Ga naar inhoud

Ella: 16 december 2011: Dr. Defrène


Aanbevolen berichten

Hallo dag iedereen, ik ben Ella. Een tijdje geleden startte ik al eens een topic. Toen overwoog ik bij dr. Decoopman te gaan. Maar bij de eerste consultatie bij dr. Defrène had ik een beter gevoel. Ik ben 170m, 54 kg en heb een A75, het is ooit een Beetje meer geweest maar dat heeft niet lang geduurd .

Na de passessie vond ik een grote C het mooiste bij mijn lichaam. Hij zou druppelvormige prothese gebruiken voor de spier. Aangezien ik weinig vel en borstweefsel heb vroeg ik hem of hij zeker wist of je de randen niet zou zien. En dat zou zeker niet het geval zijn. Wel moest het niet echt passen die grotere aantal cc's dan zou hij wat minder doen. Ben wel bang dat ze nog te klein zouden zijn. Maar hij heeft me verzekerd dat het mooi zal worden. En bij andere die door hem zijn geopereerd vind ik het super mooi gedaan. Dus op het beste hopen zeker.

Toch wel juist ziek geweest zeker en nu nog een beetje verkouden. Ben echt zenuwachtig en bang voor de narcose. Ik ga zo gelukkig zijn als ik eindelijk borsten heb !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ellaaa,

Ik had voor mijn operatie ook een A-cup met weinig borstweefsel, en Dr. Van Canneyt in Gent heeft mijn anatomische natrelle410FF-290cc prothesen ook voor de spier gestoken, het resultaat is nu een volle C

Tot een week na de operatie voelde je bovenaan de prothesen wat zitten, maar nu zijn deze ingedaald en voel je dit nog amper.

Alvast veel succes, en wat je keuze van een volle C betreft bij je maten... SUPER keuze volgens mij hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,bedankt om te reageren. Blij om te horen dat er nog iemand met een a cup en weinig borstweefsel een c is bekomen boven de borstspier. Ik vertrouw de chirurg wel maar ik was er eerst van overtuigd dat het zeker onder de spier ging zijn.

Hoe heb jij de pijn ervaren?

Vandaag nog alles gewassen en gestreken. Alles staat al klaar om te vertrekken. Haha ben gewoon nu al aan het wachten.

@B-cupje; ja, je hebt gelijk. Ik ben blij dat ik de eerste afspraak afgezegt heb. Achteraf bekeken had ik toen een nachtmerrie gevoel. Terwijl nu, ondanks de angst voor alles, ik toch heel veel vertrouwen in de chirurg heb.

Bedankt voor de steun ! :)

En er volgt zeker een verslag

Hoop ik :)

Tot later :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ben zelf door dr decoopman geopereerd, wilde gewoon eens weten of hij jou voor de spier wou doen? Dacht dat enkel achter kon bij hem?

Verder iets indiscreter: was er een groot prijsverschil tss beide dokters?

Ik stel je de vraag omdat ik voor een wissel ga en nog wat opties en dokters aan t bekijken ben.

Ben van W-vl en lees hier vooral verslagen van meiden, daarmee de vraag.

Veel succes en tot hoors!

Ik bedoelde verslagen van nederlandse meiden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaat, dr. Decoopman zou me via de oksel ronde prothese achter de borstspier hebben gegeven. Hij vroeg me 5900 euro en 80 e voor de consultatie bij dr. Defrène heb ik 3600 betaald ( 3 naconsultaties inbegrepen ) voor de eerste 2 krijg ik waarschijnlijk nog een factuur opgestuurd.

Je moet maar eens kijken op de site Bob Defrène .

Ook veel succes met je zoektocht

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A1972,

Ik heb je verhaal gelezen. Echt verschikkelijk voor je. Weten ze nu heel juist welke allergieën je hebt?

Om hoe laat word jij geopereerd morgen?

Jij ook veel geluk met je borsten en je gezondheid.

Ik ben bang maar zoooo gelukkig dat ik me eindelijk vrouwelijk ga voelen.

Ik hoop dat morgen een nieuw begin zal worden voor ons.

Veel sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Kaatje : niet normaal hé dat prijsverschil. Je zou denken dat het aan de implantaten ligt maar dat is het zeker niet. Ik had het er wel voor over maar ik kreeg een veel duidelijkere uitleg bij dr. Defrène en daarom ben ik van gedacht verandert.

Tot zo vlug mogelijk ...:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A1972,

Ik heb je verhaal gelezen. Echt verschikkelijk voor je. Weten ze nu heel juist welke allergieën je hebt?

Om hoe laat word jij geopereerd morgen?

Jij ook veel geluk met je borsten en je gezondheid.

Ik ben bang maar zoooo gelukkig dat ik me eindelijk vrouwelijk ga voelen.

Ik hoop dat morgen een nieuw begin zal worden voor ons.

Veel sterkte

Hoi Ella,

Ja,helaas was dat geen leuke tijd. Ik had een stafylokokkeninfectie en een jodiumallergie. Nu wordt daar rekening mee gehouden en slik ik preventief antibiotica. Ook wordt er geen jodium meer gebruikt natuurlijk.

Ik moet om 9.15 uur binnen zijn.

Ja, ik hoop zeker op een nieuw begin! Heb goede hoop hoor!

Jij ook sterkte morgen!

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja snap er niets van.

Heb eigenlijk geen enkele uitleg over soort prothese en soort operatie gekregen, was gewoon: we zien wel als we bezig zijn.

Is mijn eigen schuld natuurlijk, had meer moeten vragen.

Dus denk dat je er wel goed aan doet om te kiezen voor de plaats waar je je goed voelt!!!

Had beter een jaartje eerder dit forum gevolgd, ging al heel wat wijzer zijn!

Nu ja, veel succes voor morgen, hopelijk valt de pijn mee en krijg je super boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai ellaaa.............

morgen is dus jou dag.

ik lees net je verslagje en wil je succes wensen morgen.

ik heb de ok achter de rug 30 november was mijn dag.

voor de ok hoef jij je niet druk te maken hoor, je slaapt dan als een marmot (LOL)

nogmaals succes morgen.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ella,

Veel succes morgen en het zal allemaal wel goed verlopen, daar ben ik zeker van ! En wij hebben de beste protheses, wees daar ook maar zeker van ! En niet bang zijn voor de narcose, het valt echt wel mee. Ben superbenieuwd naar het resultaat, dus hou ons op de hoogte hé...

vele grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ella,

Als antwoord op je vraag:

De eerste dagen na mijn BV was alles wel tamelijk pijnlijk, ik heb wel een traantje gelaten. Maar dit komt ook wel doordat ik een lage pijndrempel heb en omdat ze mijn onderkanten van mijn borsten moeten herconstrueren hebben wagens heel kleine onderpolen.

Verschiet de eerste dagen niet dat je de protheses voelt zitten, voornamelijk aan de bovenkant, geef ze de tijd om in te dalen wat toch enkele weken zal duren.

Ikzelf ben nu 14 dagen postoperatief en je zien het reeds veranderen tussen week 1 en 2, maar reken toch op 6 weken voor je het bijna eindresultaat zal zien. Die druppelvorm zie je zeker niet verschijnen de eerste weken.

Ikzelf heb 3 dagen pijnstillers ingenomen, daarna ging het al zonder.

Als je wat resultaten wil zien van de druppelvorm kort na de operatie, 1 maand later en 1 jaar later moet je eens kijken op www. cohesivebreastimplants. com , ga naar de foto's en selecteer de fotolijst 'over time'. Dan zal je zien dat de vorm zeker niet de eerste weken te zien zal zijn.

Alvast veel succes. Ik ken Dr Defrène niet, maar weet van gezondheidswerkers dat hij iemand is met veel ervaring en waar je je volledig kan op vertrouwen.

Toy, toy, toy en ik volg je wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt iedereen om me gerust te stellen, dat helpt me echt.

Vanaf ik kan vertel ik hoe het geweest is .

En veel geluk voor A1972

xxxxx

Dank je wel Ella! Jij ook heel veel sterkte morgen! Nog 1 nachtje!!! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ben ik weer :)

Gisteren 2 keer geprobeerd een verslagje te schrijven maar na 2 zinnen was ik al uitgeput.

Om 8 u moest ik me aanmelden aan dienst 'opname'. Heb nog eerst een halfuurtje in de verkeerde wachtzaal gezeten... Om 9 u was ik op de kamer en om 10 u werd ik naar het operatie gedeelte gereden. Eerst nog een zoen aan mijn vriend en toen ging het bijna echt beginnen. Een infuus gekregen. Begon een beetje te huilen van de spanning. Dr. Defrène is dan nog even geweest om een mooie tekening te maken heb hem nog gevraagd om me niet dood te laten gaan en me zeker wakker te maken haha . Toen kwam de anestesist en in 5 seconde was ik al weg. Toen ik wakker werd vroeg ik of alles in orde was. Mijn borsten leken niet echt groot. Dr Defrène kwam nog even bij mij en zei dat hij 325 cc had gekozen. Ik heb nog iets gebrabbeld dat er waarschijnlijk niets mee te maken had. Nog een uurtje daar gelegen en toen kwamen ze me halen om me naar de kamer te brengen. Het was ondertussen al 14 u 15 . Ik was blij om mijn schat te zien. Om 15:30 u een cola gedronken en om 17 u kwam de dokter kijken en mocht ik naar huis.

Ik voelde natuurlijk wel een beetje pijn. En nu wat meer. Maar het is boven de spier en ik kan me voorstellen dat onder de spier nog veel meer pijn doet.

En ah ja, ik stond in de lift en keek naar mijn borsten in de spiegel. Het is echt een volle volle C geworden. Amai zo zwaar!

Maandag moet ik terug op consultatie tot dan draag ik ook steunkousen, mijn benen zijn helemaal stijf ook al stap ik soms een beetje. Ben echt bang van tromboses

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, bedankt female en faye.

Ik word het al gewoon dat commanderen :) alleen kan het nooit zo in orde zijn dan als je het zelf kan doen. Maar hij doet zijn best al is zijn neus verstopt want dat doet echt pijn haha :) mannen hè

Weet iemand vanaf wanneer je weer

huishoudelijke taken mag doen? Ik

ben bang dat het complicaties zou

Veroorzaken. En dat risico wil ik zeker niet nemen.

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat je de eerste week maar eens op je wenken bedienen.

Knijp een oog dicht als hij aan het stofzuigen en strijken is en wees dankbaar dat hij het doet hihihihihi.

Ikzelf ben na 1w begonnen met lichte huishoudelijke taken. Je lichaam zal zelf wel vertellen wanneer je je 'overwerkt'.

Zolang alles mooi ingepakt zit in die sportbeha moet je je niet te veel zorgen maken hoor.

Ook volstrekt normaal indien ze even hard worden na wat werken.

Dagje per dagje bij... zeker in het begin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.