Ga naar inhoud

Op zoek naar 2 Belgische dames welke PIP protheses hebben laten verwijderen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal !

Gisteren kreeg ik via mail de vraag van een journaliste om onderstaande even te vragen

Beste,

Ik ben journalist voor de krant De Morgen en werk aan een stuk rond plastische chirurgie. Gisteren maakte ik al een artikel over de minderwaardige prothesen van PIP (Poly Implant Prosthesis), een Frans bedrijf dat fraudeerde met zijn siliconen: ze gebruikten industriële silicone ipv medisch goedgekeurde.

Van het Federaal Agentschap voor Geneesmiddelen en Gezondheidsproducten weet ik dat er in ons land twee patiëntes zijn die hun PIP-prothese preventief hebben laten verwijderen. Naar die twee vrouwen ben ik nu op zoek. Het Federaal Agentschap mag geen gegevens doorspelen. Maar misschien zitten deze vrouwen ook op jullie forum, of kunnen andere forumleden mij met hen in contact brengen?

Zouden jullie een oproep kunnen plaatsen op jullie forum, zodat deze vrouwen contact kunnen opnemen met mij? Ze mogen bellen naar 02/55.66.971 of mailen naar eline.delrue@demorgen.be.

Alvast bedankt!

Eline

Bij deze een oproep naar de 2 dames welke de protheses hebben laten verwijderen.

Groetjes,

Admintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.