Ga naar inhoud

prothese zakt niet zoals verwacht


Aanbevolen berichten

Ik had maandag mijn 2e consult. Op 18 okt.had ik mijn BV. Helaas zakt de linkerprothese niet geheel zoals het hoort. Gelukkig geen kapselvorming! Ik zie het zelf ook dat de linkerborst gewoon boller is en iets groter lijkt. Ik moet in februari terug op controle. Volgens de chirurg kan het nog dalen maar moest dit niet het geval zijn,wil hij gerust een nieuwe operatie uitvoeren waar de prothese dan naar beneden wordt geduwd. Het is niet noodzakelijk volgens hem maar toch wil ik dat beide borsten toch dezelfde vorm hebben. Heeft iemand van jullie hiermee ervaring? Denken jullie dat de prothese nog zal zakken? Let wel,deze prothese is iets groter dan in mijn rechterborst. Bedankt al en groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had maandag mijn 2e consult. Op 18 okt.had ik mijn BV. Helaas zakt de linkerprothese niet geheel zoals het hoort. Gelukkig geen kapselvorming! Ik zie het zelf ook dat de linkerborst gewoon boller is en iets groter lijkt. Ik moet in februari terug op controle. Volgens de chirurg kan het nog dalen maar moest dit niet het geval zijn,wil hij gerust een nieuwe operatie uitvoeren waar de prothese dan naar beneden wordt geduwd. Het is niet noodzakelijk volgens hem maar toch wil ik dat beide borsten toch dezelfde vorm hebben. Heeft iemand van jullie hiermee ervaring? Denken jullie dat de prothese nog zal zakken? Let wel,deze prothese is iets groter dan in mijn rechterborst. Bedankt al en groetjes

hoi,

ik ben 4 november geoppereerd en mijn rechterborst zat ook heel hoog, was echt geen zicht . ik ben 8 december terug geweest om het te laten nakijken dus terug onder het mes de( pc wou het zelf) en ze hebben hem ook naar beneden getrokken ik hoop dat hij nu goed komt want hij was al helemaal vastgegroeid .groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Het enige wat je nog zou kunnen proberen is het sturen van een pb aan haar.. Ze krijgt daar dan een melding van in haar emailbox. Ik weet niet of ze haar emailadres nog gebruikt dat ze voor bf gebruikt, maar dat is de enige manier om nog evt. contact met haar op te nemen. En dan maar hopen dat het geen mailadres is voor alleen het forum ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.