo toen ze een scheur zagen? Zagen ze meteen dat het een scheur was of ook een vlek waarvan dan later bleek dat het een scheur was? Een vlek kan nl. ook een (al dan niet kwaadaardige) cyste zijn lees ik. 'k Zou daar beter niet over lezen, maar allez ;)

Verder blijf ik wel rustig hoor, heb een hels jaar achter de rug in 2011 met veel tegenslagen en ferme dippen, maar op een of andere manier de laatste 2 maand toch wat reserve-energie opgebouwd om hiermee om te kunnen... afwachten is het enige wat ik kan doen. M'n ventje maakt zich meer zorgen precies, de lieverd.

De kans dat ze er uit moeten is denk ik dus wel reëel bij mij, maar ik heb geen centen voor nieuwe, helemaal niet, mijn man is werkloos en we hebben een faillissement achter de rug. Nu ja, beter zonder dan ziek, maar een leuke zomer wordt het zowiezo niet echt vrees ik :s Stom dat een mens daar dan zit aan te denken hé? Er gaat zoveel door je heen dan... Toen de radioloog zo lang op die nieuwe vlek bleef onderzoeken en hij nog niets had gezegd, zag ik zo zijn jukbeenderen verschuiven, zijn ogen veranderen... Ik wist het al. Maar wou niets vragen, dacht: geniet nog een paar minuten van 'het niet weten'. Zeer vreemde ervaring was dat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt! Ben echt mijnkluts kwijt. is de nieuwe operatie bij jouw wel geslaagd? Wat is het advies van je arts naar de toekomst toe? Moet je nog operaties ondergaan voor de siliconendeeltjes? Of is alles netjes verwijderd?

Ik ga morgen avond naar mijn huisarts en dan zien we wel verder. Zal blij zijn als het voorbij is.

Groetjes

Nikje

Hoi Nikje,

operatie moet nog gebeuren bij mij, pip's eruit en ook alle klieren waar al silliconen inzitten. op 23/ 1 nog een dikke week dus

Hoewel aan de buitenkant nog niet zoveel ' mis ' te zien is blijkt uit mijn verslag van de MRI dat rechterborst al gedeeltelijk 'gecollabeerd ' is

wat zoveel betekend als inklappen, instorten.

verschillende lymfeklieren waar silliconen inzitten en het reikt zelfs tot aan de borstspier.

De pc wil er nieuwe plaatsen onder voorwaarde dat alles vanbinnen er nog netjes uitziet, geen ontstekingen ofzo.....

Eigenlijk ben ik nog niet zeker, k heb er slapeloze nachten van!!! Inderdaad , de kans dat ze scheuren is klein maar ik ben dan toch wel één van de weinigen!!

Hopelijk voor jou beter nieuws , laat iets weten als je wil

grtjs, Milo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Sandra!

Kan iemand mij een beetje verduidelijken wat eerst te zien was op de echo toen ze een scheur zagen? Zagen ze meteen dat het een scheur was of ook een vlek waarvan dan later bleek dat het een scheur was? Een vlek kan nl. ook een (al dan niet kwaadaardige) cyste zijn lees ik. 'k Zou daar beter niet over lezen, maar allez ;)

Verder blijf ik wel rustig hoor, heb een hels jaar achter de rug in 2011 met veel tegenslagen en ferme dippen, maar op een of andere manier de laatste 2 maand toch wat reserve-energie opgebouwd om hiermee om te kunnen... afwachten is het enige wat ik kan doen. M'n ventje maakt zich meer zorgen precies, de lieverd.

De kans dat ze er uit moeten is denk ik dus wel reëel bij mij, maar ik heb geen centen voor nieuwe, helemaal niet, mijn man is werkloos en we hebben een faillissement achter de rug. Nu ja, beter zonder dan ziek, maar een leuke zomer wordt het zowiezo niet echt vrees ik :s Stom dat een mens daar dan zit aan te denken hé? Er gaat zoveel door je heen dan... Toen de radioloog zo lang op die nieuwe vlek bleef onderzoeken en hij nog niets had gezegd, zag ik zo zijn jukbeenderen verschuiven, zijn ogen veranderen... Ik wist het al. Maar wou niets vragen, dacht: geniet nog een paar minuten van 'het niet weten'. Zeer vreemde ervaring was dat!

Hoi Desdemona,

Ik ken dat gevoel !!!!

eigenlijk wil je t liever niet weten!!! Ik voel met je mee

Wanneer moet je naar de dokter? Hopelijk valt de definitieve diagnose nog een beetje mee

veel sterkte meid

grtjs , Milo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben blij om ook nog even positieve commentaren te lezen over B en F!

Dinsdag naar een plastisch chirurg via de kliniek, ben benieuwd wat die gaat zeggen! waarschijnlijk echo moeten laten pakken of scan. Heb wel al eens last gehad in linkerborst, bij tillen van objecten en mezelf bukken geeft pijnlijke steken en branderig gevoel vanbinnen. Was daar toen mee naar de huisarts geweest, maar die zei dat ze niks abnormaals voelde en het een borstspierontsteking was. Lastig gevoel is dan na een tijdje weer over gegaan. Nu weer terug in dezelfde borst :-( precies spierpijn, branderig gevoel en alsof ik de prothese voel zitten. Zal hopelijk wel door de stress komen dat het een beetje in het kopje zit en door er te veel aan te denken het dan ook zo begint aan te voelen.. pft, ik ga blij zijn als ik definitief restultaat heb.. weg onzekerheid.

Wat blij ben ik voor jou San dat die van jou nog in tact zijn! Hoe lang heb je ze?

Ben je dan niet onzeker dat het toch nog mis zou kunnen gaan of ga je nu reglematig op controle?

Ik duim voor alle vrouwen die minder goed nieuws hebben en ze eruit moeten laten halen!

Eigenlijk is dat toch wel ferm he, dat er eerst iets moet gebeuren voor we terugbetaald worden. Ik laat het denk ik zowiezo doen, terugbetaald of niet. Het is niet dat ik geld op overschot heb want dat is bedoeld voor andere dingen.. maar ik kan me wel voorstellen dat er vrouwen zijn die in een mindere positie zitten en dat geld niet zomaar kunnen ophoesten.. Wat moeten die dan doen? ze laten zitten en zich bljven afvragen of die rommel nu in hun lichaam aan het lekken is? Ik vind dat volksgezondheid alle gevallen moet laten terugbetalen, lek of niet..

Voila ik ben akkoord met dat laatste ik zelf heb nu eenmaal die mogelijkheid momenteel ook niet ! Nu niets aan de hand MAAR wat ... ben bang maar enkel terugbetaling indien er iets mis is en nieuwe, moet je maar zelf betalen, ikzelf heb soms identieke klachten zoals jij omschrijft maar blijkbaar

niets aa de hand , ik heb ze van april 2008 , ik zal als er geen andere laten plaatsen indien er geen beter terugbetaling komt en ik ga me zeker om de 6 maanden laten controleren heb nu een afspraak met 2 Plast chir en we zien wel MAAR nog iets : iemand die obees is met bmi van 40 kan een bypass laten doen ( kost 5000 euro ) volledig terugbetaald door ziekenfonds , de dokters raden zelfs aan om meer te eten zodat het zeker terugbetaald wordt !!!!! DAT vind ik bedriegerij en wij staan in de kou omdat we ergens de verkeerde keuze gemaakt hebben , DAT konden we niet weten he!!!!!!! ERG!!!!!! Wordt DIK EN VETen het ziekenfonds helpt je wel!!!! Het eten is niet door een ander in die mond geraakt hé maar toch zij worden geholpen en rokers die longkanker krijgen , die hebben toch ook zelf die keuze gemaakt, die worden wel geholpen!!!!!!!!!!!!

HOPELIJK worden we toch geholpen !!!!!!!!!!!!

veel sterkte en mijn steun heb je want ik weet wat het is want ik had 2 verschillende cupmaten voordien en kon geen gewone bh of bikini kopen , altijd een teleurstelling !!!!!!!!!!!!

grtjs san

Hoi Desdemona,

Ik ken dat gevoel !!!!

eigenlijk wil je t liever niet weten!!! Ik voel met je mee

Wanneer moet je naar de dokter? Hopelijk valt de definitieve diagnose nog een beetje mee

veel sterkte meid

grtjs , Milo

Veel sterkte!!!!

grtjs san

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Desdemona,

Ik ken dat gevoel !!!!

eigenlijk wil je t liever niet weten!!! Ik voel met je mee

Wanneer moet je naar de dokter? Hopelijk valt de definitieve diagnose nog een beetje mee

veel sterkte meid

grtjs , Milo

MILO

Veel sterkte, ik heb die mogelijkheid ook niet maar lees mijn verder reacties over obesen en longkankers door roken ook een en wij staan in de kou , gewoonweg schandalig, ik heb niet voor schadelijke dingen gekozen en jij ook niet en vele anderenook niet , dat ze daar eens over nadenken !!!!

san

Link naar reactie
Delen op andere sites

MILO

Veel sterkte, ik heb die mogelijkheid ook niet maar lees mijn verder reacties over obesen en longkankers door roken ook een en wij staan in de kou , gewoonweg schandalig, ik heb niet voor schadelijke dingen gekozen en jij ook niet en vele anderenook niet , dat ze daar eens over nadenken !!!!

san

desmonia , jij ook ! eigenlijk zijn we het slachtoffer van lauter winstbejag, gewoonweg schandalig !!!

veel sterkte

san

Link naar reactie
Delen op andere sites

desmonia , jij ook ! eigenlijk zijn we het slachtoffer van lauter winstbejag, gewoonweg schandalig !!!

veel sterkte

operatie moet nog gebeuren bij mij, pip's eruit en ook alle klieren waar al silliconen inzitten. op 23/ 1 nog een dikke week dus

Hoewel aan de buitenkant nog niet zoveel ' mis ' te zien is blijkt uit mijn verslag van de MRI dat rechterborst al gedeeltelijk 'gecollabeerd ' is

wat zoveel betekend als inklappen, instorten.

verschillende lymfeklieren waar silliconen inzitten en het reikt zelfs tot aan de borstspier.

De pc wil er nieuwe plaatsen onder voorwaarde dat alles vanbinnen er nog netjes uitziet, geen ontstekingen ofzo.....

Eigenlijk ben ik nog niet zeker, k heb er slapeloze nachten van!!! Inderdaad , de kans dat ze scheuren is klein maar ik ben dan toch wel één van de weinigen!!

Hopelijk voor jou beter nieuws , laat iets weten als je wil

grtjs, Milo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man begon gisteren ook over het argument van rokers en longkanker (we roken beide ook wel, maar allez ;) We zijn beide wel vegetarisch, schijnt ook heel goed te zijn ter kankerpreventie las ik gisteren, zie ook moermandieet etc) Het is idd een sterk argument.

Ik zit op facebook in een discussie verwikkeld omdat iemand opmerkte dat rug- en nek-protheses niet worden vergoed en hij dat eigenlijk nodig heeft, maar niet kan betalen. Ik begrijp wel dat mensen vanuit die emotie reageren, ik vind dat ook heel erg voor hem! Net zoals CVS-patiënten etc. niet erkend worden, maar dat betekent niet dat het onterecht is dat het in onze situatie vergoed wordt. Het moet gewoon in alle hier genoemde situaties vergoed worden, ook nek-protheses etc. Maar ja... geld hé :s

Ik heb 20/1 (vr) de MRI, hopelijk weet ik dan meteen meer. Ik heb nog geen afspraak met een pc. Zou ik dat al moeten vastleggen? Mijn man zou dat graag hebben, dat ik naar die kliniek in Roeselare ga, van die man die in Reyers laat sprak. Ik wil eerst de MRI afwachten van ziekenhuis. Wat raden jullie aan? Gewoon ziekenhuis verder, of naar pc voor uithalen? (hangt er ook nog vanaf wat die vlek is, kan ook een cyste zijn nl. ipv scheur, maar dan moeten ze er ook wel uit denk ik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Iedereen

Ben hier nieuw en ben vreselijk ongerust,ik heb destijds in Maldegem een borstlift gehad met implantaten maar ik weet niet eens welk soort het is,mijn operatie werd gedaan april 2008;Wie weet hier waar ik terecht kan voor informatie over welke silliconen het ging

hopend dat iemand mij kan helpen

Shemna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.