Ga naar inhoud

cindy1973 : 12 december 2011: Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Even een verslagje:

We zijn rond 10 uur thuis weggegaan en we waren om kwart over 11 in Bocholt. Half 12 had ik de afspraak. Ik moest heel even in de wachtkamer plaats nemen en om iets over half 12 werd ik geroepen. Ik kreeg een pilletje en mn baljurk voor de operatie. Wat was ik nerveus zeg pfff. Daarna kwam van Onselen voor de foto's en het aftekenen en hij had er zin in zei hij haha. Hij ging mooie boobs maken. Daarna kwamen ze het infuus aanbrengen. Nog geen 10 minuten later werd ik gehaald en moest ik op de tafel komen liggen. Ik moest aan iets leuks denken.....en weg was ik.

Om 2 uur werd ik wakker en het eerste wat ik vroeg was"heb ik mooie borsten"hahaha. Daarna werd ik naar mn kamer gereden waar mn vriend zat te wachten en Mir lag op de kamer. Gezellie samen. Eten ging goed en drinken/plassen ook en rond 4 uur wilde we wel lekker naar huis.

Die dag ging goed. Tot het bedtijd werd. Gatver de gatver wat een ellende!!! Jeemig ik kon me helemaal niet bewegen. Moest mn vriend roepen om me op te tillen. Nou die nacht totaal niet geslapen.

1e dag:

Alles deed pijn. Mn rug, mn tieten echt alles...wat een hel zeg. Pijnstillers gehaald en ingenomen. Het is idd waar wat ze zeggen, de dag na de operatie is het ergst. Wat een klotedag zeg. Ik had me voorbereid maar hierop kan je je niet voorbereiden. HEL HEL.... ik kon weer niet in bed slapen en dus maar op de bank gezeten.

2e dag:

Iets beter dan gisteren maar weer een rotnacht gehad. Ben maar op de bank gaan zitten. Even slapen, dan weer lopen. Mn rug doet zo'n enorm veel pijn. Gisteren wel gedouched, wat was dat lekker maar daarna is mn linkerborst wel zeerder gaan doen maar goed. Het zijn steken die komen en gaan.

3e dag:

Mijn vriend is weer gaan werken en dus moest ik vannacht zelf uit mn bed zien te komen en er weer in. Dat heb ik geweten want nu doet mijn linkerborst enorm veel zeer. Als je alleen bent ben je geneigd erg veel te doen en dat moet ik laten. Van die pijnstillers krijg ik enorme zweetaanvallen. Vandaag kwam een vriendin de was,afwas doen en stofzuigen en ze heeft gelijk eten gemaakt voor vanavond. Lief hoor!!!

Ik heb echt een heel opgeblazen gevoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cindy,

Fijn voor je dat een vriendin komt helpen, ben me erg goed van bewust dat je echt niet veel kan de eerste paar dagen, zei het vanmorgen nog tegen mijn vriend dat die me echt met alles moet helpen ook uit bed komen en als ik in de nacht moet plassen dus ook. Gelukkig heeft die ook vakantie dus dat gaat wel goed komen. Hoop dat het in het weekend wat beter word voor je en dat je zelf weer, redelijk normaal je bent in en uit kan komen, dan zie je ook hoeveel je borstspieren doen he pfff ben ze nu echt optimaal aan het oprekken, ben zelf personal trainer dus hoop dat het een beetje helpt!!! En hoe vind je ze ze zijn zeker nog heel erg gezwollen? ben zo benieuwd nu, omdat ik natuurlijk al de verhalen lees van jullie ook hoeveel pijn jullie hebben, bereid me echt voor het ergste voor!!

Nou vandaag lekker vrij ga heel het huis lekker opruimen ..dat alles lekker schoon is alle was weg ben al aardig op weg.....en erg gaan zoveel spanningen door mij lichaam dat had jij natuurlijk ook word zo spannend pffff Nou hoop dat je toch een beetje geniet van het weekend en kijk maar naar je mooi boobs, ben wel benieuwd naar de foto,s hoe ze zijn geworden? En of je zelf terveden bent??

Veel sterkte met het herstel en tot horens..

Liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Het gaat nog niet zoveel beter hoor. Die bh is killing zeg. Ik ben gewoon echt op van het slaap tekort. Ik heb het gevoel dat mn rechterborst onder mn oksels begint maar mss dat dat normaal is dat het allemaal zo vreselijk hoog zit.

Ik moet nog echt wel mijn pijnstillers gebruiken want anders gaat het niet lang heel goed.

Hopen dat het de komende dagen een beetje beter gaat.

Liefs,

Cindy

Hai Cindy,

Gefeliciteerd met je boobs meis! :43: You did it! Pffff wat een hel dat je zoveel pijn hebt... :23: Ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat.

Dikke knuffel Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieverd!

Bij jou dus ook niet veel beter.....

Ipv celebrex neem ik nu paracetamol in zakjes (witte kruis) het werkt sneller dan gewone paracetamol,misschien is het ook iets voor jou.....

Die bh is idd een hel! Weet je ook welke maat je aan hebt?

Mij hebben ze in een 75C gehesen.

Ik heb ook de indruk dat ik er pijntjes bij krijg als ik na het douchen die bh weer aan heb. Zo kreeg ik sinds gisteren enorme steken vanuit mijn oksel richting de borst.

Ik hoop voor je dat het snel dragelijk zal gaan worden.

Liefs,xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.