Ga naar inhoud

Lady1984 : 10 februari 2012 : Dr. Luijendijk : Diakonessenhuis Utrecht


Aanbevolen berichten

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo Lady1984,

Gefeliciteerd met je boobies! Goed dat je er blij mee bent,

nu nog even door die zure appel heen bijten !

Ik wens je een spoedig herstel toe!

Ik kan helaas je fotoos niet zien ik ben supernieuwsgierig!

Liefs, Senna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 4: het gaat steeds beter. Heb weer wat foto's geplaatst.

Heb vannacht eindelijk de hele nacht weer in bed geslapen en af en toe voorzichtig op mijn zij. Dat is minder fijnnmaar wel voor mijn rug.

Donderdag controle afspraak bij dr. luijendijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ziet het er mooi uit zeg! Daar mag je inderdaad trots op zijn, en dan te bedenken dat het over een paar weken er NOG mooier uit ziet! :D

Wat fijn dat het al zo goed met je gaat en dat je zelfs alweer op je zij kunnen liggen. Ben benieuwd wat de PC donderdag zegt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee Lady

Proficiat met je nieuwe boobs!!!!!!!

Net even je foto's bekeken, resultaat is nu al heel mooi!

Mooi formaat:) Heb je al een beetje idee wat voor maat het gaat worden?

hihi ik zie dat je de bh aanhebt die dr. Luijendijk je heeft aanbevolen. Ik vond m erg fijn en ik gebruik de bh nu als ik ga sporten, past nog prima:D

Ook je verslagje gelezen, gelukkig dat het al een beetje beter gaat.

Je hebt de 5de dag er alweer bijna opzitten, je zal merken dat het iedere dag een beetje beter gaat :)

Succes op de controle. Jij hebt trouwens wel al snel controle. Ik hoefde pas na 2 weken terug en toen werden direct de hechtingen eruit gehaald. Moet over 2 weken voor de laatste keer op controle komen. K ben er ook nog steeds heeeeeeel blij mee.

Heel veel succes met je herstel!!

xx Jose

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel allemaal :D

@ José: klopt normaal is het na 2 weken een afspraak, maar omdat de dr. volgende week op wintersport gaat is het een week eerder.

Hoeveel controle afspraken zijn er eigenlijk?

Ik denk dat ik op een 80 C uitkom straks. De sport BH zit echt super, zag dat dr. Luijendij die BH ook gebromd heeft op zijn site, dankzij jou denk ik ;) ik wil er vandaag nog eentje gaan kopen, zodat ik deze even kan wassen, is onderhand wel nodig na een week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo net terug vanuit Utrecht. De hechtingen zijn er al uit, ze hebben er een pleister overheen gedaan en heb nog wat extra pleisters meegekregen. Het zag er heel goed uit vond dr. Luijendijk, ik zei dat ik dat zelf ook vond. Over een paar weekjes zijn de zwellingen weg.

16 mei de volgende afspraak en dan ook even langs de medisch fotograaf.

Ze sturen het certificaat van mijn implantaten nog naar me toe. Moest er wel zelf naar vragen. Hebben jullie deze ook ontvangen?

Die moet je blijkbaar altijd bij je dragen, in je portefeuille ofzo voor als er wat zou gebeuren.

En dan nog een vraagje, naar hoeveel weken sliepen jullie zonder sport BH? Ben ik vergeten te vragen. Weet dat ik hem 6weken moet dragen, maar niet de hele dag en nacht toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lady,

Fijn dat je me hebt toegevoegd.

Je borsten zien er echt al super uit!

Je hebt het lekker al achter de rug,nu ik nog.

Ik ben 27 febr. Aan de beurt krijg 325cc duelplane rond.

Hoop dat het bij mij ook zo mooi word.

Succes met je herstel

Liefs lautje

@lautje

Graag gedaan:) heb jij al foto's van nu in je album staan? Welke maat heb je nu? Ben benieuwd , want qua aantal cc's is het vergelijkbaar met mij.

Aftellen voor jou, spannend! Achteraf zeg ik echt dat het is meegevallen! Suoer blij met het resultaat, en daar gaat het toch om hè..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lady,

Heb nog geen fotos in mn album staan maar zal dit zeker nog doen! Heb nu 75aa heb 2 kids en na de 2e is er niks meer overgebleven:-(

Mijn linker tepel is ook ingetrokken na de laatste en mijn pc maakt dit ook weer helemaal inorde.

Hoop zo dat het eindresultaat mooi word! Heb er ontzettend zin in!!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt he. Ik moet nog meten, dat is nieuw voor me dus daar moet ik me nog maar eens in verdiepen.

Het gaat prima met me, nog wel een beetje pijn dus nog niet pijnstillervrij.

En met jou? Tot wanneer heb jij pijnstillers genomen? En wanneer mocht je snacht je sport BH uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die is inderdaad handig ja, dank je. Ihad eigenlijk niets verwacht, belangrijkste dat het bij mijn lichaam past en het er natuurlijk uitziet.

Hoelang moet ik 24 uur per dag die sport BH dragen? Mag ik hem na de 2e week s nachts uit?

Wie weet dat? Helppppp ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dat is dan helemaal goedgekomen he! :D

Hoe lang je 'm moet dragen ligt echt aan je plastisch chirurg :P Ik mag 'm nu 's nachts uit, maar anderen moeten 6-8 weken lang dat ding dag en nacht aanhouden! Ik moet wel zeggen dat ik de sportbeha nog steeds dag en nacht draag, want ik vind het een veilig gevoel met sportbeha aan :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey lady

Nee 4 weken moet je dag en nacht de sportbh dragen (volgens dr. Luijendijk)!!

ik heb 6 weken 's nachts de sport bh gedragen en iets langer dan 4 weken overdag.

Na 4 weken vond ik het doodeng om zonder sport bh te slapen, dus vandaar haha

Ik heb bij de Hema een naadloze BH gehaald en deze heb ik soms 's nachts nog aan. het hoeft niet meer , maar voor mijn gevoel zit het soms prettiger........

Hoe gaat het voor de rest met je? en met de pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 weken maar, oh beter ben dat ding soms echt beu, maar goed snap wel dat het belangrijk is om hem te dragen voor de steun e.d.

Dus na 4 weken mag ik al BH's gaan shoppen, beter!

Het gaat goed met me, nog niet pijnstillervrij en de nachten zijn ook nog niet zoals het geweest is maar goed logisch omdat ik een buikslaper ben en nu alleen op mijn rug kan liggen. Verder mag ik niet klagen, voel me super en wil de hele dag voor de spiegel staan om ze te bewonderen.

Hoe is het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer even een update:

Vandaag 11 dagen PO en pijnstillervrij, nu de nacht nog proberen uit te houden.

Vandaag voor het eerst weer auto gereden en zelf mijn haar gewassen.

Verder wat kleding gepast en mijn oude BH's in een doos gedaan.

Kleding past veel mooier, vooral strapless topjes en jurkjes, daar hoef ik zelfs geen BH meer onderaan!

Ben er zo blij mee :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig dat het zo goed met je gaat! na 11 dagen kon ik nog niet zelf mijn haren wassen haha

Met mij gaat het trouwens erg goed. ik heb gisteren mijn eerste bikinie na mn bv gekocht hihi dat is toch wel erg leuk.

woensdag op controle en nieuwe foto's maken.:)

Succes met je verdere herstel!

Groetjes jose

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.