Ga naar inhoud

McGhan 510 (allerghan-natrelle) voor de spier


Aanbevolen berichten

Ik heb de Natrelle 410FF-290cc voor de spier.

Ik denk niet dat er veel verschil in vorm is tussen de 410 en 510. Enkel de 510 heeft een zachtere silicone rond de tepel... en is nog duurder dan de 410.

Ik ben in elk geval zeer tevreden met mijn Natrelle 410 voor de spier. Ik had voordien een kleine A-cup, nu een mooie C.

De eerste dagen voelde je de rand van de prothese wat zitten aan de bovenkant, maar na het indalen was dit verdwenen.

Waarom ga je trouwens voor de 510, de 410 is volgens mij even goed ?

Hopelijk heb je er wat aan, maar er is idd zeer weinig te vinden van materiaal op internet, waarschijnlijk ook omdat het nog een relatief nieuwe prothese is.

Je kan in elk geval veel voorbeelden vinden van de 410 op cohesivebreastimplants.com

Wat het tonen van voorbeelden betreft bij een PC ben ik van oordeel dat dit niet echt hoeft. Belangrijker is dat je zelf uitzoekt wat voor jou een mooie BV is en deze voorbeelden meeneemt naar de PC. Tevens is een BV iets waar je op voorhand nooit volledig het eindresultaat van weet. Elke vrouw is immers anders... het voordeel van de natrelle 410 en 510 is dat je een zekerder beeld kan hebben van hoe het er zal uitzien, doch ook dit is geen 100% garantie.

Groetjes en veel succes met je zoektocht en het nemen van de juiste keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor je reactie!

De PC stelde dit voor omdat de 510 een smallere rand heeft bovenaan. (denk ik toch)

Dit is nodig omdat hij ze voor de borst wil plaatsen voor een natuurlijk effect en ik maar 2 cm weefsel heb (a cup).

Ben een beetje bang voor die rand, vandaar mijn post en de vraag naar voorbeelden.

Hij stelde voor om 245 te nemen voor een natuurlijk effect (b cup). Na opmeting kwam hij nochtans uit bij 290.

Dat ging hij nog bekijken als ik op de tafel lig. Ben 1m70 en weeg 60 kg.

Hoelang stonden jouw borsten 'opgezet'? 14 dagen na de operatie heb ik een feestje en weet niet of ik als mummie of gewoon als mezelf kan gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Madeleine,

Wat de zwelling betreft,

Ik ben nu 2 weken postoperatief en mijn borsten zijn nu zo goed als volledig ontzwollen, maar wel nog wat hard natuurlijk. Dus wat je feestje betreft.... go for it !!!!

Mijn rechter borst was nogal diffuus gezwollen; waarschijnlijk door het passen van de pasprothese, en zag wat blauw. Maar ondertussen is dit reeds achter de rug.

De dag na mijn operatie heb ik een gepland etentje moeten cancellen, maar 2 dagen erna zijn we toch gaan tafelen met familie hoor.

Dus als mummie zal je niet moeten verschijnen... al heb je dan wel nog je sportbeha aan denk ik.

Alvast veel succes hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Madeleine,

Ik heb inderdaad de 510! :38: Klopt die heeft dunnere randen dan de 410 en ik voel/zie ze absoluut niet vanboven, wat ik zeker wel zou gehad hebben bij de 410, omdat ik ook heel weinig eigen weefsel had! Heel tevreden over dus! Het duurt wel vrij lang voor ze soepel beginnen te worden en zelfs na 1 jaar po werden ze nog zachter. Maar dat is dus gewoon een kwestie van geduld! Mijn herstel kun je volledig vinden in mijn topic, heb allemaal linkjes in mijn profiel zodat je niet heel het topic moet doorlezen.

Dr. De Meyere is idd een heel bekwame arts en super team ook daar bij Artemedis. Niets dan lof erover!

Liefs, Eefje, :54:

PS: ik stuur je even mijn ww voor m'n album, kun je eens een kijkje nemen naar mijn 510 :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties!

Heb even mijn adem ingehouden en het nummer van Bruno getoetst...

we hebben een date: begin februari AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

wou januari, maar dat is de drukste maand van het jaar, en was een beetje bang dat iedereen me aan ging staren.

hoop dat we boezemvrienden worden :4:

Liefs,

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey Madeleine,

Ik heb inderdaad de 510! :38: Klopt die heeft dunnere randen dan de 410 en ik voel/zie ze absoluut niet vanboven, wat ik zeker wel zou gehad hebben bij de 410, omdat ik ook heel weinig eigen weefsel had! Heel tevreden over dus! Het duurt wel vrij lang voor ze soepel beginnen te worden en zelfs na 1 jaar po werden ze nog zachter. Maar dat is dus gewoon een kwestie van geduld! Mijn herstel kun je volledig vinden in mijn topic, heb allemaal linkjes in mijn profiel zodat je niet heel het topic moet doorlezen.

Dr. De Meyere is idd een heel bekwame arts en super team ook daar bij Artemedis. Niets dan lof erover!

Liefs, Eefje, :54:

PS: ik stuur je even mijn ww voor m'n album, kun je eens een kijkje nemen naar mijn 510 biggrin.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Eefje!

Ik ben in 2009 ook geopereerd door dr. De Meyere.

Door alles wat ik hoor in het nieuws maak ik me wat ongerust. Deze dokter werkt toch niet met pip-protheses hé?

Op m'n kaartje staat allergan, maar niets over mc ghan. Er staat ook TRM op, wat dat betekent weet ik ook niet.

Kun jij me helpen?

Alvast bedankt!

Groetjes, Emmylou

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

Ik heb al protheses onder de borstspier en zou binnen enkele maanden graag voor een wissel gaan bij dokter Demeyere. Ik lees hier veel goed over.

ik lees wel dat hij hoofdzakelijk voor de spier plaatst.

Graag had ik geweten of dit even natuurlijk aanvoelt en uitziet als onder de spier.

Ik heb me altijd laten wijsmaken dat voor een natuurlijk resultaat en natuurlijk aanvoelen het best achter de spier is.

En zou het geen probleem zijn bij een wissel dat die van mij nu wel al achter de spier zitten?

Is wel maar 240cc dus de spier is niet zo uitgeroken.

Alvast bedankt!

Ps: ik probeerde al enkele van jullie toe te voegen als vriendjes om naar jullie foto's te piepen maar kan geen privé bericht sturen aangezien nog niet genoeg Posts hier op het forum.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lelietje,

Dit is een topic van eind 2011/ begin 2012. Misschien is het beter als je zelf een topic maakt met je vragen.

Kun je in dat topic ook een voorstel rondje doen ;)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Madeleine01,

Ik krijg dezelfde protheses als jou door dr Demeyere. Tijdens de operatie zal hij kijken of 290cc past, anders wordt het 245cc. Ik heb duidelijk gezegd dat ik bij voorkeur 290cc zou willen :-).

Verschil tussen jou en mij is dat ik ze achter de spier krijg en niet voor. Hij vond dit echt té riskant bij mij en ik denk dat ik 1 van de weinigen bij die deze 510 achter de borstspier krijgt...

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
Op 12/15/2011 om 12:36 zei Eefje:

Hey Madeleine,

Ik heb inderdaad de 510! :38: Klopt die heeft dunnere randen dan de 410 en ik voel/zie ze absoluut niet vanboven, wat ik zeker wel zou gehad hebben bij de 410, omdat ik ook heel weinig eigen weefsel had! Heel tevreden over dus! Het duurt wel vrij lang voor ze soepel beginnen te worden en zelfs na 1 jaar po werden ze nog zachter. Maar dat is dus gewoon een kwestie van geduld! Mijn herstel kun je volledig vinden in mijn topic, heb allemaal linkjes in mijn profiel zodat je niet heel het topic moet doorlezen.

Dr. De Meyere is idd een heel bekwame arts en super team ook daar bij Artemedis. Niets dan lof erover!

Liefs, Eefje, :54:

PS: ik stuur je even mijn ww voor m'n album, kun je eens een kijkje nemen naar mijn 510 :D

Hoeveel cc heb jij zitten? Kheb ook naar Demeyere geweest en hij kan maar 250 cc plaatsen met de 510. Kben ergens bang dat dit te klein ga zijn. Wil graag een mooie C hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12/15/2011 om 12:36 zei Eefje:

Hey Madeleine,

Ik heb inderdaad de 510! :38: Klopt die heeft dunnere randen dan de 410 en ik voel/zie ze absoluut niet vanboven, wat ik zeker wel zou gehad hebben bij de 410, omdat ik ook heel weinig eigen weefsel had! Heel tevreden over dus! Het duurt wel vrij lang voor ze soepel beginnen te worden en zelfs na 1 jaar po werden ze nog zachter. Maar dat is dus gewoon een kwestie van geduld! Mijn herstel kun je volledig vinden in mijn topic, heb allemaal linkjes in mijn profiel zodat je niet heel het topic moet doorlezen.

Dr. De Meyere is idd een heel bekwame arts en super team ook daar bij Artemedis. Niets dan lof erover!

Liefs, Eefje, :54:

PS: ik stuur je even mijn ww voor m'n album, kun je eens een kijkje nemen naar mijn 510 :D

Dag Eefje ik word 10 mei geopereerd met dezelfde protheses. Zou ik ook fototje mogen zien? Kben heel nerveus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12/13/2011 om 22:04 zei Madeleine01:

Dankje voor je reactie!

De PC stelde dit voor omdat de 510 een smallere rand heeft bovenaan. (denk ik toch)

Dit is nodig omdat hij ze voor de borst wil plaatsen voor een natuurlijk effect en ik maar 2 cm weefsel heb (a cup).

Ben een beetje bang voor die rand, vandaar mijn post en de vraag naar voorbeelden.

Hij stelde voor om 245 te nemen voor een natuurlijk effect (b cup). Na opmeting kwam hij nochtans uit bij 290.

Dat ging hij nog bekijken als ik op de tafel lig. Ben 1m70 en weeg 60 kg.

Hoelang stonden jouw borsten 'opgezet'? 14 dagen na de operatie heb ik een feestje en weet niet of ik als mummie of gewoon als mezelf kan gaan.

Hallo.. zou ik fototje mogen zien? Dokter zei dat bij mij enkel 245 paste.. toch ben ik bang dat het te weinig zal zijn...

Graag je hulp? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.