Ga naar inhoud

Oppep topic voor alle meiden die een dipje hebben !!!


Marisjuh

Aanbevolen berichten

Heey meiden!! :D

Ik lees best vaak dat meiden bang zijn dat er iets mis is, boobies hard zijn, veel steken, bolling enzv. Dit soms pas na 1 maand!!

Ik wil jullie allemaal een oppeppertje geven :D

Nu na bijna 1 jaar en 5 maanden zijn mn borsten heerlijk zacht en steken heb ik bijna nooit!! Ze zijn mooi gezakt en geen enkele bolling meer te bekennen (wilde ik ook niet!) krijg zelfs vaak te horen of ik anatomische heb :33:

Maar dit is pas gebeurd in de laatste 3 a 4 maanden!! Kortom na 1 jaar kan er nog zoveel gebeuren ;)

Geef je lichaam rust en geloof me alles komt goed! Geduld is echt een toverwoord dat heb ik wel geleerd :56:

Boobies zijn gewoon geweldig :59:

Natuurlijk mag je altijd reageren als je ook een oppepertje weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja ben toch echt mega blij en ze zijn zo veel veranderd de laatste tijd :blink:

Dat kapsel zit me ook niet meer dwars! na kindjes word het opgelost en dan heb ik 2 gelijke zachte boobies :136:

Komt ook goed bij jou mop weet ik zeker!!!

Ps: Werd zo down van al sommige berichtjes hier hihi! :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit vind ik zeker superr om te lezen

Ben nu bijna 8 weken po en idd steken veel bolling bovenop een borst groter dan de ander soms nog strak gevoel

vooral als de bh uit is

Als ik een gewone bh aanheb zit dat heeel raar haha

Bovenin zit veel bolling en onderin zit,niks

Ma als ik dat zo lees gaat dat dus helemaal goedkomen

Alleen veel geduld hebben dn das iets wat ik nie heb helaas hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh dan kom ik jullie ook oppeppen!!

Ik heb nu na ruim een half jaar geen last,ze voelen heel natuurlijk en zien er ook zo uit!

Ook geen rare steken of iets,je zou bij mij niet eens zeggen dat ik wat heb laten doen hahahaha

Ik voel ze ook niet en ze voelen echt van mij alsof het altijd zo geweest is!!!Best gek hoe snel dat went,kan me niet meer herinneren hoe ik me voelde met mijn ouwe lichaam!! :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh dan kom ik jullie ook oppeppen!!

Ik heb nu na ruim een half jaar geen last,ze voelen heel natuurlijk en zien er ook zo uit!

Ook geen rare steken of iets,je zou bij mij niet eens zeggen dat ik wat heb laten doen hahahaha

Ik voel ze ook niet en ze voelen echt van mij alsof het altijd zo geweest is!!!Best gek hoe snel dat went,kan me niet meer herinneren hoe ik me voelde met mijn ouwe lichaam!! :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

Hoi,

Goed om te lezen, ik ben nu 1 maand PO en ze staan nog zo strak, als ik spring gebeurd er niets (ik ben niet de hele dag aan het springen hoor ;) en de huid onder mijn tepel is nog een beetje een doof gevoel.

Dus ik verwacht dat het allemaal nog spoepel gaat worden als ik het goed begrijp? Het resultaat is wel heel mooi geworden.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook iemand die wel een oppepper kan gebruiken.

Dit is nog maar mn 2e dag po. Maar vraag me echt af waar ik aan begonnen ben....

Ik ben beslist niet kleinzerig,maar sjeezus wat een pijn! Afgelopen dagen flink aan het kokhalsen geweest van de pijn en das echt geen pretje. Ik heb werkelijk overal hulp bij nodig. Hadden jullie dat ook? En hoe lang duurde het voordat de pijn dragelijker werd?

Ik heb gisteren het accz aan de lijn gehad en die vertelde me dat het donderdag of vrijdag beter moet zijn. Ik oa me er nog niets bij voorstellen.

Mijn vriend is zoo lief voor me! Steeds als hij vraagt of hij wat voor me kan doen dan zeg ik: haal ze er maar uit....

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook iemand die wel een oppepper kan gebruiken.

Dit is nog maar mn 2e dag po. Maar vraag me echt af waar ik aan begonnen ben....

Ik ben beslist niet kleinzerig,maar sjeezus wat een pijn! Afgelopen dagen flink aan het kokhalsen geweest van de pijn en das echt geen pretje. Ik heb werkelijk overal hulp bij nodig. Hadden jullie dat ook? En hoe lang duurde het voordat de pijn dragelijker werd?

Ik heb gisteren het accz aan de lijn gehad en die vertelde me dat het donderdag of vrijdag beter moet zijn. Ik oa me er nog niets bij voorstellen.

Mijn vriend is zoo lief voor me! Steeds als hij vraagt of hij wat voor me kan doen dan zeg ik: haal ze er maar uit....

Liefs xxx

Hoi,

Ik heb de eerste 10 dagen last gehad van pijn en pijnstillers geslikt, de ene dag ging het beter dan de andere. Ik had verwacht iedere dag gaat het iest beter maar bij mij ging het op en af. Zo na 2 weken kon ik weer normaal overeind komen en wat meer doen. Ik ben nu een maand PO en doe nog geen zware dingen. En het vocht was er denk ik na 3 weken uit. Succes en rustig aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha..kan ook wel oppepper gebruiken!

Over 9 dagen ben ik aan de beurt en zie hier laatste weekjes eigenlijk meer sores dan leuke berichten :mellow: ...........

Maar ach ik blijf vrolijk en heb dr veel zin in!

liefs, Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook iemand die wel een oppepper kan gebruiken.

Dit is nog maar mn 2e dag po. Maar vraag me echt af waar ik aan begonnen ben....

Ik ben beslist niet kleinzerig,maar sjeezus wat een pijn! Afgelopen dagen flink aan het kokhalsen geweest van de pijn en das echt geen pretje. Ik heb werkelijk overal hulp bij nodig. Hadden jullie dat ook? En hoe lang duurde het voordat de pijn dragelijker werd?

Ik heb gisteren het accz aan de lijn gehad en die vertelde me dat het donderdag of vrijdag beter moet zijn. Ik oa me er nog niets bij voorstellen.

Mijn vriend is zoo lief voor me! Steeds als hij vraagt of hij wat voor me kan doen dan zeg ik: haal ze er maar uit....

Liefs xxx

Hpi Mir83

Aller eerst van harte met je nieuwe BooBies!

Idd geen pretje die pijn! De eerste 2 dagen had ik ook erg veel pijn. Spierpijn alsof je heel hard heb getraind voor je borstspieren en het idee dat iemand boven op je zat!

De eerst 2 dagen moest ik hulp vragen aan mijn vriend om overeind te komen! De 3de dag was de spierpijn al wat minder. Het liefs zit ik bed te slapen ipv liggen whahah. Maar naar 6 dagen PO was

bij mij de pijn te verdragen en ik was gelijk gestopt met paracetamol innemen!

Succes met je herstel!

Knuffel van Stefani

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.