Ga naar inhoud

sporty : 19 dec. 2011 : Dr Van Onselen : Bocholt


sporty

Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Nee, ik mag 6 weken weer niet sporten :-( merk ook dat ik nog erg moe ben, 2 x narcose en het trek nog erg, maar de vocht gaat goed weg kan ik je zeggen. Stuk minder nog niet helemaal weg maar wel beter. Mijn buikspieren ga je licht zien dus blij voelde een dikke bobbel maar dat waren mijn buikspieren boven hi hi.

Dalijk naar van onselen hechtingen gaan eruit dus ik ga me aankleden maak weer foto's ze worden echt mooi kan ik je zeggen!

L sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 367
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi,

Ik doe zeker rustig aan hoor dames!! vandaag bij v Onselen geweest voor de hechtingen, maar die moesten eigenlijk blijven zitten, alleen de restant van de knoopjes zijn weggeknipt. er werd wel met stip gezegd dat ik echt rustig aan moest doen en een hele stevige sport-bh, moet dragen. Ik had nog een schock bh was duur 54 euries ooit gekocht 80/D en die zit goed stevig heb hem op het laatste gaatje gedaan dus dat zit goed. Voor de rest mijn buiklitteken moet ik echt heel hard gaan masseren tegen de pijn grens aan anders gaat het echt vast zitten, voelt bij mijn bot al een beetje dus elke ochtend en avond mag mijn vriend mij goed hard masseren daar!!

Vandaag rustig aan voel me wel wat beter dan gisteren toen was het niet echt je van het stond op toen dacht ohhh even wachten. Vandaag ben ik beter opgestaan dus als ik deze week nog rustig aan doe kan ik volgende week weer wat gas bij geven heb ook weer een examen volgende week vrijdag via internet dus weer leren zijn maar 2 manuels dus valt mee maar toch, mijn concentratie is nu niet echt up-to- date kan ik jullie zeggen........

Fijne dag en "Enjoy the sun"

Liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Valt wel mee hoor waar baseer je dat op? Ik heb 19 dec buikwandcorrectie gehad en borstvergroting 350cc achter de spier druppelvormig. Zes weken niet gesport toen weer heerlijk hardlopen liep alweer 65/70km per week. Maar ik had ook betaald voor een lift (heeft die niet gedaan wel afgesproken en betaald) heb ik 27 februari een volledige borst-lift gekregen, en daar ben ik nu weer van aan het herstellen. ik ben afgelopen maandag weer begonnen met werken dus na 2 weken al. Ik ben zelf personal trainer dus erg fysiek werk en eigenlijk staat voor deze operatie ook 6 weken herstel. Maar dat kan nu niet ivm mijn werk. Gister een hele slechte dag maar vandaag voel ik me super goed!! Komt door het zonnetje hi hi. Dus eigenlijk ben ik in een korte tijd 2 x onder narcose geweest eerste x 4 uur en 2de x 2 uur dus dan moet je lichaam even herstellen....

Fijne dag "enjoý"

L.sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen dames deze stralende ochtend.....

Even een up-date,

Met mijn borsten gaat het heel goed, moet nog wel blijven uitkijken wat ik doe "zeer zeker bij mijn trainings sessies die ik geef" want ik voel meteen mijn borst dan trekken.

Dus ik luister echt naar mijn lichaam, met mijn buik gaat het helaas wat minder, was verleden week voor de hechtingen bij van onselen, en mijn litteken op m,n buik zit toch op 2 plekken vast, dus moet heel hard masseren en rollen met het litteken, om het los te krijgen lijkt wel iets beter te gaan, heb gister nog wat advies gevraagt aan een fysio en die zei, eigenlijk de oefeningen die ik nu doe die te doen. Dus ik ga stug door en anders zou het toch echt los gemaakt moeten worden, baal er echt van, het zou toch fijn zijn als het een keer goed ging, maar aan de andere kant zou het ook wel weer goed komen. Het trekt namelijk heel erg, en dat is geen prettig gevoel. Moet wel zeggen dat de hr van onselen hier nogal makkelijk mee omga ik kan je nu al zeggen dat het poliklinies los gemaakt moet worden via een ingreeg, maar hij reageert dan zo makkelijk dat vind ik niet echt professioneel, dat vind ik toch wel erg makkelijk en laconiek hoe hij reageert jammer...

Liefs sporty

Dit was het weer zo,n beetje dames

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hoi Sporty,

Ik denk dat dat komt omdat die pc's het vaak meemaken dat ze ff iets onder lokale verdoving moeten bijwerken. Het zijn zulke grote ingrepen dat het volgens mij niet altijd in 1 keer perfect is. Op het bwc-forum hoor je ook best vaak over correcties. Mijn pc is er ook best makkelijk in, als t niet mooi genoeg is dan doen we "gewoon" ff een kleine correctie. Ikzelf vind t ook niet zo'n probleem om het helemaal perfect te krijgen. Het is niet dat je dan weer ik weet niet hoelang niet kunt sporten ofzo, gewoon een pleister erover en klaar (haha, tja, zo zeg ik het nu wel, maar leuk is anders natuurlijk!). Bij mij moest mijn buik toen ook een stuk open om het kapsel wat rond de bloeding was ontstaan gedeeltelijk weg te nemen, alles onder lokale, dat was best heftig. Maar als het alleen de huid ff van de onderlagen afhalen is valt het wel mee volgens mij).

Groetjes van Ingrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Goede middag dames,

Even een up-date, ben nu zes weken po na mijn borst-lift van 27-feb. het gaat eigenlijk super goed littekens zijn heel netjes en heb eigenlijk nergens meer last van. verleden week had ik nog last met een gewone b-h gisteren de hele dag bh met beugel gedragen en nergens last van gehad! Dus helemaal blij :-). Ik merk ook de laatste paar weken dat ik eigenlijk elke week sterker werd, ik ben personal trainer, eerst kon ik nog geen gewichten dragen en aangeven maar moet je zeggen ik kan al aardig mijn eigen werk weer bijna oppakken voor 99% dus helemaal blij. Ik heb verleden week alweer 4 x hardgelopen 1x op de moutaine-bike en 1x een beetje kracht gedaan dus ben al aardig op de rit. Mijn conditie is nog niet helemaal terug maar is toch al goed op weg. Mijn buik gaat ook beter(hou nog wel veel vocht vast) ene dag meer dan de andere, baal ik wel van!! ben ook heel stevig het litteken aan het lostrekken of hoe je het wilt noemen. Aangezien het op 2 plaatsen vast zit of zat het lijkt wel beter te gaan!! Dus daat zit ook progressie in!! Al met al heb ik niet te klagen..

Heb er alleen toch wel een vervelend gevoel aan overgehouden kwa operatie, dat ik toch voor de 2 de x onder het mes moest, en de naverzorging vind ik toch niet je van het? Het toch nog wat kleine schoonheids foutjes van de operatie's overgehouden maar dat vegen ze zo weg met (geef het de tijd enzv) dat vind ik toch wel jammer en aangezien ik het dus meer lees hier op het forum zijn de pc daar toch wel erg makkelijk in, en dat stoort me wel.

Dames geniet nog van de tweede paas dag en van jullie hele volle eieren Hi Hi .....

Liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi dames,

Met mijn buik gaat het beter het lijkt iets losser te gaan zitten dus ik blijf goed door masseren en het goed los trekken of masseren en dat is eigenlijk wat ik er aan kan doen

!!

Nog een vraagje dames wanneer kan ik weer gebruik maken van de sauna???

Liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Goede morgen dames,

2 nieuwe foto,s front van de borsten 8 weken po heb eigenlijk nergens meer last van, ze zijn echt van mij voelt goed. Buik voelt wel nog steeds vreemd aan en hou nog na een lange dag lopen (slenteren) nog aardig vocht vast. Zou ook wel goed komen.

Veel succes dames met jullie borsten..

Liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel dames,

Ik heb nog even mijn maten opgemeten, eigenlijk blijft het redelijk hetzelfde..

Onder: 79/80

Boven: 96

Ik heb nu een 75/80/D soms pas ik ook wel een E dan pak ik 75 maar veel verschil zie je eigenlijk niet of ik nu 80/D neem of 75/E het zit aardig hetzelfde.

Fijn weekend "Enjoy"

L.sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.