sporty

sporty : 19 dec. 2011 : Dr Van Onselen : Bocholt

Recommended Posts

Hallo Dames,

Het is supergoed gegaan 350cc en lift en alleen een litteken onder mijn borst- bwc ook goed gegaan buikspieren hoefde niet aanelkaar gehecht worden, volledig verslag volgd. Mijn rug is ok maar mijn billen doen zeer en ok, die vrachtwagen is er ook bij mij en heb drains jammer voor m,n buik worden donderdag verwijderd dan gaan we ook kijken

fijne avond ben een beetje moe

Gefeliciteerd!!!

Rust lekker uit lijkt me een zware operatie

Laat je verwennen

Heee Sport! Gefeliciteerd lieverd! Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan. Ben je nog naar (geweest) van de narcose of viel het mee? Oe, ja die pijn en die vrachtauto... Daar knijp ik m ook wel voor eerlijk gezegd. En dan heb jij er ook nog een borstlift en bwc bij... Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen. Ik duim voor jou, voor een goed en snel herstel met minimaal pijn en zonder complicaties. Rustig aan meid, take care. Dikke vette knuf (niet te hard natuurlijk) Faye

Hallo sporty,

Was al enkele keren komen zien of jou verslagje erop stond, blij te horen dat alles goed gaat.

Goed rusten nu.

Groetjes,

Baileysker

Gelukkig is het goed gegaan!

veel sterkte met het herstel!

Groetjes Senna

*** Hey Sporty,

Je hebt t gehad!! Proficiat meid. Ik vind t al superknap dat je gelijk wat van je laat horen, ben heel erg benieuwd naar een uitgebreid verslag :-) Een lift met alleen een litteken onder de borst?? (misschien alleen de tepel gelift, en een vergroting via borstplooi stel ik me dan voor? Drains in de buik is heel normaal hoor, hopelijk lopen ze niet te hard? Laat je nu maar lekker verwennen thuis en niet teveel doen, hopelijk ook niet al te veel pijn.

Groetjes van Ingrid.

Hey lieverd,

Gefeliciteerd meis. Fijn dat het goed gegaan is en ik hoop echt voor je dat je herstel lekker loopt. Laat je lekker verwennen en ik hoor van je.

Heel veel liefs en knuffels,

Cindy

Hey hey,

Rust maar goed uit en laat je maar lekker verwennen !

Heel veel beterschap ! xxx

hey hey,

fijn om te lezen dat alles zo voorspoedig is gegaan. gefeliciteerd

!!! heel veel sterkte en hoop snel te lezen hoe het nu met je gaat.

liefs Kelly

Gefeliciteerd lieverd!!

Hoop dat het nu nog steeds goed gaat met je en dat je niet al te veel pijn hebt.

Liefs,

Daphne

hey meid gefeliciteerd ik hoop dat je goed en snel hersteld

daantjuh xxx

Hey meid!

Gefeliciteerd en heel veel succes en sterkte met je herstel!

Liefst,xxx

hallo meiden hier mijn verslag

19 al heel vroeg mijn bed uit 3"00 mijn vriend was goed aan het snurken dus ik er aan. ben ik toch maar haren in de krul gaan zetten, je weet nooit als je haar maar goed zit!! Toen ben ik ook nog gaan strijken toch tijd genoeg nog om half 5 bakje thee genomen en toen zijn we om 5"13 gaan rijden eerst nog even pinnen waren 2 pin apparaten buiten bedrijf, door oud en nieuw of leeg. Nou wij op pad ik woon in huissen(arnhem) vlak bij de grens dus we waren er al om 6"00 uur te vroeg wat kan een uur lang duren dan pfff en ze gingne ook echt pas om 7:00 open nou wij wachten, we zagen ook iedereen binnenkomen. aardig wat mensen kan ik je zeggen. zenuwen vielen nog mee.

Nou de duitse meneer was ik ook tegen gekomen die mij onder narcose ging brengen alvast een praatje gemaakt en toen kon ik mee pfff eindelijk...dus uitkleden haar in netje en slofjes aan dekentje om en het narcose praatje ik ben allergisch voor bepaalde antibiotica dus dat moest nog even verandert worden infuus zat in 1 x goed dus dat was ook fijn, nou weer wachten op de heer van onselen duurde toch wel weer 20 min en toen heeft die alles afgetekent en hij vroeg ben je nerveus, nou viel mee voelde mijn hart wel kloppen maar nee het valt mee zeg ik ....denk aan iets leuks dat ken ik natuurlijk al van het forum ha ha hetzelfde verhaaltje komt steeds langs!!

Toen mocht ik me de ok in, veel mensen om me heen wel 5 dacht ikze hadden 3.5 uur voor me uitgetrokken duurde langer volgens mij! doet er niet toe dus ik liggen aangesloten en hij zegt nu krijg je de medicijnen die je aan het slapen maakt eerst voelde ik natuurlijk niks toen zakte ik heerlijk weg niks eng kan ik jullie zeggen helemaal eigenlijk niet. Toen ik wakker was totaal niet misselijk heerlijk hoor! Ben volgens mij wel een stukje kwijt maar voelde me eigenlijk meteen wel goed moest ook meteen plassen toen ik de uitslaapkamer op kwam na de bijkom kamer te zijn verlaten. Vriend mocht ook meteen komen was om 12:30 pas geloof ik'''dus al met al is het me best wel meegevallen.

Ik heb dus een borstlift+implantaten maar mijn tepels daar is niet ingesneden doordat ik jaren geleden al een verkleining ben ondergaan was de heer van onselen bang voor dat mijn tepels zouden afsterven dus nu zijn alle oude littekens weg en nu heb ik nieuwe littekens en mijn implantaten zitten meteen netjes op z.n plek dus heb ook geen witte strakke band die mijn borsten naar beneden moet drukken alleen kliniek sport bh 70 c is de maat en heb er 350 cc ingegaan dus tevreden heb nog niet gekeken dat komt donderdag.

nu mijn buikwandcorrectie : nou vanaf mijn tut tot mijn navel is al het huid weggehaald en heb 2 drains hij vertelde mij ook dan de onderste lijn mooi recht is maar de bovenste lijn wat minder omdat j\hij ook de zijkant erbij heeft gepakt en dan word het moeilijker om dat recht te krijgen ze moesten me ook omhoog halen anders konden ze het niet dicht krijgen hoevedoel je strak? dus nu moet ik 2 weken gebogen lopen en slapen pittig hoor.

De pijn valt ontzettend mee neem trouw mijn paracetamol, maar niet de celebrex hoe ze ook heten heb ze wel maar is nog niet nodig. Waar ik het meeste last van heb is mijn billen daar zit geen vlees op dus die doet echt zeer als ik ga slapen dus bij de thuiszorg een lekkere kussen gehaadl mijn lieve vriend dus dan word beter slapen vannacht want dat was geen pretje maar als dat alles is denk ik dan!!

Nou dames dit is het voor nu ben echt moe nu na dit verslag en ga lekker op het bankie liggen..hoop voor de dames die ook nog een operatie krijgen of al hebben gehad goed herstel en heel veel sterkte...

veel leifs sporty

Jeetje wat een verhaal, zo te horen valt het allemaal reuze mee,

nu nog vlot herstellen en hopen op een mooi resultaat!

Laat je maar lekker verwennen door je vriend!