Ga naar inhoud

Kilibili : 23 januari 2012 : Dokter Maetens : Oostende


Aanbevolen berichten

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie

ja zeg!! het is bijna zover!! :101:

hoe voel je je?? hopelijk zijn de zenuwen nog te doen he!

Hoe lang heb je eigenlijk verlof?

Voor je het weet heb je je mooie grote :1bouncingboobs: !!

Ik vind het spannend hoor voor je! en wens je al veel succes toe en zo weinig mogelijk pijn!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai!

Jaaaaaa...morgen is het zover!!! Wil je heel veel succes toewensen!! Dat je maar mooie boobies mag krijgen!!

Ik heb trouwens rechts 30 cc meer dan links! :)

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeej dames,

Bedankt om aan mij te denken! Morgen is het inderdaad zo ver en nu ben ik eigenlijk wel redelijk zenuwachtig aan het worden :86: ... Ik vertrek morgen om 7:00 uur om rond kwart na 7 aan te komen bij het ziekenhuis. Daar dien ik dan mijn voorschot te betalen en ik ben de eerste op de lijst.. Dus normaal rond kwart voor 8 zal ik al naar de operatiezaal gebracht worden. Wat ben ik blij!!

Hoef me dan niet te zenuwachtig te maken en dan zal het vlug achter de rug zijn :63: ..

Ik laat jullie zo snel mogelijk iets weten, maar dien een nachtje te blijven :88: .. Dus als alles goed gaat (als de drains er uit mogen 'Aaaauuuuw' :140: ) ben ik op 24/01 om 17u thuis 'Eindelijk' :155: .

Dikke kus van mij en tot gauw. Dan zit ik een verslagje te typen naar jullie met dikke boobies :43: !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig dat je de 1ste op de lijst bent he! dan moet je je niet zo lang nerveus maken in het ziekenhuis!

spannend he dan helemaal anders als nu typen met je :1big_boobs: !!!

ik kreeg de tip van men moeder als ze de drains eruit halen blazen met je mond tegen je hand :)

geeft toch wel beetje veilig gevoel he als je mag blijven slapen

ik wens je veel succes!!!!!!! :51:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeej Benetton,

Ik ga gauw een uitgebreid verslagje posten, maar de batterij van m'n laptop gaat het niet zo lang volhouden en heb hier niemand die mij kan helpen. Lig dus momenteel nog in het ziekenhuis. Was héééél erg vermoeid na de operatie (had ik nog nooit meegemaakt)... Heb bijna constant geslapen van 12u tot 18u, met daartussen eventjes wakker komen om te piepen naar beneden.. Jaaaa ik heb ze hihi :63: . Ik voel ze echt wel zitten, super raar gevoel.. Maar alles moet nog zakken hé. Heb moeite gehad met plassen, want ik moest eerst plassen anders mocht ik niet drinken... Om 18:15 uur heb ik dan uiteindelijk kunnen plassen (op een bedpan weliswaar), want toen ik recht kwam om naar het toilet te gaan ging mijn licht uit :84: .

Nu heb ik wat water mogen drinken, want jeetje wat heb ik een droge keel! Nog steeds niets mogen eten.. Hoop stiekem dat ik straks een yoghurtje mag eten :35: . Voor de rest heb ik momenteel 20 cc en 30 cc bloedverlies in de drains wat schijnbaar niet veel is = GOED :155: .

Ga straks wat proberen te slapen, want heb een goeie Voltaren baxter gekregen :lazy2: . Normaal mag ik morgenmiddag dan naar huis.. Ik laat zeker nog iets weten!

Groetjes aan alle meiden!

Liefs van mij! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je mooie nieuwe :1boobs: meis!!! Hopelijk mag je vandaag naar huis, of beter nog, misschien ben je nu onder weg naar huis. :43: Ik ben heeeeel benieuwd naar je verslagje en natuurlijk naar de foto's van je nieuwe boobies.

Take it easy, dikke knuffel Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi!!!

ben al blij dat ik dit hier al kan lezen.. was namelijk zooooooo benieuwd he! :drag_02:

ben al super benieuwd naar je verslagje en foto's! Hoe dat je ingepakt ben enzo haha!

En was dr Maetens vriendelijk? Hoe zijn de verpleegster daar? Met dat ik lees toen je naar de wc wou gaan en het licht ging uit.. Ben je toen flauw gevallen?! :o

Zeg heb trouwens eens een dom vraagje: ik lees dat sommige mensen al verslagje schrijven in het ziekenhuis.. Hoe kom je dan aan internet haha? :44:

Amaaai zo lang wachten met drinken zeg! Hopelijk heb je die dag dan gewoon nog iets kunen eten??

Het is goed dat je niet veel vochtverlies hebt.. Anders zou je mss nog een nachtje moetn blijven :P

Dus daar zit je dan lekker met je laptop, en niemand die de draad even in stopcontact kunnen steken haha :46:

Hoe is het met de pijn? Wat voel je ongeveer?

Ben zo blij he al voor je! Hopelijk is iedereen daar beetje vriendelijk vor je! En je zal wel blij zijn zeker als je thuis bent?

Kan je eigenlijk een beetje recht raken in je bedje, of lig je helemaal plat?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeej meisjes,

Super bedankt voor alle lieve berichtjes.. Doet wel goed als je hier zo ligt :88: .. Ik ben momenteel aan het wachten op mijn pc.Zij komt normaal gezien rond 13u.. Als alles dan goed is, mogen de drains eruit en mag ik met mijn mannetje naar huis :55: . Jeetje heb me vanmorgen gewassen en deed ik lekker mijn joggingpak aan... Kreeg echter mijn jasje niet meer dicht :4: haha. M'n boobs zijn te dik geworden :45: . Moet zeggen, voel de protheses zitten tot net onder mijn sleutelbeen en dat doet echt raar. Met momenten heb ik echt enorme pijnscheuten, maar het meeste heb ik last van het stuk tussen de borsten :122: .. Nu nog even afwachten tot de pc en mijn mannetje hier zijn en dan normaal gezien naar huis.. Als de pijn wat zal minderen, schrijf ik gauw het uitgebreid verslagje.

Maar voor nu, groetjes van mij met 280 cc en 240 cc onder de spier, lekker aan het genieten van een kommetje Chinese soep Mmm :47:

Liefs voor allen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi!!!

ben al blij dat ik dit hier al kan lezen.. was namelijk zooooooo benieuwd he! :drag_02:

ben al super benieuwd naar je verslagje en foto's! Hoe dat je ingepakt ben enzo haha!

En was dr Maetens vriendelijk? Hoe zijn de verpleegster daar? Met dat ik lees toen je naar de wc wou gaan en het licht ging uit.. Ben je toen flauw gevallen?! :o

Zeg heb trouwens eens een dom vraagje: ik lees dat sommige mensen al verslagje schrijven in het ziekenhuis.. Hoe kom je dan aan internet haha? :44:

Amaaai zo lang wachten met drinken zeg! Hopelijk heb je die dag dan gewoon nog iets kunen eten??

Het is goed dat je niet veel vochtverlies hebt.. Anders zou je mss nog een nachtje moetn blijven :P

Dus daar zit je dan lekker met je laptop, en niemand die de draad even in stopcontact kunnen steken haha :46:

Hoe is het met de pijn? Wat voel je ongeveer?

Ben zo blij he al voor je! Hopelijk is iedereen daar beetje vriendelijk vor je! En je zal wel blij zijn zeker als je thuis bent?

Kan je eigenlijk een beetje recht raken in je bedje, of lig je helemaal plat?

xxx

Hey meisje,

Ja ben momenteel ingepakt met een wit zelfplakkend verband.. Deze gaat helemaal rond mijn borsten en dan nog 1 laag er tussenin.. Kan ze dus nog niet zien. Ook komt er langs elke kant een drain uit die verbonden is aan een bakje die het bloed opvangt.. Deze hangen vervolgens aan elke zijde van het bed.

Ja Dr. Maetens was super vriendelijk en de verpleegsters ook. Ze hebben me helemaal op m'n gemak gesteld. Was blij dat de operatie voorbij was, maar meid dien toch te zeggen dat achter de spier geen pretje is hoor!! Ik ben gisteren inderdaad flauw gevallen, maar gelukkig in mijn bed en mijn mannetje kon me opvangen.. Heb dan niets te eten gekregen tot vanmorgen 08:15 uur.. Amaai was scheel van de honger! Heb dan 2 boterhammen gegeten met smeerkaas en een kopje koffie. Voelde me hierna veeeel beter en zeker ook met mijn Voltaren baxter.

Nu heb ik al geen baxters meer en is alles met pilletjes die je onder je tong moet leggen. Ja hier is er op elke kamer draadloos internet waar je gratis gebruik kan van maken. Je hoeft enkel naar het onthaal gaan om je wachtwoord te vragen. Super gemakkelijk als iemand je stekker kan insteken natuurlijk haha.

Heb vanmorgen al afgezien, maar (ik zal hout vasthouden) nu valt het redelijk mee.

Ik laat je gauw nog iets weten en als je vragen hebt, stel ze maar hé!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis, ik herken dat wel hoor de eerste dag veel pijn, baalde daarbij ook vreselijk dat ik niet naar huis mocht! Maar moet zeggen dat het vanaf zaterdag wel stukken beter gaat! Wel af en toe pijn bij vlagen maar niet meer constant!

Nou hoop dat je snel naar huis mag! Lekker rustig aan doen en laat je lekker verwennen!

Knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo meiden, aangezien ik niet meer kan slapen, hier volgt mijn operatieverslagje:

Zondag 22/01/2012:

Aangezien ik vanaf 00uur niets meer mocht eten of drinken, heb ik mezelf een super groot stuk lasagna cadeau gedaan rond 20:00 uur. Hiervan zat ik meer of vol en rond 21u30 besloot ik dan maar om een lekker warme douche te nemen en de haartjes te wassen, aangezien ik een week niet in de douche ga mogen :huh: . Was zalig! Heb mij dan nog wat genesteld bij mijn mannetje in de zetel en rond 00uur mijn bedje in.

Al bij al had ik goed geslapen, ook al had ik ieder uur van de klok zien voorbij komen.. Dromen heb ik zeker gedaan, zo kwam ik wakker in een droom met borsten die 3 keer zo groot waren :wacko: . Jezus, zo zie je maar hoe wij er constant dag & nacht ermee bezig zijn. Om 05u45 liep m'n wekkertje dan af..

Maandag 23/01/2012 PO Dag 1:

Nou, m'n wekker kwam in alarm omstreeks 05:45 uur dus maakte ik rustig m'n mannetje wakker door dicht tegen hem aan te kruipen voor het laatste kwartiertje. Dan begon ik te beseffen dat ik een eindje geen lepeltje/lepeltje meer ging kunnen liggen pffff :83: .. M'n mannetje nam vervolgens nog eens de tweeling in zijn handen en nam afscheid haha :46: .

Om 06:00 uur opgestaan en me lekker verfrist aan de wastafel.. Kleertjes aan en m'n zak gemaakt. Ik kon maar aan 1 iets denken en dat was: Jeetje, wat heb ik opeens honger!! Zonder echt zenuwen dan maar in de wagen gekropen en vertrokken richting ziekenhuis. Omstreeks 07:05 uur kwamen we aan bij het ziekenhuis en liet ik mij inschrijven bij het onthaal. Kreeg een polsbandje om met al mijn gegevens en vertrok naar mijn 2-persoonskamer.

Eenmaal aangekomen op de eenheid omstreeks 07:15 uur brengen ze mij naar mijn kamer, waar ik tot alle vreugde toe, vaststel dat ik een kamer helemaal voor mij alleen heb OEF :101: ! Daar zeiden ze mij nog een kwartiertje te wachten, want de persoon die de in-take doet begint maar om 07:30 uur. Nou was helemaal geen probleem! Heb nog wat zitten praten met m'n mannetje in de plaats. Had helemaal geen last van zenuwen, in vergelijking met de vorige dagen.. Nu om 07:30 uur komt een man binnen die een vragenlijst moet invullen en mij vervolgens meedeelde dat ik eigenlijk al een minuut geleden in de operatiezaal moest zijn.. Dus moest ik vlug alles af doen en kreeg ik een super mooi OP kleedje aan met een super mooi bijpassend haarnetje :122: . Ik mocht mij nestelen in mijn bedje, gaf m'n mannetje nog een dikke zoen en zei dat ik hem graag zag en weg was ik richting operatiezaal.

Eerst werd ik ondergebracht in de recovery room, waar nog 2 mensen stonden te wachten voor een operatie. Nu begonnen de zenuwen toch wat te komen. Daar zag ik een lieve mevrouw afkomen met een o zo leuk operatie'bedje' (lees: harde tafel) waar ik mij mocht gaan opplaatsen. Zo, nu werd ik doorgereden naar de effectieve operatiezaal. Aldaar werd een baxter gestoken in mijn linkerhand. Deze zat van de eerste keer goed, dus gelukkig!! Hierna kwam mijn pc Dr. Maetens de zaal binnen en moest iedereen nog eens naar buiten. Ik moest recht staan en toen nam zij 3 pre-op foto's van m'n oude schatjes :106: . Na de foto's mocht ik mij terug nestelen op de tafel en werden mijn beide armen vastgehespt met riempjes (was net een SM gedoe haha). Even later kwam de Anesthesist aan en die zei mij al een spuitje te geven via m'n baxter waar ik slaperig van zou worden. Ik zag hem vanuit mijn ooghoek dat minispuitje uitduwen en onmiddellijk voelde ik die verdoving doorheen mijn lijf gaan. En ja hoor, alles begon te draaien en weg was ik :88: .

Iets meer of een uurtje later hoorde ik mensen mijn naam roepen. Dit kwam altijd maar dichter en dichter en toen hoorde ik hen roepen: Steek eens je tong uit! Nou, ik moet zeggen: ik hoorde alles, maar uitvoeren was wel wat anders... Dus aangezien ik niet reageerde (doch wel alles hoorde), zeiden de mensen tegen elkaar: Nou ze wil nog niet wakker worden, laat de buis nog maar wat zitten.. Net toen dat werd gezegd, schieten mijn ogen open en krijg ik geen adem, daar er een huge buis in mijn keel zit om mij te beademen. Kreeg ik even de schrik van m'n leven, maar gelukkig werd dit snel door het verplegend personeel opgemerkt en werd de buis verwijderd. Ik besefte bijna niks en was nog steeds stomdronken, dus deed ik mijn ogen weer dicht. Rond 12u30 lag ik opnieuw op mijn kamer, maar ook daarvan heb ik weinig gemerkt. Wat was ik slaperig zeg :100: ! Heb constant in vlaagjes geslapen tot 18:30 uur. Toen kwam ik wakker en keek ik eens onder het laken. Juuuuiiiij daar zijn ze, mijn eigen persoonlijke bergen :1bouncingboobs: . Ik had wat last met mij recht te zetten door de enorme druk, maar voor de rest ging het nog. Natuurlijk moest ik eerst kunnen plassen, anders kreeg ik geen eten of drinken. Ik zou mezelf weer niet zijn, als dat net hetgene was die niet lukte.. Heb tot 6 maal toe op een bedpan gezeten in verschillende posities met kranen open zodat ik het water hoorde lopen, maar tevergeefs.. Tot ik rond 20u eindelijk kon plassen. Aangezien ik enorm honger had vroeg ik iets om te eten, maar ik moest wachten tot de dag erna want ik zou wel eens kunnen slecht zijn van de verdoving.. Nou zo heb ik dus 36 uur niet kunnen eten :help: .. Om 20u30 was mijn bezoek weg, dus besloot ik om wat te slapen.. Dit ging goed tot ik om 01:00 uur klaarwakker was en een druk had van jewelste op mijn borst. Ik belde dan maar de nachtverpleegster en zij kwam gelukkig een Voltaren baxter steken, die alles gevoelloos maakte. Toen moest ik nog eens opstaan met haar om naar het toilet te gaan. Dit ging redelijk, was zo wit of een blad papier, maar toch lukte dit (in vergelijking met 's middags waarbij ik flauw viel op mijn bed). Ik werd vervolgens terug in mijn bed gestoken en toen kon ik mijn ogen sluiten. Opeens kwam ik opnieuw wakker en dacht ik amaai, wat heb ik lekker geslapen.. Zou het al tijd zijn voor het ontbijt?? Maar niets was minder waar, want het was nog maar 02 uur.. Zo ging het de hele nacht door, dus eigenlijk had ik zo goed of niet geslapen..

Dinsdag 24/01//2012 PO Dag 2:

Om 08:15 uur kwamen ze eindelijk met iets om te eten :136: . Ik heb toen 2 boterhammen met smeerkaas opgegeten met enige moeite, want had een enorme droge keel.. Maar dit had me echt gesmaakt!! Toen mocht ik opstaan om te gaan plassen en vervolgens plaats nemen op een stoel voor de wastafel. Daar verwijderden ze mijn baxter en moest ik enkel nog die irritante drains meesleuren. Toen heb ik mij verfrist, wat deo en parfum gespoten, lekker in mijn jogging pak gekropen en mij terug neergelegd op bed. Ik was helemaal kapot en besloot dus om een klein slaapje te doen.. Dit werd echter verstoord om 11u denk ik, want ik kreeg een Chinees soepje, die mij enorm smaakte! Tussen in moest ik een pilletje verdoving zuigen daar de baxters uit waren. Nou dat was het slechtste wat ik kon doen, want ik kwam ongelofelijk misselijk! Toen heb ik alles weer uitgekotst, BAH :99: . Wat deed dat kokhalzen pijn aan mijn borst pfff. We waren dus terug bij af, want had alweer niets van eten meer in mijn lichaam waardoor ik opnieuw zo wit of een blad papier was.. Ik bleef dan maar op mijn bed liggen om te rusten. Ik moest zeker geen eten meer hebben en na het bezoek van mijn pc om 13uur werd beslist dat de drains mochten verwijderd worden en dat ik naar huis mocht als ik er klaar voor was tenminste.

Ik voelde mij dusdanig belabberd dat ik het eigenlijk niet zag zitten om naar huis te gaan.. Was namelijk enorm duizelig! Gelukkig kwam mijn mannetje toe om 14:00 uur die mij alweer helemaal opbeurde en toen kwam de verpleegster om mijn drains te verwijderen.. Wat was dat een raar gevoel.. Links ok, goed te verdragen MAAR rechts AAAAUUUUW voelde de drain langs de prothese trekken van aan de bovenkant van mijn borst tot deze eruit kwam :133: .. Pijnlijk gevoel, maar vlug vergeten: ik mocht naar huis!! Aangezien ik nog steeds zo slapjes was, kreeg ik een spuit in de poep tegen misselijkheid en draaien en dan kon ik toch nog een yoghurtje eten met 2 pakjes suiker in.. Nou deze 2 elementen maakten mij weer helemaal de oude, super! Heb m'n zak gepakt, een afspraak gemaakt om het verband volgende week dinsdag om 10U30 te verwijderen en vertrok naar huis.

De rit naar huis was gevoelig maar te doen.. 's Avonds hebben we dan allemaal spaghetti gegeten, zo kwamen mijn ouders eten, en plaatste ik mij in de zetel.. Sindsdien heb ik enorme pijn met momenten in de rechterborst, amaai. Net of alles zal openscheuren.. Na mijn medicatie te nemen, ging ik om 22uur naar bed. Daar plaatste ik heel veel kussens na elkaar en kon ik toch wat slapen. Na een paar keer wakker komen en pijn in mijn onderrug en tussen de schouderbladeren ben ik dan maar vandaag om 04:00 opgestaan. Voel me redelijk momenteel..

Woensdag 25/01/2012 PO Dag 3:

Hier zit ik nu dan, in de zetel met mijn laptopje.. De pijn is tussen de 2. Moet ze soms echt tegen houden als ik wat doe, voelt veiliger aan. Heb wel enorme pijn aan de rechterborst (ik denk thv waar de drain heeft gezeten), pijn aan de onderrug en tussen de schouderblaren.. Kennen jullie dit of is dit enkel bij mij?? Hoop dat het gauw allemaal zal beteren en kijk al uit naar volgende week dinsdag als dat verband er zal afmogen!! Ik heb ze eindelijk :43: !!

Liefs,

Van mezelf :116: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.