Ga naar inhoud

8 weken PO Complicatie of normaal?


tjuks

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben nu precies 8 weken post up, alles is heel goed gegaan, weinig last na de operatie gehad. Nu heb ik wel nog steeds last van erg stugge borsten..in kan ze wel induwen zeg maar maar dan voel ik de druk aan de zijkanten. Ook heb ik tijdens het dragen van een bh altijd een drukkend gevoel, en dat is niet omdat de bh te klein is..:-)

Nu voelde ik een tijdje terug onder bij het litteken een knobbeltje, dat kan ik indrukken en dan plopt het weer terug. (nam dat maar voor lief..dacht dat hoort er vast bij) Maar als ik nu zonder bh voorover ga hangen dan voel ik onder en een beetje aan de zijkanten rimpels. Je ziet het niet aan mijn borst maar ik voel het wel. Ook kan ik bij mijn rechterborst als ik voorover hang een stukje onder mijn tepel, naar mijn litteken toe, iets indrukken, dat floept dan ook weer terug.

Heel naar..

Maak me een beetje zorgen..hebben meer meiden hier last van (hopelijk gehad) of is dit een klacht die uit gaat draaien op kapselcontractie? En vanaf wanneer gaan je borsten echt soepel en zacht worden? Ik heb mentor 275cc moderate+.

Maak me best zorgen, aan de buitenkant zien ze er werkelijk prachtig uit! Alleen dit soort dingen..ook heb ik nog niet helemaal t gevoel terug in mijn borsten, net of ze slapen, maar goed dat wist ik van te voren en zou nog terug kunnen komen..

Ik wil graag eerst wat reacties van andere meiden alvorens ik aan de bel ga trekken bij mijn pc, het is gelukkig niet zo dat ik constante pijn ofzo heb..

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid

Ik kan je verzekeren dat het geen complicatie is ;)

Na 8 weken heb je pas je basisherste gehad maar je hebt nog een lange weg te gaan! Dat je bh's nog niet lekker zitten kan omdat je borsten nog niet volledig zijn ingedaald ;) Komt goed!!

Rimpels is ook normaal heb ik ook vanaf het begin dit betekend dat je een dunne huid hebt en dan voel je de prothese rimpelen

Over het knobbeltje hier is ook een topic over gemaakt is totaal onschuldig kan nog weg trekken!

Het stugge ja hier bij moet je heeel veel geduld hebben pas na 9 maanden vond ik mijn borsten lekker zacht voelen dus veel geduld meid ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Niets om je zorgen over te maken! Je zult een dunne huid hebben. Ik voel het ook heel duidelijk, je kunt t echt indrukken en dan floept t weer terug, is gewoon je prothese die je voelt. Ik vergelijk t weleens met zo'n ouderwets speelgoedkikkertje van dat hele dunne ijzer, dat zo klikt, ken je die?

Omdat ik echt geen vetjes meer heb kun je bij mij als ik voorover hang ook echt de rimpels van de prothese door de huid zien...(heb ze onder de spier, je ziet t dus alleen aan de zijkanten) Gelukkig bij rechtopstaan niet!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ken die kikkertjes nog wel..(30 jaar..) haha dus mag ik me bij de oudere dames aansluiten;-)

Bedankt meiden voor jullie reacties! Dan voel ik me in ieder geval weer wat beter...:-) Maar idd het is dus normaal dat ik de protheses aan de onderkant zo goed voel en dus op sommige plekken in kan drukken als dat kikkertje? haha, Wat betreft die rimpeling..dat hadden ze wel aan mogen geven, niet dat ik het dan niet had gedaan, maar dan was ik nu niet zo onzeker geweest! Ga ik ook wel even aangeven aan mn pc!

Fijne feestdagen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.