Ga naar inhoud

vraagje aan de nederlands vrouwen


boke

Aanbevolen berichten

dag dames

ik draag al van kleins af een bril en wil deze al paar jaar weg eigelijk. ik ben nu al een tijdje informatie aan het verzamelen voor het laseren van de ogen. ik heb nu 2 adressen in belgie maar heb volgende week donderdag vrijblijvend onderzoek in optical express in nederland. hier is het goedkoper dan in belgie.

nu mijn vraag gaat voornamelijk naar nederlandse vrouwen maar anderen mogen ook antwoorden natuurlijk. heeft iemand al ervaring met optical express?? hoe staat deze bekend in nederland?? heeft het een goede reputatie??

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja als je de site moet geloven zou het goedkoper zijn dan adres in belgie maar wil niet alleen voor goedkoopste gaan natuurlijk. moet vooral goed zijn want ogen zijn toch belangrijk.

heb gegoogled en prijs zou stijgen hoe hoger de correctie en aangezien ik bijna zo blind als een mol ben zal het waarschijnlijk niet zo goedkoop meer zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die ikke59 noemt moet een zeer goede zijn, goede verhalen over gehoord!

Mij neefje is geholpen bij Optical Express en nog steeds zeer tevreden.

Zelf ook mijn ogen laten laseren, maar helaas zijn ze weer wat terug gelopen ;)

Is dus niet altijd een permanente oplossing, de kans dat ze terug lopen bestaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook belangrijk dat je ogen al een aantal jaren stabiel zijn in sterkte. Heb je nog regelmatig dat ze slechter worden: kun je beter niet laseren, want het laseren stopt dit proces niet!!!

Toen ik mijn ogen liet laseren had ik al jaaaaaaaaaren -5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook eens op consult geweest, geen idee waar dat ook alweer was.

maar omdat ik min 7 heb moest ik het meest betalen, rond de 4000 euro :S

ja ik heb - 7,5 dus zal voor mij ook serieuze rekening worden dan. adres in belgie zou 2500 euro zijn dus is al iets beter.

Ik ben destijds gelaserd door Dr. Colla

Zij heeft nu een privé kliniek in Tongeren.

http://www.oogcentrumdoktercolla.be/

hoeveel heb jij betaald als ik vragen mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

het andere adres is laser refractie centrum in sint-martens-latem LRC. is ook heel wa dichter om te rijden.

ik bn nu ongeveer 2 jaar stabiel. zou nog 2 jaar ongeveer willen wachten... en sparen hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.