Ga naar inhoud

sweetboobs : 12 december 2011 : Dr. Schellekens : EMC Bosch en Duin


Aanbevolen berichten

Morgen is het zover! Dan ga ik onder het mes voor mij eigen borstverkleining!!!

Ik kan gewoon niet wachten tot het zover is!

Ik wil al jaren lang een borstverkleining, zolang ik mij herinner zijn mijn borsten groot, ik had vroeger altijd 75DD, of E. Dat werd na een aantal jaren 80F, tijdens en tussen mijn eerste twee zwangerschappen zat ik op 85G en tijdens de laatste zwangerschap zat ik op H, daarna werd het weer G.

Sinds mijn goedkeuring van de verzekering ben ik als een gek gaan sporten om toch nog wat gewicht kwijt te raken voor de operatie. Nu heb ik 80F (denk ik). Ik heb geen bh's gepast, maar mijn 85G's zijn te groot...

Morgenochtend is het dan zover. Ik moet om 7:30 daar zijn, dan ga ik meteen om 8 uur onder het mes, dan gaan ze de ankermethode toepassen, als het goed is. Ik ben zo benieuwd! Ik hoop dat ik dan af ben van die last dat ik heb van mijn nek, schouders en rug...

Wel kijk ik een beetje op tegen de herstelperiode erna. Ik heb 3 kleine kinderen van 2, 3 en 6. En zeker met de jongste, Lily, zal dat lastig worden, zij is erg knuffelerig...

Ik heb wel alvast wat nieuwe kleding gekocht, vestjes enzo, alleen geen shirtjes, want die zitten wat strak en die moeten over je hoofd aan. Dat is niet handig, denk ik. Ach, waarschijnlijk wordt het toch alleen in m'n pyjama zitten.

Hebben jullie nog tips voor mij? Wat ik het beste kan doen na de operatie?

Hoe zal het 's-nachts gaan? En met mijn jongste?

Nou, ik laat het maar over mij heen komen en hou jullie op de hoogte!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ten eerste veel sterkte morgen.

En met je kids zal het wel moeizaam gaan omdat je ze niet mag optillen en ik denk zo dat dat heel moeilijk zou worden als er 1tje valt en je wilt ze troosten.

Heb je wel hulp deze weken van deze of gene?

En blijf maar lekker in je pyama de eerste week, das het lekkerste. De eerste week vond ik zelf het makkelijkste, de 2e week vond ik vervelender.

Neem gewoon pijnstillers in ook al heb je nog geen pijn de eerste week.

Ik heb gewoon op mijn zij kunnen slapen, neem gewoon een stapel kussens zodat je schouder net of net niet je bed raakt.

Neem een kussen mee als je uit het ziekenhuis wordt opgehaald, die kan je dan tussen je borsten en de veiligheidsriem doen, helpt echt onwijs goed.

Doe bij alles wat je doet net of je bovenarmen vastgeplakt zitten aan je lichaam, dan forceer je niets.

Zet een stoel of kruk in je douche en zeg tegen iedereen die de douche gebruikt dat z ede sproeier niet ophangen, want die mag je er niet afhalen want dan moet je te hoog gaan.

ff kijken, waar ben ik nog meer tegen aangelopen deze weken?

Zorg dat de koffie op grijphoogte staat en niet in keukenkastje en dat het eventuele senseo waterreservoir gevuld is door iemand anders.

Laat het bed het bed en duik 's-avonds maar in een onopgemaakt bed, jammer dan.

Laat de eerste week je haar wassen door iemand anders en kijk of iemand je rug kan afdrogen, want dat gaat toch iets moeilijker.

Niet de vaatwasser in en uitruimen, dat doe ik nog steeds niet, dat mag nog niet van mijn man en jongste zoon (lief he)

Niet koken ivm afgieten van pannen en ook dat pannen best zwaar kunnen zijn met inhoud.

Nou meer weet ik zo vlug niet.

Nogmaals sterkte morgen en je zult zien hoe mooi ze gaan worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks! Dat zijn goede tips!

Het is vandaag goedgegaan, tot nu toe geen complicaties. Vergeleken met wat ik had, lijken ze echt te zijn gehalveerd!! Bizar! En ze zitten zo hoog! Ik ben benieuwd hoeveel er weggehaald is, ik heb geen idee welke maat ik nu heb, C?

Ik heb de arts nog niet gesproken, hij zou vanavond nog langskomen, dus dan weet ik meer.

Morgen mag ik 9 uur naar huis, ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, daar ben ik eindelijk weer eens. Het is goed gegaan, allen neig ik veel te veel te doen, heb ik een vriend die er niet helemaal tegen kan dat ik zit te niksen en heb ik 3 kleine pukken. Das is dat niet echt handig :(

Vandaag ben ik een week verder en moet ik vanmiddag voor controle komen. Dus ik ben benieuwd wat de arts er van vind. Ik ga hem ook eens goed uitvragen wat ik nou allemaal wel, niet of een beetje mag doen, dan is dat in ieder geval duidelijk, ook naar mijn vriend toe.

Volgens de arts was er uit zijn hoofd 420 + 410 afgegaan, dus bijna een kilo. Dat verschil merk je dus echt zo duidelijk!! Dat had ik wel gehoopt, maar niet verwacht! Ik heb nu ongeveer een C-tje, denk ik. Alleen kan je dat waarschijnlijk over een aantal weken zeker weten, dan is het vocht eruit en krijgen meer hun natuurlijke vorm, vertelde de verpleegkundige mij.

Eerst waren mijn borsten helemaal rood van de bloeduitstortingen, nu zijn ze vooral gelig met rode vlekken (nog steeds bloeduitstortingen). De wonden jeuken heel erg, dat is wel erg storend, maar ik hoop dat dat straks een stuk minder zal zijn, wanneer deze tape (met gedroogd bloed enzo) eraf gaat. Waarschijnlijk krijg ik weer nieuw tape erop, even afwachten.

Ik voel het nog wel behoorlijk, hoor. Ik denk omdat ik te veel doe. De eerste paar dagen waren ze natuurlijk helemaal pijnlijk en tot overmaat van ramp kreeg ik van m'n jongste een paar stoten tegen mijn rechterborst. Dat was behoorlijk pijnlijk, echt niet leuk! Waarschijnlijk dat daarom die borst ook een stuk roder was en is.

Nou, ik ga maar eens aankleden, zodat we zo richting de kliniek gaan. Voor de afspraak met de arts, heb ik eerst een afspraak met de ceasar therapeut, ik ben benieuwd hoe dat zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.