kelly80

kelly80 : 19 december 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ

Recommended Posts

Hoi Kelly,

Ik weet niet of hij mijn spieren weer aan elkaar gaat naaien of( reven)hij zegt dat kan ik pas zien als ik je open maak, hij zei wel dat het dan veel mooier word. we gaan ervan uit dast ik naar huis kan zo niet dan verblijf ik inderdaad een nacht in de klinkiek als ik nog niet goed bij ben! We zullen het zien ..ik weet ook echt niet hoelang hij met me bezig lift+implantaten en bwc we zullen zien ik denk toch wel aan drie uur, ik onder ga het allemaal en ga het aan ...Ik hou je zeker op de hoogte en probeer de volgende dag een verslag te doen anders een dag erna....

liefs sporty

Hallo Sporty en KvR, spannend hè de laatste dag. Ik zie morgen als een feestdag. Dat houd me rustig. Hele fijne dag nog allebei en vast heel veel succes morgen. Sporty ik hoop je even live te zien morgen en anders spreken we elkaar snel hier. Liefs Kelly

Lieve meiden,

Ik wens jullie voor morgen allemaal heel erg veel succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs,

Cindy

Hey meiden!

Ik wil jullie ook heel veel succes wensen morgen!

Liefs,xxx

Hoi Kelly en andere dames,

Nog 1 nachtje nou ja nachtje ik moet er al om 7:00 zijn ,dus dat word heel vroeg op ,en op tijd op pad gaat glad worden vannacht dus we gaan op tijd rijden beter te vroeg dan te laat!!!

Ik denk zeker wel dat ik je nog wel even ga zien, en ik wens je veel succes morgen !! wat spannend allemaal he ! vanmorgen nog lekker een run van 13 km was erg glad dus moest ecgt uit kijken

maar allemaal goed gegaan.

Nu nog de laatste wassen bed nog even lekker verschoont en het huis aan kant en op naar morgen, heb vanmiddag nog een kerst borrel op mijn werk ik neem cola light of water hoor!!

En dan op naar morgen heb er echt zin in maar wel ook heel spannend hoe gaan we de pijn ervaren wnt die krijgen we, ben wel mijn borstspieren goed aan het oprekken misschien helpt het wel

ik krijg ze achter de spier dus, dat ga ik voelen!!

Fijne zondag nog en tot morgen Kelly en andere dames ik denk aan jullie STERKTE morgen dikke, lieve, knuffel Sporty

Meiden,

GOOD LUCK!!!

Gaat helemaal goed komen!

Ik duim voor jullie en morgen zijn me gedachten bij jullie!

Liefs en dikke knuffel,

Daphne

Guest Pamela1g

Succes vandaag!!!!!!

groetjes Pamela

Vier dames van het forum vandaag bij van Onselen. Jou wens ik ook heel veel sterkte met het herstel. Ik hoop dat het resultaat naar wens is.

Liefs

sterkte vandaag je zal nu wel onderweg na huis zijn lekker rustig aan doen deze week groetjes daantjuh

Dank jullie wel allemaal. Ik zit nu lekker thuis op de bank. Morgen maak ik even een verslagje. Kan tot nu toe alleen maar zeggen dat het me heel erg is meegevallen allemaal. Dat komt vooral door alle super aardige mensen bij de kliniek. Ik ga zo hopelijk lekker slapen en jullie horen het morgen. Groetjes