Ga naar inhoud

Veel Orienteren of het gevoel volgen..


Senna

Aanbevolen berichten

beste iedereen,

Allereerst wil ik zeggen : Ik heb Veel Respect voor jullie, :59:

degenen die zo moedig en dapper zijn geweest om voor een cosmetische ingreep te gaan!! :109:

Ikzelf heb er meer dan 10 jaar over gedaan om mezelf over die streep te trekken puur en alleen omdat ik een grote

schijterd ben... Bang voor naalden en zelfs voor de ziekenhuislucht. Ik viel voor het eerst in mijn leven flauw

toen ik gaatjes liet prikken voor oorbellen (zo hebben jullie een beetje een indicatie van mijn angst-factor)

Ik heb nu kennelijk een punt (of de leeftijd) bereikt dat ik de stap durf te zetten.

Mijn ouders en vriend staan er niet achter. Vinden het onzin , niet nodig, mooi zoals ik ben, en onnodig in een gezond lichaam te laten snijden :83:

Twee collega's van mij hebben het toevallig laten doen... Mijn interesse erin werd zodoende steeds groter. Dacht; als zij het kunnen, kan ik het ook.

Allebei bij dr. Nio laten doen en zeer tevreden over het resultaat.

:35: Ook op internet, en op dit leuk vormgegeven forum alleen maar positieve reacties.

Zodoende mijn 1e consult bij famous dr. Nio.

Maar, ik heb eigenlijk zoiets van: Waarom nog naar anderen gaan als hij mij na het gesprek ook 100%bevalt...

Hoe erg is het als ik niet nog naar andere pc'en ga ??

Ik hoor heel graag jullie mening, advies en ervaring :43: Ben heel benieuwd!

Groetjes Senna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verschillende consults = verschillende adviezen !

Iedere kliniek/chirurg heeft immers een eigen manier van 'werken' , samenwerking van fabricant van protheses enz.

Toen ik wat info opzocht had ik een eigen mening vanwat ik wel en niet wou .

Maakte een keuze (vind meer uitleg in mijn topic) ging op consult en zat meteen op dezlfde golflengte met de chirurg en had vertrouwen in hem .

Ik ben dus niet op een ander gegaan en heb daar geen spijt van .

Mijn mening : idd , waarom op een ander gaan als 1ste consult 100% bevalt ... maar je gaat hier nog veel meningen lezen en je zal uiteindelijk zelf de knoop moeten doorhakken .

Spijtig dat je vriend en ouders er niet achter staan maar geloof me : ik heb dat verhaal al verschillende keren gelezen > achteraf draaien ze allemaal bij . Omdat ze zien dat het je gelukkig maakt en toch ook een stuk nieuwsgierigheid en bezorgtheid hoor :)

Een vriendin van mij had dezelfde angst als jij . Ook zij valt flauw als haar hond een vacinatie nodig heeft .

Maar haar bv was heel erg meegevallen .

En ook zij wou een bv omdat ik er eentje had : werkt gewoon aanstekelijk dus is normaal dat interesse groter wordt . Zeker als de ervaring van je collega's positief was .

Wanneer is je consult gepland ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Wat goed van je dat je je over je angst heen gaat zetten! Je zult er geen spijt van krijgen, echt het is het allemaal dubbel en dwars waard!

Ik heb ook maar 1 consult gehad (heb een buikwandcorrectie en lift met vergroting in 1 laten doen), de pc lag me gelijk echt supergoed, zei precies wat ik wel en niet kon verwachten, ik had er alle vertrouwen in. Ook nooit spijt van gehad, ik laat zelfs over 3 weken me weer helpen bij hem (lift van armen en benen ivm heel veel afvallen). Ik zeg, als je er helemaal achter staat, en je hebt met het consult iets van: ja, hem vertrouw ik voor de 100 % dan zou ikzelf geen andere pc's meer bezoeken. Je krijgt dan toch weer verschillende adviezen, en mij lijkt dat je daar alleen maar onzekerder van wordt. Maar als je tijdens het consult zoiets hebt van : nou ik weet niet, dan zou ik nog meer consulten plannen.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Senna,

Als het klikt in het eerste consult, dan zou ik voor Nio gaan hoor!!!!

Je hebt vast al ideeen in je hoofd, en als jullie op 1 lijn zitten, dan heeft het geen zin om verder te kijken.

Je zou er alleen maar van in de war raken!

Spannend he? Maar het is het allemaal waard! Ben zelf ook helemaal blij dat ik het eindelijk gedurfd heb!!!

En het is mij persoonlijk 100% meegevallen!!!

PS: Nio opereert op twee locaties, zit een fors prijsverschil tussen! Zou ik even naar informeren! In het Slaz is hij vele male goedkoper als in de kliniek!

Kun je veel nieuwe BH-tjes voor kopen!

Succes!!!

Liefs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Je moet je op je gemak voelen bij iemand, en iemand moet je 100% kunnen begrijpen in wat jij wilt!!!

Ik had dat gevoel volledig bij mijn pc dr Mooijen-Zaal in de Velthuis kliniek.

Is heel belangrijk dat je je echt goed voelt bij iemand! En je moet deze operatie doen voor jezelf voor niemand anders. Heel knap dat je het wilt laten doen

Je moet je op je gemak voelen bij iemand, en iemand moet je 100% kunnen begrijpen in wat jij wilt!!!

Ik had dat gevoel volledig bij mijn pc dr Mooijen-Zaal in de Velthuis kliniek.

Is heel belangrijk dat je je echt goed voelt bij iemand! En je moet deze operatie doen voor jezelf voor niemand anders. Heel knap dUat je het wilt laten doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.