Ga naar inhoud

Welke middeltjes om rustig te worden/blijven..?


Risje80

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Nog 9 dagen en dan is het zo ver.

toen ik de datum afgesproken had, had ik er zo veel zin in en keek er echt naar uit. Maar nu kruipt DE datum dichterbij en word ik nu al nerveus. Ik kan aan niks anders meer denken.

Ik krijg slaapverdoving en zit daar enorm tegen op. Imiddels ook de minder leuke verhalen van gelezen, maar ik moet me er gewoon door heen zetten, ik wil zo graag van mn hangborsten af.....

Ik mag de avond ervoor een oxazepam nemen, inmiddels heb ik een mail gestuurd of ik die s`morgens ook nog mag nemen.

Hebben jullie misschien tips, voor middeltjes die rustgevend zijn? Ik krijg nu al echt de zenieuwen, en ik moet nog even wachten. Ik lees regelmatig dat er meer dames nerveus waren, hoe gingen jullie daar mee om?

Groetjes, nerveus risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallow risje...............

ik weet wel dat ik slecht kon slapen en heb valdispert genomen voor de nacht.

eventjes een natuurlijk iets...... misschien een idee voor jou.

anders haal je een natuurlijke rustgever voor overdag.........

eventjes als ondersteuning voor die laatste dagen voor je bv.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was de week ervoor harstikke benauwd... en vanaf 3 dagen ervoor de rust zelve! Weg zenuwen... ging allemaal zo lekker rustig en ik had het volste vertrouwen in heel het team!

Dat is het belangrijkste... als je volledig vertrouwd op de mensen die je moeten helpen dan verdwijnen je zenuwen als sneeuw voor de zon.

Heel veel succes!! Ik zou het zo nog 39277272 x doen, misschien dat dit je geruststelt :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Risje, probeer anders eens de druppels of spray van Bach (Bach bloesem): "Rescue Remedy". Het stelt gerust en ontspant. Dit is een middeltje op basis van natuurlijke bestanddelen en voor mij persoonlijk werkt het super op de momenten dat ik me gespannen of zenuwachtig voel :35: . Je kan het halen bij de meeste drogisten en in ieder geval bij de apotheek of reformwinkel. Voor mij duurt het nog 17 dagen en ik vind het ook steeds spannender worden hoor... Sterkte meis, liefs Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.