Ga naar inhoud

kelly80 : 19 december 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hey Kim, wel fijn dat er iemand met je meegaat. Heb ik op mijn 2e consult ook gedaan. En er staat hier op het forum ergens een erg goed vragenlijstje. Dan kom je een heel eind. Ik heb gelijk 's avonds al gekeken haha. Ze veranderen alleen wel heel erg maar worden steeds mooier. Ik kan alles alweer. Dus moet mezelf rustig houden haha. Het is mij meegevallen maar ik was ook van heel erg uitgegaan. Groetjes Kelly

hallo kelly,

oke mooi dankje voor de tip ik zou het even bekijken ! nou hou je nog maar even rustig dan.

gr kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Pamela, het gaat echt goed. Ik heb sinds vandaag ook een spijkerbroek aan. Inderdaad een vervelende beweging die knoopjes. Maar ben ook blij met de gewone kleren. Ik kan ook mijn haar weer wassen en stijlen gelukkig. En ik mag woensdag. Kijk er naar uit. Heb ook hemdjes onder de bh en dan is het allemaal goed te doen al zit het strak. En lang leve de koltruitjes. De kerst was lekker rustig en bij jou? Hoe is het met je rechterborst? Groetjes

Hoi Kelly, Ik heb gister heerlijk uitgebreid gedouched en mijn haren gewassen.. wat was dat lekker zeg, had tt nu toe alleen nog maar elke keer bij de wastafel staan wassen en mijn haren zittend naast de badkuip door manlief haha

Hier was ik echt aan toe..

haha ja koltruitjes die heb ik dan weer niet aan, dan zien ze maar af en toe een stukje band, vind ik niet erg, Die band druk toch alles in een vage vorm vind ik! hihi Vind alles een stuk beter er uit zien in kleding zonder die band! HIer was de kerst ook best rustig, Kerstavond bij mijn ouders gevierd, 1e kerstdag bij mijn schoonouders en 2e kerst heerlijk met zijn 4tjes thuis!!!

NPg plannend noor vanavond? Wij blijven gewoon thuis, wel z handig met de kids en er komt een goede vrend van ons het hier vieren!!

Alvast een gezond 2012 met mooie :1boobs:;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pamela, dat geloof ik dat dat heerlijk was. Ik douche me gewoon elke dag. En als de pleisters te nat worden föhn ik ze gewoon :). En dat klinkt gezellig allemaal. Ik vier vanavond de jaarswisseling bij een vriendin met een paar vrienden. Lekker rustig maar wel gezellig. Jij ook een fijne jaarwisseling en op naar een mooi 2012 als de nieuwe jij. Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.