Ga naar inhoud

muisje


Gast muisje

Aanbevolen berichten

Wat raar dat jij idd niet zo'n band hebt!? Oke het is zeker geen pretje want het geeft nog eens extra druk op alles. Maar zoals Sporty zegt, je ziet dus wel het verschil!

Ik heb hem idd vanaf het begin..

Meid ik heb nog niet gedouched, alleen maar gewassen. Wij moeten in bad douchen en dat risico neem ik liever even niet!! Kan me nergens aan vast houden!

Maar dat trillen dat heb ik al wel een paar keer in mijn rechterborst gehad.. dat is zo i zo de borst waar ik het meeste last van heb!

Links voelt alles prima, ook met mijn arm kon ik al best weer 'veel' doen. Maar rechts vind ik een drama, ten eerste dat 'dooie' stuk op mijn borst wat natuurlijk raar voelt maar dan aan de zijkant een heel stuk wat in brand staat als je er overheen streeld..

Oja je vroeg hoeveel cc ik had, 360 high profile, heb nog niets gemeten! en was ook vergeten te gluren in mijn bh toen ik hem gister los had haha..

gr Pam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag!!

Haha en wat een manier om wakker te worden! ;) Ja narcose kan rare dingen met je doen.. ik word altijd met een vette grijns op mijn gezicht wakker haha. Wat fijn dat je zo weinig pijn hebt!!

Zal er ook meete maken hebben dat je geen band hebt.. lijkt mij. Want als ik ndat vervloekte ding af heb om te wassen dan merk ik meteen verschil!

Links is het net of er bijna niets is gebeurd.. zo goed als geen pijn.nEn rechts blijf ik een drama vinden door dat 'plekje' op mijn borst.. maar goed..

Fijne dagen meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo muisje,

Wat betreft het verschil, denk dat dit wel goed komt, heb hier toch nogal zulke verhalen gelezen.

Ik vind de foto's trouwens al zeer mooi, en dat gaat dus nog mooier worden.

Ben blij dat ik foto's van jou kon zien, van gewicht en lengte ben je hetzelfde van mij, en maakte me de laatste dagen zorgen dat die 300cc te weinig zou blijken achteraf.

Maar bij jou is 200cc al heel mooi.

Nog een vlot herstel toegewenst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi muisje,

Ik had al even gereageerd bij je foto, maar idd maak je niet te veel zorgen!! Bij mij voelen en zien ze er ook nog niet het zelfde uit. Mijn mijn linkerarm kan ik bijv weer alles (mag niet) maar als je jeuk hebt heel handig haha en met recht voel ik m af en toe nog een halve pinguin!!

Ik heb mijn foto's ook weer even aangevuld dan zie je bij mij ook nog verchil.

Trouwens je boobs zien er al harstikke mooi uit hoor!!

x Pam

Link naar reactie
Delen op andere sites

maak je geen zorgen meid. Ik herken het gevoel, want ik had het ook. Bij anderen kun je altijd goed relativeren, maar als het om jezelf gaat dan maak je je toch sneller zorgen. Zo werkt het nou eenmaal.

Je borsten zijn twee aparte wonden. Met allebei hun eigen genezingsproces. de een kan dus echt voorlopen op de ander. Ik had dat ook. Mijn linkerborst was veel verder als mijn rechter, waardoor mijn tepels niet gelijk meer stonden etc. maakte me zorgen, maar is helemaal goed gekomen! Ik ben nu 4 maanden po en het heeft echt tijd nodig!

Rechts zat bij mij gewoon ook veel hoger op het begin, maar is goed bijgetrokken. Ik heb wel een band gekregen bij de controle na anderhalve week. Maar lang niet iedereen heeft deze nodig. Ik heb wel het idee dat het geholpen heeft met indalen, maar er is wel een paar weken overheen gegaan voor beide borsten meer gelijk trokken.

Ik ben bij dit topic terecht gekomen na je foto's in de galerij te hebben gezien. Wat een mooi resultaat al. Dit gaat echt prachtig worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Ik heb gisteren voor het eerst weer auto gereden en het ging prima, alsof er niets gebeurd was. Nog een paar weken en dan kan ik weer lekker paardrijden. Ik kan ook echt niet wachten om nieuwe bh's te kopen haha. Ik heb begrepen dat je pas na een jaar een push up ma gdragen, maar mag dat ook niet voor 1 avondje?

Ik heb die vraag ook aan mijn pc gesteld, en deze zei dat push-ups dragen geen probleem zou zijn, wel na de 6 weken sportbeha.

Als ik 4 weken po zal zijn, heb ik een trouwfeest, mag dan gerust een gewone bh aandoen, push-up weet ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Hoi muisje, wat doe je tegen die steken?of doe je daar niks tegen? Masseren of zo iets of helpt niets? Krijg je dat vaker op de dag? Blij met je bh hè? Ik ga zo kijken want ben erg benieuwd. Nu even door werken. Tot straks weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...
  • 3 years later...
Gast Toetje1993

Hoi ik vroeg me af of je die sportbh standaard krijgt als nabehandeling of dat je deze nog apart moet kopen of betalen.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.