Ga naar inhoud

Hoeveel cc, ik weet t niet meer!


Moosje

Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben nieuw op dit forum en heb al veel verhalen op dit forum gelezen. Volgende week donderdag, 22 dec ga ik voor een bv naar de wellness kliniek, dr Visser. Tijdens consult uitgekomen op 300 cc. Nu weet ik t echt niet meer. Ik lees zo veel verschillen met t aantal cc's. Ik heb nu een A, ben 1.73 en weeg 56 kg. Ik wil graag uitkomen op een (kleine) D? Ben zo bang de verkeerde beslissing te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik ben ook door dr. Visser geopereerd. Ik heb 230 cc XP gekregen en ben hiermee van een 70AAA naar een 70C (D in bh) gegaan.

Moet er wel bijzeggen dat de meeste dames hier meer cc voor nodig hebben! Ik ben 1.72 en weeg 53 kilo (voor de operatie 50 grrr 145.gif).

Maar ik denk dat 300 cc erg mooi zal worden :)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey,

ik ben ook nieuw hier! ik wordt woensdag 21 dec geopereerd in het wellnesskliniek...door dr damen.

ik ben 173 en 60 kilo...en heb nu een 75 a en wil graag een D... maar nu heeft dr damen voor 425 cc gekozen...dit lijkt me echt heel veel voor mijn verhoudingen! heel moeilijk inschatten vind ik het. vind grote borsten mooi maar het moeten geen meloenen :1bouncingboobs: worden natuurlijk. wat denken jullie dan zou het te veel zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Is een moeilijke hé :)

Ikzelf heb 500 cc achter de spier en ben daarmee van een 75B naar D gegaan...

Ik weet natuurlijk niet hoe jullie prothese geplaatst worden en welke vorm, maar als je alle verslagen hier zo een beetje leest geeft dat ook al een verschil, denk echt dat dat bij iedereen verschillend uitkomt.

Wat ik wel weet is dat een D na de operatie er voor mij niet uitkwam op wat ik onder een D cup verwacht... :(

Dus naar mijn mening kun je niet groot genoeg nemen, het lijkt veel kleiner dan je denkt. Ofwel ben je het heeeel snel gewend :)

Heel veel succes,

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is weinig van te zeggen, meis.

Ik ben 1.70, 60 kg en ben met 240 cc extra-high profile naar een 70E.

Volgens de PC komt het, omdat m'n borstkas heel smal is dat de maat redelijk groot is uitgevallen. Omdat het siliconen borsten zijn, ziet het eruit als een c/d cup.

Succes!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook met iedereen aan het vergelijken! maar het valt gewoon echt niet te vergelijken ieder lichaam is verschillend! ik denk dat ik maar op mijn pc moet vertrouwen...beter iets te groot dan te klein denk ik dan maar! alles beter dan wat ik nu heb gelukkig is het aftellen voor mij :3: hoe blij kan een mens zijn he!! :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.76 en weeg 57 kg en heb 325 ronde dual-plane gekregen en heb een mooie volle 70E (75D) :136:

Maar zoals je kunt lezen is het bij stylista met 85 cc minder als een 70E geworden!

ik denk dat 300 cc jou een mooie D gaat geven ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heykes,

Staar je niet enkel blind op het aantal cc hoor.

Iemand met een brede borstkas (en dus bredere borsten) zal makkelijk 300cc ingepland krijgen en amper 1 a 1,5 cupmaat stijgen gewoon omdat de cc's in de breedte zitten, niet enkel in de projectie.

Belangrijker is dat je je tijd neemt om de pasprothesen te passen en te kijken wat je mooi vind, zowel in een beha als met kledij erboven.

Neem gerust wat winter- en zomerkledij mee en doe deze aan (streepjeskledij, donkere kledij, effen kledij... het effect kan veel verschillen).

Desnoods nog eens terug een consult en pas de prothesen zonder te weten hoe groot ze zijn of wat de projectie is; heb ik ook gedaan.

Alvast veel succes hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het valt bij iedereen weer anders ,als jouw arts zegt dat je een D cup gaat behalen met 300CC is dat toch prima?

vertrouw op je arts ,hij weet echt wel wat hij doet.

Persoonlijk denk ik dat 300CC best oke is als je van jezelf niet zo veel hebt.

Sterkte iig.:71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja ik denk dat ik er maar voor moet gaan :1bouncingboobs: het is allemaal snel gegaan daarom loop ik mezelf gek te maken. :20:

maar wel even voor het nieuwe jaar me nieuwe boobs denk dat ik maar als kerstbal onder de boom ga liggen :01:

bedankt voor al jullie reacties :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi!! volgens mij ga jij met die 300 cc een mooie d cup halen hoor, ik zou maar gewoon op je pc vertrouwen, het is heel moeilijk in te schatten,

ik denk zelfs dat je straks van bh;s een e cup moet gaan kopen, maar ze zullen eruit zien als een d!!

ik ben met 310 cc rond op de spier, van b naar E gegaan, maar ziet er echt uit als d!!

groetjes en succes,

joilly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedank iedereen voor het reageren, morgen is het zover en ik ga het gewoon eerst nog even vragen. We zien wel. Ik laat het allemaal wel op me afkomen. Het moet natuurlijk ook nog wel mogelijk zijn en niet heel onnatuurlijk overkomen. Ik moet me om 8.10 melden. Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Moosje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal,

Ik heb ze hoor! Alles is goed gegaan al vond ik het wel doodeng om vrijwillig op die operatietafel te gaan liggen. Maar de verdoving erin en klaar! Je wordt weer wakker maar dan mét borsten. Het is bij 300cc gebleven want dokter visser zei dat echt het maximale was bij mijn lichaam. Maar nu ik t zo zie denk ik ook dat t wel genoeg is!

Was wel heel draaierig en misselijk maar had ook sinds de vorige avond natuurlijk niet meer gegeten. Wel een injectie gekregen tegen de misselijkheid en die hielp gelukkig vrij snel. We zijn naar huis gegaan en ben lekker op bed gaan liggen. Ik moet zeggen dat ik weinig last heb, buiten dat mijn borsten zo aanvoelen alsof ik in mijn stuwingsdagen na mijn bevalling zit, hahaha. Ze zijn echt keihard en erg opgeblazen. Ik durf nog niet te kijken omdat ik dan de BH uit moet doen.

Hopen dat het zo blijft qua pijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Moosje,

Ik moest ff zoeken naar je topic. Wat fijn dat je weinig last hebt!

Hoe gaat het vandaag en heb je goed kunnen slapen?

Ik ben echt jaloers iedereen kan meteen de borsten zien, ik moet tot dinsdag wachten, maar misschien ook niet zo erg. ik vond het toch wel een beetje eng, ben bang dat het blauw, rood en paars is. Zijn natuurlij behoorlijke littekens. Ik ik ben band dat mn tepels eraf vallen, hahaha. Ik zit nu stevig in de tape, voelt wel heel fijn. Is echt een perfecte sport bh, haha, zit lekker stevig.

XX Ris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal,

Ik heb ze hoor! Alles is goed gegaan al vond ik het wel doodeng om vrijwillig op die operatietafel te gaan liggen. Maar de verdoving erin en klaar! Je wordt weer wakker maar dan mét borsten. Het is bij 300cc gebleven want dokter visser zei dat echt het maximale was bij mijn lichaam. Maar nu ik t zo zie denk ik ook dat t wel genoeg is!

Was wel heel draaierig en misselijk maar had ook sinds de vorige avond natuurlijk niet meer gegeten. Wel een injectie gekregen tegen de misselijkheid en die hielp gelukkig vrij snel. We zijn naar huis gegaan en ben lekker op bed gaan liggen. Ik moet zeggen dat ik weinig last heb, buiten dat mijn borsten zo aanvoelen alsof ik in mijn stuwingsdagen na mijn bevalling zit, hahaha. Ze zijn echt keihard en erg opgeblazen. Ik durf nog niet te kijken omdat ik dan de BH uit moet doen.

Hopen dat het zo blijft qua pijn!

Hai Moosje,

Fijn dat alles goed gegaan is! Blijft eng he? Dat gevoel had ik ook wel. Heel vervelend die misselijkheid,daar had ik ook enorme last van.

Een goed herstel gewenst!

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi moosje,

ik ben de 21e in het wellness kliniek geopereerd maar dan door dr damen. vond het ook heel raar om zelf naar de operatie kamer te lopen, het eerste wat ik zei was gatver dit lijkt wel een horror kamertje!

en er was een vrouw die door een andere arts voor mij geholpen werd helemaal over de rooie omdat ze te weinig cc's had gekregen daar lag je dan!! toen ik bij kwam vroeg ik ook gelijk hebben jullie de goeie er in gedaan?.

verder vond ik het allemaal heel snel gaan een uur na mijn operatie was ik al onderweg na huis. de eerste dagen heel broerd geweest eigenlijk sinds vandaag gaat het beter.

en ik moet 12 dagen het verband omhouden daar baal ik wel een beetje van...ik weet niet wat nou beter is een sport bh of helemaal ingetapet zoals ik heb.

ik ben blij voor je dat het goed is gegaan!

groetjes liel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi liel,

Ik was ook al weer zo snel weg, maarja, wat moet je daar nou nog zo lang doen. Heb je verder nog veel pijn gehad daarna en hoe gaat het nu met jou? En hoe doe jij dat met slapen, ook alleen maar op je rug. En zijn jouw borsten ook zo opgeblazen.

Groetjes Moosje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey,

mijn borsten voelen aan als ballonnen, maar ben tot de conclusie gekomen dat mijn linker borst niet helemaal goed zit zoals het hoort . ik denk persoonlijk dat die na boven is geschoven zo ziet het eruit en het voelt ook alsof er iets na boven aan het drukken is. de vorm is ook anders dan mijn rechter borst helaas! slapen doe ik op mijn rug alleen vandaag kon ik al wel voorzichtig op mijn zei liggen.

ik heb 6 jan een nieuwe afspraak om er na te laten kijken en eventueel gelijk geopereerd te worden als dat moet. ben sinds vandaag gestopt met de pijn stillers gaat goed! geen pijn meer alleen wat trekkende hechtingen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.