Ga naar inhoud

ladym :10 Dec. 2011 : Dr Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Ja het kan lang duren voordat de zwelling er helemaal uit is. Voor mij is het nu 4 weken geleden en ik heb het idee dat t er bij mij ook nog niet helemaal uit is, maar ik heb er gelukkig geen pijn van ofzo.

Ergens op het forum staan trouwens wel tips om ervoor te zorgen dat je lichaam sneller vocht afdrijft. Zoals veel groene thee drinken en een of ander citroensapje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kir

Zooo 4 weken al weer voor jou ,het is echt vervelend dat die vocht zo blijft zitten .;)

Hoe gaat het verder met jou ?is de wond nu goed aan het genezen .

Is de zwelling bij jou helemaal weg ?

Zie je al resultaat van je nieuwe borsten .

ik ga morgen beginnen met groene thee drinken kijken als het gaat helpen .

Bedankt voor de tip.

Gr ladym :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste zwelling is bij mij nu wel weg hoor, maar ik denk dat er rechts nog wel een beetje zwelling inzit, wat op zich niet zo raar is aangezien ik daar ook die nabloeding heb gehad. Die borst is een tijd lang behoorlijk wat groter geweest dan links, maar dat is al flink bijgetrokken :)

M'n gat duurt nog wel een paar weken hoor voordat dat genezen zal zijn, het is nl echt een flink gat. Ik denk wel 1,5 cm breed en ook zo diep, je kijkt namelijk echt een holte in :(

Maar links gaat alles wel heel goed, dat ziet er echt al heel mooi uit gelukkig :)

Als ik ze van voren in de spiegel bekijk vind ik ze zo soms nog wel groot, maar dat verschilt echt per dag. Maar als ik ze van bovenaf of de zijkant bekijk vind ik ze wel heel mooi klein :)

Ik ben nog niet losgegaan met shoppen, want daar wacht ik toch nog even mee tot alles helemaal dicht is.

Als je wilt, mag je wel m'n foto's zien hoor, dan moet je me maar even een privé berichtje sturen voor het wachtwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook wel het gevoel dat mijn borsten toch wel aan de grote kant zijn gebleven ,maar komt door die zwelling denk ik ,nog even 3 halve week afwachten en dan zie ik misschien een beter resultaat.

Ik ben ook nog niet gaan shoppen ik wacht even tot alles genezen is .

Het is wel jammer want overall is er bijna uitverkoop :)het is even balen van die gat maar Kir nog even geduld en het komt wel weer goed positief blijven,je moet wel even goed je borst in de gaten houden he dat het niet gaat onsteken .

Gr ladym :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kir ,

Ik heb je foto,s bekeken je borsten zien er netjes uit ze zijn mooi rond en hebben hun vorm al een beetje

gekregen .met de gat in je borst komt het ook wel goed hoor , ik ben er niet van geschrokken hoor ik werk in de zorg, en ik heb vaak met wonden te maken . Kir moet de wond zorg zelf doen of krijgje hulp er mee ?

Hoe gaat het met de lekkage is het al minder geworden ?

Ik mag morgen beginnen met de liteken crème en ik hoop dat de litekens minder zichtbaar worden met die dure. Crème van de bergmann .

Ik zal in het weekend wat foto,s plaatsen en dan kan je ook even naar mijn nieuwe borsten kijken , ik zelf ben er nog niet echt tevreden mee vind ze nog erg groot en zwaar ;) ik denk dat ik er nog aan moet wennen .

Groetjes ladym :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe eigenlijk niet zoveel met die wond behalve dan 2 keer per dag schoon gaas erop. Bij dat gat lekt het uiteraard nog wel, maar bij m'n linker borst is het nu sinds 1,5 dag al helemaal droog :) er zitten nog wel korstjes, dus ik moet wel voorzichtig zijn dat ik t niet per ongeluk weer open trek.

Aangezien jij in de verpleging werkt, weet jij misschien wel het antwoord op mijn vraag. In dat gat is m'n lichaam nu een wit spul aan het maken waarmee het dicht gaat zitten. Vorige week op controle heeft de pc het weggeknipt, zodat er lucht bij de holte erachter kon komen. Maar nu gaat het dus weer dicht zitten. Aan de ene kant wel fijn, want ik ben toch bang dat ik het verder open trek. Maar aan de andere kant komt er dan straks geen lucht meer bij de holte. Kan het kwaad als ik het gewoon dicht laat gaan, of kan ik toch even beter bij de huisarts langsgaan om het weer open te laten maken? De pc zei vorige week toen ik vroeg of ik t zelf ook weg moest halen: 'alleen als je erbij kan'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kir

Op zich kan dat wit spul geen kwaad . Ik zou toch even langs de huisarts gaan om het even na te laten kijken , wat ik zelf vind is dat je eigelijk. indicatie hebt voor wijk verpleeging die dagelijk jou wond komt verzorgen en ze kunnen dan ook beoordelen hoe de wond genezing is. Jou huisarts kan je daar bij helpen om de nodige hulp te krijgen .

Groetjes ladym

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hallo allemaal :126: ,

het is voor mij een tijdje geleden dat ik een bericht heb geplaats.

ik heb natuurlijk 10 December 2011 een bvk gehad .

borsten zien er heel mooi en ik ben en ik ben er super blij mee , alleen ik heb heel veel last van de littekens onder mijn borsten .

ik krijg binnen kort een litteken correctie aan mijn borsten littekens zijn erg dik geworden en doen soms erg pijn .

mijn vraag is heeft iemand dit ook wel eens mee gemaakt na een bvk .

ik kan heel weinig informatie vinden van een litteken correctie na bvk

groetjes Ladym :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha ladym,

Fijn dat je borsten fijn zijn. Jammer van de littekens. Ben je nog op controle bij Bergman? Doet Koopmann ook de correctie bij je?

Veel sterkte en laat even weten hoe het is gegaan.

Xx anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha ladym, Fijn dat je borsten fijn zijn. Jammer van de littekens. Ben je nog op controle bij Bergman? Doet Koopmann ook de correctie bij je? Veel sterkte en laat even weten hoe het is gegaan. Xx anma

Hallo Anma,

ja ik ben nog op controlle bij Bergmann kliniek

het is zeker jammer van de littekens maar ik weet zeker dat het wel goed gaat komen .

de correctie wordt door dr Koopmann gedaan .

daar ben ik wel erg blij om.

ik wordt volgende week al geopereerd .

Groetjes ladym

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Beste Ladym,

Ik ben 29 januari jl geoperaard door dokter Koopmann (BVK) en vroeg me af hoe de correctie aan je littekens zijn gedaan? Moest je weer onder narcose?
Werd het weer opengemaakt en gehecht en moet je dan weer 6 weken wachten? Best wel spannend allemaal. Veel sterkte maar weer!

Groetjes Tinkie

p.s.

de littekens bij mij zijn ook best groot en gerimpeld en pijnlijk. Hoop geen corectie, maar ja als het moet dan moet het :21:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladym,

Hou je ons op de hoogte? Maak je een foto voor ons?

We zijn niet nieuwsgierig hoor :45:, maar we (de bvk / lift dames) willen natuurlijk iets om te kijken hebben!

En juist omdat je er niet veel over kan vinden, is het wellicht goed om het hiet te vertellen.

Alvast veel sterkte!

Xx anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.