Ga naar inhoud

Kilibili : 23 januari 2012 : Dokter Maetens : Oostende


Aanbevolen berichten

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie

Heej Benetton,

Ja hoor meid, ik leef nog.. Zit wel niet meer zó veel op het forum daar ik redelijk veel moet werken en de tijd die ik dan heb, moet er eten gemaakt worden of gekuist worden haha.. Met mij gaat alles goed denk ik toch, alleen vind ik dat mijn rechterborst opeens wat hoger zit dan m'n linker.. Dit was voorheen niet zo en deze begint ook wat pijn te doen.. Begin eigenlijk wat ongerust te worden, maar volgende week moet ik toch naar Dokter Maetens voor de eindcontrole dus ik ben benieuwd..

Heb al eens bh's gepast en een C is meestal te klein, waardoor een D meestal perfect zit.. Maar zal dit nog even afwachten tot ik de volle 6 weken ben hihi. Eindelijk mag ik gauw eens weer gaan lopen.. Werd hoog tijd, want alles begint wat te verslappen haha. Binnen 2 weken vertrek ik voor de 1ste maal in m'n leven op skireis dus ben ook eens benieuwd voor dat.. Zal dan na m'n skireis mezelf trakteren of nieuwe bh'tjes :-D

Hoop alleen dat alles in orde komt met m'n borsten.. Heb wel (als ik mijn armen volledig in de lucht steek) rimpelingen aan m'n littekens.. Net of er nog draadjes aanwezig zijn.. Raar om te zien en om te voelen.. Nu, na de controle laat ik iets weten en ik post gauw nog eens foto's!!

Hoe gaat het nog met jou?? Alles ok daar in Zuienkerke? Nog niet aan het twijfelen over de cc's ;-)

Tot hoors en liefs

Kilibili

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Heej Benetton,

Ja hoor meid, ik leef nog.. Zit wel niet meer zó veel op het forum daar ik redelijk veel moet werken en de tijd die ik dan heb, moet er eten gemaakt worden of gekuist worden haha.. Met mij gaat alles goed denk ik toch, alleen vind ik dat mijn rechterborst opeens wat hoger zit dan m'n linker.. Dit was voorheen niet zo en deze begint ook wat pijn te doen.. Begin eigenlijk wat ongerust te worden, maar volgende week moet ik toch naar Dokter Maetens voor de eindcontrole dus ik ben benieuwd..

Heb al eens bh's gepast en een C is meestal te klein, waardoor een D meestal perfect zit.. Maar zal dit nog even afwachten tot ik de volle 6 weken ben hihi. Eindelijk mag ik gauw eens weer gaan lopen.. Werd hoog tijd, want alles begint wat te verslappen haha. Binnen 2 weken vertrek ik voor de 1ste maal in m'n leven op skireis dus ben ook eens benieuwd voor dat.. Zal dan na m'n skireis mezelf trakteren of nieuwe bh'tjes :-D

Hoop alleen dat alles in orde komt met m'n borsten.. Heb wel (als ik mijn armen volledig in de lucht steek) rimpelingen aan m'n littekens.. Net of er nog draadjes aanwezig zijn.. Raar om te zien en om te voelen.. Nu, na de controle laat ik iets weten en ik post gauw nog eens foto's!!

Hoe gaat het nog met jou?? Alles ok daar in Zuienkerke? Nog niet aan het twijfelen over de cc's ;-)

Tot hoors en liefs

Kilibili

hoihoi!

en hoe was de nacontrole? alles in orde met die rimpeling van je litteken en je mijn van je borst??

ik denk wel dat je van je reis genoten hebt!!

ben gelukkig niet aan het twijfelen over mijn CC's :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hoihoi!!

en hoe is het met je?

Het is alweer een tijdje geleden he! Hoe voel je je met je nieuwe borsten? alles goed verlopen nog? en blij van de dokter zelf? :)

Groeten!

Heyla!

Zeg wel, het is al super lang geleden!! Ik voel me super met m'n nieuwe boobs. Heb nooit geen last en niemand die het ziet :-) Ze vinden me er alleen maar beter uitzien, maar kunnen niet echt zeggen hoe dat komt haha. Ik moet wel zeggen dat ik alweer ben vermagerd en m'n boobs ook jammer genoeg :-(. Moest het niet zoveel geld kosten, doe ik een wissel.. Nu, ben toch super blij en die wissel zal voor binnen 10 jaar zijn ofzo hihi. Inderdaad, ik blijf dokter Maetens aanraden! Is echt een goede dokter, zul je tevreden over zijn!

Voor jou komt het ook steeds dichter hé! Spannend.. Anders alles ok met jou?

Groetjes!! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo,

Ik heb ook een BV gepland bij Dr. Maetens (pas op 17 december helaas :-( ! ).

Ik lees hier overal op het forum hoeveel cc iedereen krijgt en welk merk prothese enz maar ik heb daar totaal geen idee van? Hoe weten jullie dit? En ook zie ik dat er velen zijn die meer of minder krijgen in de ene borst ? Hoe wordt dit bepaald ?

Ik heb gepast bij haar en wist direct dat ik die wou en ze zei me dat dit zou uitkomen op een C.

Het worden wel anatomische en geen ronde.

Weet de dokter op het moment van de ingreep nog wat er besproken is tijdens de consultatie en wat ze juist moet doen ?

Ik ben nog een leek voorlopig ... :-)

Bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi,

aah dat is leuk! :) je kan dit wel vragen aan je pc hoor, hoeveel ze denkt :) de pc bekijkt en zoekt zelf ongeveer hoeveel je nodig hebt en als dit verschillende maten zijn of niet :)

laat dit maar aan haar over, deskundigheid genoeg :D

natuurlijk weet ze wat ze moet doen, ze heeft dit opgeschreven hé ;) haha herken de spanning :)

Groetjes! ( kan haar echt aanraden hoor! :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.