Ga naar inhoud

Kilibili : 23 januari 2012 : Dokter Maetens : Oostende


Aanbevolen berichten

Dag dames,

Ik volg het forum al een tijdje en vind het dan ook hoog tijd om zelf even mijn topic te starten :rolleyes:

Mijn grote dag zal plaats hebben op 23/01/2012 te Oostende.. Gisteren ben ik voor de laatste maal op consult geweest en ik krijg links 240cc en rechts 280 cc: ronde prothesen die achter de spier zullen geplaatst worden. Op dit moment heb ik een 75 A en dit zou moeten uitkomen op een deftige C (hoop ik toch) :blush:

Ik ben 23 jaar, 1m71 en 62 kilo.

Het is nog een eindje en toch ben ik al zenuwachtig.. Ik lees elke dag de operatieverslagen om een klein beetje in te schatten wat er mij te wachten staat..

Tuurlijk zal het pijn doen, maar dat heb ik ervoor over!! :1boobs:

Nu is het natuurlijk afwachten tot deze dag.. Voor de rest wens ik iedereen die de operatie nog moet ondergaan of reeds ondergaan heeft een spoedig herstel toe!!

Vriendelijke Groetjes,

Kilibili :148:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee kilibili,

Gefeliciteerd met je datum! Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik 19 januari mag:D!

We kunnen dus samen gaan aftellen ;) dat maandje is toch zo voorbij!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee kilibili,

Gefeliciteerd met je datum! Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik 19 januari mag:D!

We kunnen dus samen gaan aftellen ;) dat maandje is toch zo voorbij!

Liefs

Hey Erika,

Nou alvast voor jou ook een dikke proficiat hé.. Kunnen we inderdaad samen gaan aftellen :101:

Wat zal jij krijgen van cc en bij welke dokter??

Ja inderdaad dat maandje zal wel vlug voorbij gaan.. We kunnen eerst nog wat bekomen van de feestdagen hihi :116:

Ik wens je alvast een leuk weekend toe!

Liefs,

Kilibili

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoihoi,

ik ga binnenkort nog eens naar Oostende om de definitieve afspraak te maken voor de bv!

Ik ga naar dr Maetens.

Laat je aub weten hoe de operatie verlopen is en de tijd erna?

Ik heb wel nog vragen zoals wat je wel en niet kan doen daarna...

Ik hoor toch alleen maar lof over deze dokter..

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Benetton,

Ja hoor, geen probleem! Zowiezo zal ik hier mijn operatieverslagje plaatsen :118:

Inderdaad, ik hoor ook niks anders dan lof over dokter Maetens.. Is echt een super sympathieke vrouw!!

Ik ga voor 280 cc rechts en 240 cc links, ronde protheses en achter de spier. Momenteel heb ik een 80 A soms kleine B en zou moeten uitkomen op een grote C. Ben 1m71 groot en weeg 62 kg. Wat zou jij graag willen? Ben je uit Oostende ofzo??

Als er iets is, let me know! Nog 14 dagen, jeetje wat spannend en tegelijk beangstigend :122: hihi

Lieve groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon in Zuienkerke ( dicht bij Brugge en Blankenberge).. ik heb van haar gehoord door familie van mij die bv gedaan hebben bij haar...

Ik vind haar ook heel sympathiek en vriendelijk! :P

Ben al heeeeel curieus naar jou verslagje binnenkort! Binnen 2 weekjes heb je dikke :1big_boobs: !!

Ik heb nu 75-B en zou graag een grote D hebben... Hoop alleen dat dit gaat, merkte vorige keer dat ze niet zo heel graag groot gaat.. maar ik weet nog (ben het aantal CC's vergeten) dat ik er 3 kon passen, ze stelde de 2de grootste voor.. deed toch eens lekker de grootste maat in men bh :D en ze zei dat het eigenlijk wel zou passen bij me... Ben nu 1m74 en weeg 75 kg.. wil stiekem wel nog 5 kg vermageren.. ooit...ooit :P

Ben al SUPER benieuwd naar je! Hoe lang neem je verlof??

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon in Zuienkerke ( dicht bij Brugge en Blankenberge).. ik heb van haar gehoord door familie van mij die bv gedaan hebben bij haar...

Ik vind haar ook heel sympathiek en vriendelijk! :P

Ben al heeeeel curieus naar jou verslagje binnenkort! Binnen 2 weekjes heb je dikke :1big_boobs: !!

Ik heb nu 75-B en zou graag een grote D hebben... Hoop alleen dat dit gaat, merkte vorige keer dat ze niet zo heel graag groot gaat.. maar ik weet nog (ben het aantal CC's vergeten) dat ik er 3 kon passen, ze stelde de 2de grootste voor.. deed toch eens lekker de grootste maat in men bh :D en ze zei dat het eigenlijk wel zou passen bij me... Ben nu 1m74 en weeg 75 kg.. wil stiekem wel nog 5 kg vermageren.. ooit...ooit :P

Ben al SUPER benieuwd naar je! Hoe lang neem je verlof??

Groetjes!!

Amaai wat dicht dat we bij elkaar wonen, ik ben van Bredene en ben 23 jaar :106: . Inderdaad binnen 2 weken is het zo ver :43: , maar ik moet eerlijk toegeven dat ik toch wat angstig begin te worden hoor.. Gewoon omdat ik niet weet wat er al komen... Zal het immens veel pijn doen? , Zullen ze er nog steeds natuurlijk uitzien (geen 2 opgeplakte bollen)? , Heb ik genoeg verlof genomen? , Is de maat groot genoeg? Hahaha jezus soms maak ik mezelf zo gek dat zelfs mijn vriend er zot van zou worden :38: Ik denk dat alles wel zal beteren als ik die grote borsten eindelijk zal zien!!

In verband met de cc's, ik geloof dat ik de 2de grootste heb gekozen zoals je zelf zei en dat is 280. Ik denk inderdaad, gelet op je grootte, dat deze of zelfs nog groter het mooiste zou zijn! Nu, doe ze echt allemaal eens aan en bekijk het eens in de spiegel. Vertrouw op haar oordeel, want ik denk dat ze wel weet wat té zou zijn hihi. Nou ik ben ook benieuwd voor jou hoor!

Had zelf nog maar een 2de consult gehad om het aantal cc's aan te passen, daar ik 5 kg ben vermagerd.. Daarom kreeg ik er 40cc bij als cadeau'tje voor mezelf :35: .. Zeker de moeite waard dus hihi

Tot hoors meid!!

Ik neem bijna 3 weken verlof.. Meer kan zeker niet, dus hoop ik dat alles tegen dan zal 'genezen' zijn..

Groetjes :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja we wonen idd dicht bij elkaar , en zelf qua leeftijd ook! ik ben 22 :44:

kan het geloven dat al je vragen nu naar boven komen, de zenuwen beginnen te komen zeker?! :D Ik ga ook 3 weken verlof nemen, en hoop ook dat dat genoeg zal zijn... uit wat ik lees van bij anderen denk ik wel dat 3 weken genoeg zal zijn! maarja iedereen geneest ander e :P

Man doordat ik er nu CONSTANT mee bezig ben, droom ik er zelf over.. had gedroomd dat ik mijn bv had laten doen, maar dat ik geen verschil zag.. HELP :2:

dus heb je met je cadeautje erbij nu 320 en 280 cc? Goed zo 5 kg eraf! ik zal daar binnenkort aan beginnen hehe

Mijn bv zal weg nog duren.. zou het in juli doen (men vriend heeft dan bouwverlof , hij wil me helpen :54: ) lief he! Maar wil stiekem niet zo lang meer wachten . maarjja wat zijn die aantal maanden nog :106:

Binnen 10 dagen weet ik meer, ik laat het dan ook weten!

Laat het afwachten beginnen....... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

heej meis,

en beginnen de zenuwen al te komen nu de datum zo dichtbij komt :3: ?

bij mij valt het nog mee heb er eigenlijk alleen heel veel zin in :57: hihi

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

heej meis,

en beginnen de zenuwen al te komen nu de datum zo dichtbij komt :3: ?

bij mij valt het nog mee heb er eigenlijk alleen heel veel zin in :57: hihi

Liefs

Heeej meid,

Nou ja; de zenuwen starten toch wel hoor, maar denk dat het gezonde zenuwen zijn hihi :106:

Kijk er ook enorm naar uit.. Eindelijk na wat afzien mooie tieten :55: . Ik hoop gewoon dat ik niet te klein ga, qua cc's ..

Voor jou is het nog dichter meid! Kijk enorm uit naar je verslagje hoor! Zal zeker aan je denken de 19de!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha kan geloven dat je er zin in hebt! ik ook, en ik zal nog even moeten wachten :D Ik heb hier eens ergens gelezen dat je ong 125 CC moet rekenen voor een cupmaatje meer.. Dus dan zou je wel goed zitte dan..

Spannend :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad gezonde zenuwen, is ook niet gek je laat toch in een gezond lichaam snijden, maar achteraf zal het het allemaal waard zijn :D ik voel me eigenlijk nog vrij rustig hihi terwijl het al over 5 dagen is! Ja ik zal een verslagje plaatsen in me eigen topic zodra het mogelijk is, zal jou topic ook in de gaten houden!

En over de cc ik heb er ook heel veel over getwijfeld maar t valt bij iedereen anders uit denk dat je gewoon vertrouwen moet hebben in je pc, heb je wel gepast tijdens je consult?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeej Benetton,

Alles goed meid?? Ik wou je alvast eens veel succes wensen voor morgen :43: . Hopelijk kom je er uit omtrent het aantal cc's en kun je vlug een afspraak maken voor de effectieve borstvergroting :63: . Ik kijk al uit naar wat je hebt gekozen en wat misschien al je datum zal zijn...

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

jaa vnvd ist het moment om alles definitief te weten :43:

Heb me al voorbereid nu haha, veel foto's afgeprint van borsten die ik heeeeel mooi vind, en een vragenlijstje :D

Ben benieuwd wat het zal geven ! :101:

Ik zal waarschijnlijk proberen te vragen om in het 'bouwverlof' te opereren (als mijn verlof goedgekeurd word bij men werk en als zij dan opereerd), want mijn vriend is dan 3 weken thuis en kan mij dan genoeg helpen :105:

Als het niet gaat, doe ik het gewoon veel vroeger!!

Ik laat je het zo rap mogelijk weten!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi!!

Amai heb daar een uurtje vol gepraat en gepast :D

Gelukkig goed voorbereid :) veel foto's mee en vragen, ze was heel vriendelijk en nam lekker de tijd voor me!

Het word dus 400 CC, achter de borstspier, ronde siliconen van Eurosilicone (hopelijk is die wel goed he :P) dus dan eindelijk :1big_boobs:

Bv zal plaats vinden op 18 juli (men vriend heeft dan ook vakantie).. :43:

Effe lang wachte, maarja wacht al zoooo lang :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi!!

Amai heb daar een uurtje vol gepraat en gepast :D

Gelukkig goed voorbereid :) veel foto's mee en vragen, ze was heel vriendelijk en nam lekker de tijd voor me!

Het word dus 400 CC, achter de borstspier, ronde siliconen van Eurosilicone (hopelijk is die wel goed he :P) dus dan eindelijk :1big_boobs:

Bv zal plaats vinden op 18 juli (men vriend heeft dan ook vakantie).. :43:

Effe lang wachte, maarja wacht al zoooo lang :P

Hey meid,

Wat leuk voor je dat ze inderdaad haar tijd nam voor jou! Zo kon je op je gemak alles vragen en passen hihi.

Jeetje, wordt het dan 400cc per borst :63: . Dan zullen tieten zijn hoor, super :5: . Ik vraag me soms af of ik de enigste ben met een verschil per borst, want van mij gaat er rechts toch 40cc meer in of links :blink: . Ben blij voor jou meid dat je eindelijk een datum hebt. Het is inderdaad nog lang wachten, maar geloof me: het gaat enorm snel voorbij! Nu kan je wat meeleven met mij, zodat je weet wat er zal gebeuren :4: .

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het wordt 400 cc per borst... idd ga ik lekker grote borsten hebben !! :D Maar door mijn grote, kon ik dat wel aan zei ze

ik weet dat iedereen verschil heeft hoor in zijn borsten! maar bij de ene is dit meer dan bij de ander....

hoop wel dat het snel voorbij zal gaan.. :44:

hahah ja ik zal gelukkig kunnen meevolgen met jou! zal wel leuk om te lezen zijn he omdat het dezelfde dokter is!! het is al bijna jou beurt he! spannend!! :51:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.