Ga naar inhoud

muisje


Gast muisje

Aanbevolen berichten

Hoi Muisje,

Spannend aankomende maandag boobs, ik dus ook aankomende maandag dus kan je nog niet veel vertellen wel dat het heel spannend is. En dat ik ook heel veel aan dit forum heb, er staan zoveel goede tips en ervaringen op dit forum waar ik nu al zoveel aan heb gehad echt waar!! Allemaal hun eigen verhaal hun eigen verslag ,ik word ook de 19de voorzien van een lift+implantaten druppelvormig en 300/350 cc en dan ook nog een bwc dus gaat heel pittig worden en mijn pc is de heer van onselen. En ik word gehoplen in Bochold duitsland..spannend hoor de kriebels gieren door mijn lichaam.

Ook heel spannend voor jou en wat snel als je pas vorige week je consult hebt gehad, maar als het al een paar jaar in je hoofd zit dan ben je er ook wel aan toen denk ik zo!!

nou ben ook erg benieuwd naar je verslag ik hou je in de gaten.

Veel succes maandag en tot horens..

Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey muisje,

Welkom hier op het forum!

200 cc gaat vast heel mooi worden!

Krijg je ronde / anatomische protheses?

Stylista is ook bij dr. Maas geweest dus k denk dat ze hier nog wel zal reageren maar zij is in ieder geval heel tevreden over hem ;)

Ik kijk uit naar je verslagje!

Veel sterkte en plezier met aftellen gewenst.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey muisje,

Welkom hier op het forum!

200 cc gaat vast heel mooi worden!

Krijg je ronde / anatomische protheses?

Stylista is ook bij dr. Maas geweest dus k denk dat ze hier nog wel zal reageren maar zij is in ieder geval heel tevreden over hem ;)

Ik kijk uit naar je verslagje!

Veel sterkte en plezier met aftellen gewenst.

Groetjes

Parkiet = lief! :D

meid, kijk gerust bij m'n info, als je mn foto's wilt zien, stuur me maar een pb-tje!

Dr.Maas is in mijn ogen een wonderdokter. Ik ben juist vorige week terug geweest voor de 3 maanden controle en het ziet er fantastisch uit. Hij staat erom bekend dat hij zeer smalle littekens maakt en bij mij moest hij bijvoorbeeld wat aanhechting aan mijn borstbeen losmaken om de nieuwe borst een mooie, ronde vorm te geven. Dat is fantastisch gelukt!! hij was ook zeer tevreden over het resultaat. Je bent bij hem in goede handen hoor!!

Succes xx :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankullie wel, meiden! Ik probeer je een pb te sturen, Stylista, maar er staat 'de gebruiker kan geen nieuwe berichten ontvangen'.

Zijn hier ook mensen die paardrijden? Normaal gesproken rij ik 3 keer in de week paard en ik baal er wel van dat ik zeker 6 weken niet kan rijden.

ik heb je al een pbtje gestuurd hoor! Ik ga even mn box legen, want hij zit vol, denk ik!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi muisje,

Fijn te horen dat alles goed gegaan is.

Op welke cupmaat moet je normaal uitkomen volgens je pc?

Qua lengte en gewicht kom je overeen met me, ik weeg 1 kg meer,

Nog veel succes met je herstel.

Ga zeker je verslagjes nog komen lezen, ben binnenkort aan de beurt, dus zeker interessant om te lezen hoe het bij anderen verliep.

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, Nou dan kunnen we elkaar 'voorzichtig' de hand schudden.. haha ik voel me ook al zo gehandicapt!! Kan alleen mijn onderarmen gebruiken! Jeetje, net een zeehond ;)

Vind de spierpijn best heftig!! En ook het 'snijden' van de bh is soms goed vervelend, heb je ook z'n band om de boel naar beneden te drukken??

Succes ik hoop dat we ons steeds een beetje beter gaan voelen haha

groetjes Pam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Ik had ook eerst niet zo,n band maar vandaag gekeken en ik vond ze echt niet mooi, je ziet duidelijk dat de implantaten veel's te hoog zitten, dus ik heb dus toch de bekende band gekregen en ik moet zeggen dames dat het goed te voelen is die pijn had ik nog niet ervaren, maar heb hem echt nodig helaas...Misschien vannacht de heftige pijnstiller nemen denk het wel slaap ik misschien wat beter. Mijn buik zit vol vocht ook een bobbel vocht bij m.n navel maar het ziet er al zo mooi uit en het is pas donderdag...Veel sterkte met jullie herstel

liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.