Ga naar inhoud

Ella: 16 december 2011: Dr. Defrène


Aanbevolen berichten

Hey Ella, wat leuk te horen dat alles goed verlopen is en dat je nu al tevreden bent met het resultaat. De narcose valt ook heel goed mee hé. Ben je niet misselijk geweest ? En met 325 cc ga je volgens mij uitkomen op een D hoor ! Ik heb maar 270 gekregen en heb 80C. En hoe verloopt het slapen ?

De eerste twee weken gewoon goed opletten dat je je armen niet in de hoogte strekt en verder zal je het iedere dag voelen verbeteren.

Alhoewel ik je niet ken heb ik de hele dag aan je gedacht en was zo benieuwd naar het resultaat.

Dokter Defrène is echt wel een goeie dokter hé en ben zo blij dat je voor hem gekozen hebt. Morgen alweer op consultatie, ook al duurt het maar 5 minuten, het is toch wel een geruststelling. En volgt er binnenkort een fotootje ?rolleyes.gif

Vele groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ female; ja, je hebt gelijk hij doet zijn best en dat is goed genoeg.

Ik heb het hoeksalon bij elkaar geschoven en daar een bedje gemaakt en hij ligt hier nu ook naast mij te snurken.

Ik ben eens gaan kijken in je album. Mooi en groot :)

@ two4two; hey! Ja ben echt al blij ze zijn wel hard en stevig maar daarvoor moet ik geduld hebben waarschijnlijk

De pijn in mijn borsten is niet erg.

Maar vanacht voelde ik me oppeens heel licht in mijn hoofd en duizelig. Telkens als ik in slaap viel werd ik roepend

wakker daarna echt nachtmerries gehad en zwetend wakker geworden.

Heb je ook zo'n raar gevoel gehad in je hoofd?

Hoe is het met jouw borsten :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over die 325cc denk dat het wel een 80 c blijft ik had ook wel veel kleinere borsten denk ik in vergelijking met de jouwe

:)

Ik maak zo vlug mogelijk een album...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.