Ga naar inhoud

Graag nog info op mijn vragen.


Aanbevolen berichten

@Marisjuh en anoukkie

Staan hier ergens foto's van jullie, liefst voor en na, vindt er geen op jullie profiel.

Maar jullie hebben wel voor de spier gehad geloof ik, of dual plane.

Ik krijg achter de spier, dan verlies je wel een aantal cc's dacht ik?

@anoukkie

Voor de spier is bij mij niet mogelijk wegens te weinig weefsel, jij zegt dat je een aaaa had, en bij jou wel voor de spier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,ik heb een paar fotos op mijn album.nl ma heb geen idee hoe ik die link hier moet krijgen

Ja mij was idd ook aangeraden achter de spier en dan anatomisch

Ma ik ben eigenwijs en wou voor de spier en dan rond

En dat ging wel omdat ik vrij stevig gebouwd ben en toch wel genoeg huid had gelukkig

Link naar reactie
Delen op andere sites

En om het nog moeilijker te maken: ik heb 500 achter de spier, komt uit op een 75D/E maar ziet er inderdaad uit als een Ctje...

Ik weet gewoon als ik voor mezelf spreek dat grootst het best is, het ziet er veel kleiner uit in real life en met kleren!

Maar heb ze achter de spier, dus dat zal ook wel een verschil maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, eigenlijk grote verschillen allemaal

Kaatje8:

500 cc achter de spier en is een 75 D/E

d-raakje:

240cc dual plane en is een 70 D/E

beiden zien eruit als een c cup, raar toch eigenlijk.

Vandaag een mail naar mijn pc gestuurd met de vraag of meer dan 300cc ook mogelijk is.

zijn antwoord: "Méér is te riskant in één tijd. De huid van een AA cup moet té veel rekken dan, en dit is niet mogelijk."

Eerst vreesde ik dat ze te groot zouden zijn, en nu vrees ik dat ze te klein zullen zijn, goh, daar ga ik nog van wakker liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg hier helaas geen fotos op want doe Alles via mun tel

Ma idd met dat oprekke van de huid klopt

Ik heb ook het maximale gekregen en gelukkig nie meer

Mijn stond zooooo strak en nu na bijna 9 weken nog steeds wel

Ze zijn bij mij ook nu pas aan het zakken en zijn nog steeds vrij hard kan ze nu wel een beetje bewegen sinds een week ofzo

Ma iedereen vind ze heel mooi natuurlihk geworden

Ik was eerst ook ontevreden over de grootte hoor dacht in begin is dit het ma nu ze beginne te zakken vind ik ze steeds mooier worden en ben ik er heeel blij mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan nog iets over het herstel, heb hier al verschillende verslagen gelezen, sommigen hebben er maar 3 dagen last van, maar toch heel wat anderen toch veel langer.

Toen ik vroeg aan mijn pc hoelang ik niet zou kunnen werken, zei die meteen 3 dagen, volgens hem mag ik dan weer aan de slag.

Maar heb toch voor de zekerheid wat extra verlof ingelast, zal 12 dagen thuis zijn na de operatie.

Autorijden gaat volgens hem al de dag nadien.

Ik hoop dat hij gelijk heeft.

Ik moet wel zeggen bij mij zal het achter de spier zijn, dual plane heeft zeker een langer herstel nodig.

De meeste nemen eigenlijk dual plane, heeft dit voordelen of zo?

Mijn pc is er niet voor te vinden lijkt me, hij raadde dat meteen af.

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Baileysker,

Om het nog lastiger te maken: ik ben met 230cc XP van een 70AA naar een 70D gegaan, lijkt op een C.

Als je smal bent heb je sneller een grote cup, maar de pc heeft hier echt het beste zicht op ;)

300 cc gaat vast heel mooi worden!

Over het herstel... de een heeft inderdaad 2 weken nodig om erbovenop te komen en de ander slechts een paar dagen.

Ikzelf heb dual-plane geplaatste implantaten en heb nauwelijks last gehad, wel veel spierpijn, terwijl ik mijn pijngrens over het algemeen toch vrij laag vind liggen.

Heel verstandig van je om 12 dagen verlof op te nemen! Het ligt er natuurlijk helemaal aan wat voor werk je doet (zwaar tilwerk vs kantoorbaan) maar 12 dagen is een mooie periode om te herstellen. Ik weet niet wat voor werk je doet, maar houd er wel rekening mee dat je 6 weken lang niets zwaars mag tillen.

Autorijden na 1 dag? Jouw pc is knettergek! :P Neehoor echt 2 weken mee wachten! Als je geen stuurbekrachtiging hebt nog wel langer.

Tuurlijk kan het wel, maar het is zeker niet aan te raden omdat je vervelende bewegingen moet maken en dit het inkapselingsproces kan verstoren, naast dat het gewoonweg pijn kan doen en je geen kracht kunt zetten.

Er zijn inderdaad veel dames hier die dual plane plaatsing hebben, dit heeft als voordeel dat de bovenpool van de prothese mooi afgedekt wordt door de spier (in tegenstelling tot vóór de spier) wat een natuurlijk effect geeft, en de onderkant meezakt met je eigen weefsel bij het ouder worden (in tegenstelling tot achter de spier, wat een dubble bobble kan veroorzaken).

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai ja, die cc's kan ik dus echt niet aan uit geraken, zal dus maar vertrouwen op mijn pc.

Fijn om te horen dat je er zo weinig last had van het herstel. Jammer dat dit niet bij iedereen zo is.

Ik ben ook nogal een kleinzerig ding.

Van werk heb ik niet echt zwaar werk, maar af en toe kan het gebeuren dat ik iets moet optillen.

Tot hoeveel kg mag je eigenlijk optillen? Mag je een kind optillen?

Soms moet ik ook dingen versleuren, dus niet optillen dan.

pc zei dat dit geen probleem zou zijn.

Heb gevraagd aan mijn pc, of met het ouder worden de boel kan zakken, en hij zei dat alles mooi zou blijven.

Van nature heb ik ook een AA, dus ja, veel om te zakken heb ik niet. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Over het herstel: ik voelde me goed na 3 dagen maar toch nog niet om te werken hoor!

En autorijden de eerste week: no go hoor hier!

Denk dat je die 12 dagen best kan gebruiken, ikzelf ben de eerste keer na 10 dagen gaan werken en dat ging!

Heffen voel je zelf wel aan, ik had gewoon geen kracht dus dat ging niet, wees zichzelf uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.