Ga naar inhoud

Mir83 :12 december 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hier dan eindelijk mijn operatie verslag van afgelopen maandag 12-12-2011

We moesten om 11 uur aanwezig zijn. Ik vond het een heerlijke tijd,want zo konden we onze zoon nog naar school brengen. Gelijk daarna begon de reis van 2 uur en 20 minuten naar Bochelt.

Om 10:50 waren we bij de kliniek. We konden plaatsnemen in de wachtruimte waar ik al gelijk een pijnstiller kreeg. Niet veel later werden we naar een grotere wachtruimte gebracht en na een kwartier werden we opgehaald om mee te komen naar een kamertje.

Daar moest ik me uitkleden en kreeg ik een haarnetje,soort schort en blauwe zweet slofjes aan.

Connie vertelde wat er nu allemaal ging gebeuren en de spanning die al aanwezig was werd nog groter.

Toen kwam de anesthetist,een grote duitse man met infuus,brrrr!

Mijn vriend ging naast me zitten en ging me afleiden door veel tegen me te praten,want ik heb een oprechte angst voor naalden. Als er dan iemand tegen mij praat gaat het wel.

Maar toen zei Connie: Komt ie! En dat had ze beter niet kunnen doen,want ik trok van schrik mijn arm terug.

Connie en de grote duitse man schrokken behoorlijk. Het infuus zat er half in en deed me natuurlijk vreselijk zeer! Na een beetje pielen enzo zat het rot infuus er eindelijk in. Ik heb gejankt als een klein kind,niet alleen van het infuus,maar ook van de spanning die los kwam.

Mijn vriend en ik konden nog een minuut of 10 samen zijn en toen kwam van Indelen binnen.

Hebben we er zin in? Vroeg hij. Ik gaf aan dat ik stijf stond van de spanning waarop hij zei: Oh? Nou,ik niet! We maken er een feestje van met ballonnen en slingers. Ik wenste hem veel plezier...

Hij ging foto's maken en mij aftekenen.

Hij vroeg aan mij: Jij twijfelde toch over het cc aantal? Dat beaamde ik en ik gaf aan dat ik bang was dat een c cup lastig te behalen zou zijn met 380 cc omdat ik vrij breed ben boven.

Hij zei dat hij tijdens de operatie zal bekijken wat het mooiste bij mij zou zijn. Dat was al een behoorlijke geruststelling.

Na dat van Onselen weer weg ging waren mijn vriend en ik nog even alleen en toen werd ik al opgehaald. Ik moest op een bankje liggen met mn armen gespreid.

De narcose werd toegediend en die vrouw zei wat ik zou moeten voelen,ik voelde niets van wat ze zei en ik ging in discussie,haha! Even later beaamde ik dat ik me nu wel duizelig begon te voelen en weg was ik...

Toen ik wakker werd had ik het zo koud! Ik kreeg een soort slang van een wasdroger onder mn deken en die blies warme lucht,heeeeerlijk! Ik vroeg of alles gelukt was.

Na een half uur werd ik met een rolstoel naar een andere kamer gebracht.

Mijn vriend kwam bij mij en niet heel veel later kwam Cindy ook op de kamer liggen.

Gezellig gekletst en we gaven vrij gelijk aan dat we honger hadden.

Er kwam iemand langs die aan mn borsten ging voelen. Mn vriend kreeg een glimp te zien en zijn reactie was: Wooooow! Vanaf dat moment heeft hij maar besloten om verder te gaan als borsten man,hahaha!

We kregen eten en koffie en ik moest naar het toilet.

Daarna was het lange wachten tot we naar huis mochten.

We werden aangekleed en samen met Cindy heb ik haar bh ritueel in de prullenbak gegooid.

Het infuus buisje werd verwijderd. Dat deed erg pijn omdat het inbrengen al niet soepel ging.

We kregen een infopraatje wat mij wat ontgaan is omdat ik in gedachte al in de auto zat.

Ook kregen we ons paspoort mee,inmiddels was ik aardig nieuwsgierig hoeveel cc ik nou had gekregen. Het is 405cc geworden!

Met de rolstoel werden we naar de auto gebracht en zo gingen reden we weer de lange weg terug.

Dag 1 po

Wat een rampen nacht zeg!

Ik kan echt helemaal niks en werkelijk alles doet zeer.

Mn rug,borsten,middenrif,maag etc.

Celebrex geeft mij een misselijk gevoel.

Dag 2 po

Ik ben de eerste 2 dagen kokhalzend doorgekomen van de pijn.

Mijn vriend doet echt alles voor mij.

Steeds als hij vraagt of hij wat voor me kan doen zeg ik: Haal ze er maar uit...

Vandaag voor het eerst gedouched en ze dus ook voor het eerst gezien. Ik kan niet blij zijn en vraag me echt af waarom ik dit ook alweer wou...

Alles doet zeer en heb last van ademnood door die strakke bh.

Dag 3 po

Vandaag de eerste 'kraam' visite gehad. Mijn vriend had beschuit met roze muisjes gekocht,hahaha!

Pijn is nog steeds het zelfde.

Dag 4 po

Ik kan alleen maar zeggen, idem aan de eerste 3 dagen. Ik ben er nu al zoooo zat van!

Dag 5 po

Dit is de eerste dag dat ik wakker ben geworden met een iets dragelijker gevoel,helaas van korte duur.

Het valt me zo tegen allemaal! En om eerlijk te zijn, als ik dit van tevoren had geweten dan had ik het weer in een ernstige overweging genomen. Ik kan er nog steeds niet blij mee zijn helaas....

Vandaag

Afgelopen nacht heb ik op de bank geslapen zodat mijn vriend ook eens een normale nacht kan draaien.

Ik kan niet meer...ben zo moe!

Eten gaat met moeite. Ik vraag me dan ook af of ik misschien een maagband heb gekregen... Ohnee,dat is de bh die niets doorlaat!

Mijn rug doet nog steeds zo'n zeer!

Volgens mijn vriend is de bh niet normaal strak! Hij kan zich niet voorstellen dat het zo hoort.

Die band is vooral ellendig in mn oksels. Kleine velletjes klemmen tussen het elastiek,auw!

Eergisteren een shirtje met korte mouw onder de band gehad. Het shirtje kon alleen niet meer uit dus hebben we de schaar er bij gepakt...

Ondertussen vraag ik me stiekem af op wat voor cup maat ik zal gaan komen. We wachten af.

Tot zover mijn verslag.

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Mir,

Wat vervelend om te lezen dat jouw herstel zo zwaar verloopt.. Mijn bh zit ook wel strak, maar die van jou klinkt echt als een kwelling! Ik zou gewoon eens bellen morgen en vragen of dit normaal is. Welke maat van bh hebben ze je omgedaan dan? Ik heb een 75C om.

Onder mijn bh heb ik een spaghetti topje van de hema. Dat zijn van die naadloze hemdjes, ideaal. Onder m'n oksel trek ik dat ding goed hoog en dan voel ik nagenoeg niks.

Ik hoop dat je je snel weer beter voelt en ik zou echt even met de kliniek bellen over die bh. Het moet toch niet normaal zijn dat je bijna niks kan eten enzo..

Liefs,

Daphne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mir ,

Ik herken je gevoel maar al te goed. Ik zit aan mijn eerst dag po en erbovenop constant aan het niezen.

Ik haat die bh, je bent niet alleen.... En die duwt zooooo hard op de wondes, niet normaal.

Maar ik hoop dat je je vlug beter voelt.

Groetjes Tam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daphne,

Oh,dat ligt dus niet aan mij. Ze hebben mij ook een 75c aangetrokken. Normaal heb ik omtrek 80 en dan op het wijdste haakje.

Wat voor omtrek heb jij normaal?

Dit is idd een kwelling. Ik heb zeker wel trek in eten,maar krijg maar een mini portie weg. Ik probeer uiteraard ook in beweging te blijven,maar ben continue buiten adem en heb dan enorme hartkloppingen. Je ziet mn hart op en neer stuiteren.

Ik bel morgen de kliniek wel om te horen of dat wel correct is.

Als mijn vriend mij helpt om die bh weer aan te doen,dan moet met haast grof geweld het haakje vast gemaakt worden. Ik zie dus ook steeds tegen het douchen op...

Als ik de bh los maak dan voel ik dat mn borsten naar de natuurlijke positie willen gaan en dat doet zeer!

Dank je wel voor je reactie!

@ Tam

Hoe gaat het nu met jou?

Ik zelf heb geen moment last van de wonden gehad (klopt af)

Ai,biezen lijkt mij idd ook niet fijn! Ik heb een paar keer gemoeten,maar dan wreef ik mn neus tegen de deurpost oid,haha! Alles behalve niezen. :blush:

Ik hoop dat je een voorspoedig herstel zult hebben.

Waar ben je geholpen? En wat heb je gekregen?

Liefs,xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mir,

Ik heb normaal ook wel omtrek 75, dus misschien dat het daar aan ligt. Ik had de eerste dagen en nu ook nog wel trouwens, na het eten een vreselijk opgezette maag waardoor die onderkant van de bh ook erg vervelend was. Heb jij trouwens ook last van een opgezette buik? Man, ik lijk verdomme wel 4 maanden zwanger haha!

Ik had dat ook in het begin dat ik heel snel buiten adem was en heb donderdag voor het eerst een rondje om ons huis heen gelopen. Ik was gebroken toen ik terug kwam.. echt het gevoel alsof ik een maraton had gelopen. Vanaf donderdag ben ik elke dag buiten en zonet naar de pomp gelopen om sigaretten te kopen en dat ging prima. Ik moet echt zeggen dat ik me vanaf vrijdag weer helemaal goed voel. De medicatie neem ik zelfs later in omdat ik me zo goed voel. Ik kan al weer heel veel zelf en douch ook zelfstandig enzo.

Ik vind het raar dat jij zo ontzettend veel last hebt van die rottige bh.. Dat lijkt mij echt niet goed! Ik snap dan ook super goed dat je zo op ziet tegen douchen..! Ik had dat trouwens ook ja, dat nadat je de bh uitdoet je borsten in een normale positie willen komen, voelde heel raar! En wat ik ook had, en jij vast helemaal; zodra die bh af is, krijgen je longen ineens weer heel veel lucht ofzo, ik moest echt mn borsten vasthouden omdat dat zo raar voelde.

Ik vond alleen de eerste dag een kwelling om die bh weer aan te krijgen en dat moest bij mij ook met grof geweld. De tweede dag ging het al pijnloos en vanaf gister doe ik dat ding zelf af en weer om.

Ik heb uiteindelijk 410 CC gekregen en zou 405 CC krijgen, dus maar een klein verschil. Ik ben zoooo benieuwd hoe groot dat ze gaan worden! M'n vriend vind ze nu al mooi, maar ik hoop stiekem dat ze toch wel wat groter worden, haha! Ik zal zo even wat foto's uploaden, kan je het zien! :D

Nou meid, rustig aan en laat me even weten wat ze morgen zeggen bij het ACCZ!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daphne,

Jeetje wat een verschil van herstel zeg! Blokje om het huis? Moet dr niet aan denken! Tie al een marathon van de bank naar de keuken....

Ik ga morgen zeker bellen!

Hier wordt ook veel vocht vastgehouden. Ook heb ik door de narcose last van overmatige talgproductie,dus ik voel me niet alleen als een oliebol,zo zie ik er dus ook uit met die vieze,vette pens.

Ik heb in de galerij ook foto's staan.

Ben benieuwd hoe die van jou eruit zien.

Precies wat je zegt met dat je longen weer ruimte krijgen als de bh los zit. Ik moet mn borsten ook echt vasthouden en mijn god,wat een steken.

Het liefste zou ik een paar keer flink willen in en uit ademen,maar ik moet echt puffen alsof ik aan het bevallen ben.

Verder heb ik nog steeds hulp nodig bij mn broek aan en uit doen voor toilet bezoeken en dus ook bij mn bh aan en uit doen.

Het lukt me eerlijk gezegd niet eens om mn bovenarmen fatsoenlijk van mijn bovenlijf te krijgen. Om mijn oksels schoon te maken moet mijn vriend echt het washandje er tussen proppen en dat gaat gepaard met tranen in mn ogen...

Het is zo vermoeiend!

Vanavond weer douchen,ik zie dr tegenop....

Ik vind het fijn om elkaar zo wat op de hoogte te houden.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He schatje,

Jeetje zeg het gaat bij jou ook nog niet toppie he!! Nou hier ook niet hoor. Ik heb ook vreselijk pijn van die bh en het gevoel dat ik nauwelijks kan ademen. Zelf dat ding afdoen kan ik wel vergeten. Dan verga ik van de pijn en omdoen kan ook niet omdat mijn vriend zo'n vreselijk moet trekken om het bij elkaar te krijgen...dat krijg ik zelf niet voor elkaar. Ik kan dus alleen maar douchen als hij in het weekend thuis is en verder doe ik me rustig wassen met een washand. We zijn zaterdag voor het eerst even weggeweest met de auto...........wat een hel was dat. Ik kon niet eens normaal in de auto stappen. Die druk die ik kreeg op mijn borsten was echt niet leuk meer. Ik zat te janken als een klein kind.

Gisteren ook weer net teveel gedaan waardoor ik vanmorgen met heel erg veel pijn wakker werd en niet meer kon slapen. Al een week kan ik ook niet normaal slapen en ook ik ben net als jij meis helemaal kapot. Ik ben er ook nog niet blij mee hoor. Ik kan nog niet naar beneden kijken en denken .....JOEHOE.... ik heb mooie grote boobs. Helemaal niet. Ik vind er helemaal geen moer aan op dit moment. Ben echt jaloers op meiden die binnen een paar dagen weer helemaal toppie zijn. Dan vraag ik me af..ben ik nou zo kleinzerig of wat????? Nou ik kan je verzekeren dat ben ik echt niet maar dit vlat me echt heel erg tegen.

Wens jou ook nog veel succes met je herstel.

Dikke knuffel,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Cindy en Mir,

Bah bah wat een k*t berichten van jullie zeg.. Vraag me echt af hoe het komt.. Ze hebben jullie toch ook gezegd dat je je vrijdag alweer veel beter moest voelen? Dat was bij mij echt het geval..

Ik begin me nu eigenlijk af te vragen of ik wel normaal ben.. Haha! Ik voel echt niks meer namelijk.. Vanaf gistermiddag half vijf had ik m'n laatste pijnstillers en vanmorgen om 8.00 heb ik pas weer genomen, niet omdat ik pijn had, maar meer omdat ik die kuur van die Celebrex af wil maken..

Ik wens jullie in ieder geval heel veel succes met jullie herstel en ik denk aan jullie meiden!!

Liefs en dikke knuffels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Mir en Cindy, wat klote dat jullie je zo voelen. Voel mij helemaal schuldig, omdat ik tegen jullie heb gezegd dat na dag 3 alles weer met stapjes beter zou gaan. Dit laat maar weer zien dat ieder anders hersteld. Dus Daph, jij bent ook normaal ;-)

Ik hoop echt dat jullie je snel voelen opknappen, sterkte

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Meis,

Ik snap er ook helemaal niets van waarom ik me nog steeds niet beter voel. Ik wil het zo graag!!! Ik heb gisteren echt bij mijn vriend zitten janken. Ik wil er zo graag van genieten maar alles doet zeer. Hij kan me nog niet eens knuffelen en ik sta al te jodelen. Ik meot echt nog 6 paracetamol nemen en die celebrex anders kan ik het wel schudden. Slapen gaat ook niet. Bah bah. Ze vertelde mij inderdaad dat het in het weekend beter moest gaan nou ik merk er erg weinig van hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft je niet schuldig te voelen hoor. Iedereen is anders maar ik vraag me wel af of ik wel normaal ben. Ik heb allerlei afspraken af meoten zeggen voor deze week en ik hoop dat ik de kerstviering van mijn kids mee kan maken. Ik ga er heen ondanks de pijn maar een leuk gezellig vooruitzicht is het niet.

Dank jullie voor je steun!! Begon me echt een zeikerd te vinden.

Liefs,

Cindy

Jeetje Mir en Cindy, wat klote dat jullie je zo voelen. Voel mij helemaal schuldig, omdat ik tegen jullie heb gezegd dat na dag 3 alles weer met stapjes beter zou gaan. Dit laat maar weer zien dat ieder anders hersteld. Dus Daph, jij bent ook normaal ;-)

Ik hoop echt dat jullie je snel voelen opknappen, sterkte

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit nu zelf op 4 dagen p.o ik ben donderdagochtend geopereerd :(

Bij mij gaat het ook niet allemaal top. Veel last en druk op mijn borsten en ben snel moe. Je moet ook echt heel veel water drinken he wil je dat narcose spul je lichaam uitkrijgen wat ik heb begrepen.

Voor de rest kan ik niet eens mijn haren zelf doen en douchen heb ik geprobeerd maar is erg lastig.

Ik zelf kan dr ook nog niet van genieten en denk echt waar ben ik aan begonnen, kan helemaal niks, voel me ook niet top :(

Dus je bent daar in zeker niet de enige..

En over die bh, ik zou als ik jou was een 80 kopen geen 75....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee,

Heb zonet ff gebeld met de kliniek om te vragen of ik wel normaal was.. Ook aangegeven dat jullie twee nog niks konden en dat ik eigenlijk alweer fluitend rond loop.

Er is niks raars aan mij! Yeah! :P

Ik mag de Celebrex laten staan en ook de paracetamols als ik dat aankan. Ik wil het wel gaan afbouwen want al die medicatie in m'n mik vind ik ook niet fijn. En als ik het niet nodig heb, beter om toch?

Ik heb ook aangegeven dat ik inderdaad alweer heel veel zelf kan (douchen, aankleden, haren wassen, toilleteren, deuren opmaken, armen hoog tillen etc. etc.) en ze gaf aan dat ik dat gewoon allemaal kon doen, zolang ik me er zelf goed bij voel. Je lijf geeft het wel aan als je teveel doet. Wel moet ik opassen dat ik niet te veel ga doen, maar dat merk ik vanzelf wel.

Hoe zit het met het roken bij jullie? Jullie waren ook echt gestopt enzo toch? Ik niet :$ Ja heb maandag t/m woensdag niet gerookt, maar dat heb ik wel weer een beetje opgepakt sinds donderdag :0

Hebben jullie al gebeld over die rottige bh die zo strak zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Hier weer even een kleine update van mij!

Ik ben gisteren voor het eerst naar buiten geweest. We hebben een sport bh gekocht want ik vind het wel prettig om iets aan te hebben tijdens het wassen van de kliniek bh.

We zijn thuis gekomen met een 80c,echt,die was veeeel te klein! Mijn vriend heeft hem geruild voor een 85d. Die zit wel lekker maar ik heb de indruk dat de cups aan de kleine kant zijn. Hij sluit voor niet super aan bij de naden (foto staat in galerij)

Maar goed,alles zit beter dan dat kliniek ding. Ik snap mn ademnood en verkleinde maag nu wel beter. Kliniek bh is 75c en sport bh dus 85d.

Na het bh shoppen was ik voor de hele dag bedankt! Ik was kapot!

Over die bh heb ik gisteren gebeld. Ik vroeg aan haar of het normaal is dat ik het gevoel heb dat ik een maagband heb gekregen ipv een borstvergroting. Volgens haar is het normaal,dus ik moet er maar mee leven.

Verder gaat het sinds gisteren godzijdank wat beter. Ik vergeet zelfs af en toe de pijnstiller te nemen.

Ik heb wel nog steeds hulp nodig met het van bed af komen,wassen,douchen en dat soort dingen.

Ik was inderdaad gestopt met roken,al een dikke maand...juist...was.....

Ik rook niet veel,kan ook niet want adem inhaleren is zelfs haast onmogelijk,haha!

Ik rook halve sigaretten en dan ongeveer totaal 3 op een dag.

Misschien stom dat ik weer begonnen ben,maar het is er weer in geslopen. Het is voor mij toch een momentje van ontspanning. Ik denk dat we dat allemaal nu wel kunnen gebruiken :blush:

Hoe gaat het nu met jullie meiden?

Liefs,xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te lezen dat het ietsje beter gaat, hopelijk gaat het dan vanaf nu iedere dag iets beter en voordat je het weet ben je alle pijn en onhandigheid weer vergeten omdat je zo blij bent met je boobs. Aan die maat in de kliniek bh heb je niets, ik kreeg een 80c (droeg normaal 75 dus was erg blij met de omvang als ik jou verhaal lees) en na 6 weken toen ik bh s ging kopen stond ik netjes met een c in het pashokje, nou echt niet dat die aanging, haha. Dus ik denk dat jij straks ook wel een D of een E mag dragen.

Nou sterkte nog

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey liefjes,

Deze dag ben ik begonnen zonder al teveel pijn. Zelfs het uit bed komen ging al stukken beter. Wel wat druk op mijn borsten maar dat was goed te doen. Alleen de rugpijn die is nog heel erg aanwezig. Komt zeker van het rugslapen. Ik ben helemaal geen rugslaper en merk dat ik elke keer toch die draai wil gaan maken en moet ik me tegenhouden haha. Vandaag ga ik proberen zelf even die bh uit te doen zodat ik een beetje kan douchen. Ik heb geen hulp van mijn vriend maar ik ga het proberen als de kids thuis zijn, dus lukt het niet kan ik het altijd even aan hun vragen.

Pijnstillers neem ik nog wel. Die celebrex maak ik de kuur af en dan is dat ook klaar. Vrijdag de hechtigen eruit want die trekken wel heel erg. Hopen dat het nu eindelijk de goede kant uit gaat en ik wel kan gaan genieten van mijn nieuwe boobs.

Blij om te horen Mir dat het ook bij jou nu een beetje beter gaat.

Liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey meiden!

Hoe is het nu met jullie? Zijn jullie de feestdagen enzo wat doorgekomen?

Hier gaat het steeds iets beter. Al moet ik zeggen dat ik vandaag even een flinke terugval had....

Gisteren moest ik noodgedwongen met de fiets(auto durf ik nog niet)

Maar door die keiharde wind was fietsen haast onmogelijk!

Mijn vriend had de buikgriep gekregen en heeft de hele nacht niets anders gedaan dan het toilet op en neer vliegen.

Echt zo sneu! Ik hoop dat het mij overslaat want het laatste waar ik op zit te wachten is overgeven....

Door dat fietsen voel ik me vandaag een stuk minder fit. Veel pijn.

Ik heb gisteravond tijdens het douchen een deukje aan de binnenkant van mn linkerborst gevoeld. Deze borst is ook altijd gevoeliger geweest dan de rechter en deze voelt ook nog wat stijver en harder aan dan de rechter.

Het deukje is nog kleiner dan een 5 eurocent muntje en ik hoop dat dat is gekomen door mn inspanning van gisteren en dat het ook zal gaan verdwijnen.

Ook heb ik nog steeds hulp nodig met opstaan en haren wassen. Hebben jullie dat ook nog steeds?

Vanaf volgende week is mijn vriend weer aan het werk en moet ik ook weer beginnen,ik zie er wel een beetje tegenop. Hoe ging dat bij jullie?

Liefs,xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.