Ga naar inhoud

PiP implantaten


Vlinder

Aanbevolen berichten

Ik heb geen factuur gekregen,ik heb die 3600euro ervoor moeten betalen,zogezegd als voorschot,zal zien als ik die factuur krijg en ben je er zeker van dat we 12OO Euro terug krijgen.Heb gstren mijn pasje gekregen.Maar je zou toch wel een pasje krijgen of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 317
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb geen factuur gekregen,ik heb die 3600euro ervoor moeten betalen,zogezegd als voorschot,zal zien als ik die factuur krijg en ben je er zeker van dat we 12OO Euro terug krijgen.Heb gstren mijn pasje gekregen.Maar je zou toch wel een pasje krijgen of niet?

hey shemna,

we hebben met enkelen een advocaat genomen.binnenkort komen we allen samen bij die advocaat.

we delen al de kosten.

heb jij ook interesse?het is in gent.dan geef ik je naam door.

dat kantoor is heel bekend en heel goed!

als je op internet kijkt vind je het ergens terug dat we 1200 euro terug krijgen.

zal het je door mailen.

heb je de naam en tel nr van die politieman?dan neem ik ook contact op met hem.

gr!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had geen andere keus,dan ze onmiddelijk te laten uithalen,zo een troep in mijn borst,niet te geloven,heb het er zeer moeilijk mee,kan het niet plaatsen,zo bang dat er iets ergs zal gebeuren met me.

ik begrijp je heel goed hoor!

je had geen keus!

die moesten er bij jou heel snel uit!

ik heb gelukkig nog wat tijd.

dikke knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo shemna , ik ga ook en mijn zoon ook ,hij is student rechten 2e jaar en weet ook al het een en ander (als steun ) ik volg jullie nog hoor via de mails dat ik krijg maar was mijn inlog gegeven kwijt want heb andere pc , heb ze gelukkig terug :-)

Veel groetjes sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik ben bezig met het maken van een blog over borsten. Op het moment ben ik bezig met een post over pipborsten. Ik zou graag iemand hiervoor wat vragen willen stellen. Het is geheel anoniem en het kan anderen helpen die met dezelfde problemen zitten.

Ben jij zo iemand en zou je graag wat vraagjes willen beantwoorden, stuur dan een e-mail naar breasttakingblog@gmail.com

Met vriendelijke groeten,

Marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Waar gaat dit eigenlijk over? We zijn allemaal gedupeerd met kut pip implantaten!

Laten wij dan in iedergeval iedereen in zijn waarde laten en respecteren. We hebben allemaal hetzelfde

En daar ook negatieve, gemengde gevoelens over. Laten we er zijn voor elkaar!

Alles is al ellendig genoeg.

X j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er meer meiden die nu net als ik in afwachting op antwoord van de verzekering, aan het wachten zijn om de pip protese te verwisselen? Zo ja, Hoe is dat bij jullie gegaan met de verzekering? En waar heb je het laten doen?

Maken ze dan op consult meteen een echo of iets om te checken of je schade hebt aan de protese?

Liefs J x

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK Vlinder heeft het jullie netjes gevraagd en nu vraag ik het nog een keer als 1 van de administratoren op deze forum. Hou jullie koest graag en gedraag jullie wat meer volwassenen....we zijn hier niet om elkaar te beledigen en uit te schelden maar om elkaar te helpen en de manier waarop jullie nu met dit topic omgaan verziekt het voor anderen.

Deze topic is tijdelijk gesloten zodat jullie allemaal even kunnen bekoelen. Het spijt me voor de andere dames die hier nu de dupe van zijn.

De topic wordt morgen weer geopend en dan hoop ik dat jullie je eigen kunnen gedragen.

Als er nog vragen zijn hoor ik het wel.

Met vriendelijke groeten,

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals velen van jullie hebben gemerkt werd hier een ruzie tussen verschillende leden openbaar uitgevochten, deze post zijn weggehaald en deze topic blijft gesloten, er zal een nieuw PIP topic voor de slachtoffers geopend worden, en we hopen dat jullie nu met een schone lei kunnen herbeginnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.