Ga naar inhoud

Lady1984 : 10 februari 2012 : Dr. Luijendijk : Diakonessenhuis Utrecht


Aanbevolen berichten

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie

Dank je wel allemaal, de dagen zijn voorbij gevlogen.

Morgen om 9:45 word ik verwacht in het Diakonessenhus.

Ik laat zsm een verslagje achter. Mocht dat nu op welke manier dan ook niet lukken, dan wens ik degene van jullie die nog mogen ook alvast veel succes toe!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zijn we dan... :)

8:00 uur vertrokken en doordat we geen vertraging hadden om 9:00 uur al aangekomen. Eerst even bij het restaurant een theetje gedronken en om half 10 gaan melden op de verpleegafdeling.. Weer even gewacht darr en toen werd ik naar de kamer gebracht waar nog 3 vrouwen lagen, was er gezellig en verpleging was top, beetje humor er tussendoor, ik hou ervan!

Om 12:30 werd ik dan eindelijk opgehaald voor de OK, kreeg toen nog een diazapam (valium). Verder geen pijnstillers gekregen. Dr Luijendij stond al op me te wachten. Mocht naast het bed kom staan voor de tekening. We hadden vooraf 300cc afgesproken, maar had gezegd dat als iets groter mooier zou zijn dat dat ook prima was, als het maar bij mijn lichaam past.

Vervolgens echt de OK op, aardige mensen nog wat liggen geinen en op het moment dat ik nog iets wilde zeggen was het te laat. Zzzzz..

Rond 14.00 uur werdik langzaam wakker, even spieken, maar doordat ik nog zover weg was kon ik nog geen goede indruk krijgen, vervolgens nog zo'n 0 keer gespiekt maar viel nog stress weg. Rond 14:45 uur was ik terug op de kamer en voelde me misselijk. Dacht dit wordt niks. Als snel kwamen mijn vriend en zusje en heb ik mijn nieuwe Boobs mogen bewonderen met spiegel en foto die ik te zien kreeg. De spanning kwam er even uit, traantjes erbij, maar wat is het mooi geworden!

De misselijkheid kwam waarschijnlijk door de honger, aangezien ik al sinds gisteravomd niets meer had gegeten.

Rond half 5 ging het beter en even wat gegeten en dat beviel goed.

Ik was klaar om naar huis te gaan. Moest naar het toilet en als dat gelukt was dan mocht het infuus eruit.

Ik kon zelf heel handig overeind, zelf mijn broek aangetrokken en paar seconden gewacht en aangelopen, niets aan de hand.

Eenmaal terug van de wc wilde ik de zuster bellen om het infuus te verwijderen, kon alleen niet bij de knop, zo eigenwijs als ik ben, even kastje opzij willen duwen, nou dat heb ik geweten zeg. Werd me toch beroerd en duizelig.. Wist dus dat ik echt rustig aan moest doen..

De pijn was er, dit voel je als je beweegt maar als je jezelf rustig houd, is er niets aan de hand. Heb nog een soort van morfinepilletjes gekregen.

Dr luijendijk kwam nog even kijken, 345 cc is het geworden, vonden ze het mooiste! En ik ben er helemaal blij mee.

Om 17:30 opgestaan, aangekleed,ingepakt en met de rolstoel naar de auto gebracht.

Terugreis ging lekker, even wat familie en vrienden gebeld en waren zo thuis.

Heb vanuit het ziekenhuis voor vanavond en morgenochtend diclofenac en maagbeschermers meegekregen.

Verder nog een recept meegekregen zodat mijn vriend morgen hetzelfde nog wat meer kan ophalen.

Ik verwacht dat ik het ergste van de pijn nog moet krijgen.. Tot nu toe gaat het wel. De druk op mijn borst groot en met lachen doet dat zeer, vooral bij de slappe lach die ik net has ;) hoop day ik de nacht goed doorkom. Heb een fijn elektrisch bed.

Morgenmiddag, na 24 uur, mag de BH uit en mag ik al douchen. Maar ik kijk eerst even hoe ik me voel dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 1: pijn is er, sinds gisterenavond laat, bijna ondraaglijk, gelukkig werken de pijnstillers, als je ze op tijd inneemt wel voor een groot deel. De zwellingen rondom en vooral onder mijn armen zijn het pijnlijkste. Lijkt net alsof er een vrachtwagen over me heen gereden is, hoop dat dit de ergste pijn is en het vanaf vandaag minder gaat worden.. Kan mijn broek niet zelf aan en uit doen, en met rechts kan ik helemaal niets.

Vanacht om half 1, 4 uur en 7 uur wakker geworden, weer medicijnen genomen en weer verder gaan slapen.

Opstaan is pijnlijk maar het lukt me wel alleen.

Wordt heel goed verzorgd door mijn vriend, echt heel fijn. Hoop dat ik snel kan gaan geinieten.

Liefs.

P.S.Pipseflips, succes met aftellen en met de operatie, je zult echt heel blij zijn, liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis!

Je hebt ze! :D Gefeliciteerd!

En die pijn, da's zo herkenbaar! Goed zorgen dat je op tijd bent met je pijnstillers inderdaad! De eerste dagen zijn het ergst en moet je echt even doorkomen, maar het wordt echt snel minder hoor!

Sterkte, meisie, laat je maar lekker verzorgen! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Wanneer je dit leest zul je je al weer een beetje beter voelen ( hoop ik toch )

Al de douche aangedurfd?

Ben een klein beetje jaloers ( zelfs de pijn neem ik er bij ), nog 3 weken, duurt zooooo lang...

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 2: de pijn is al stukken minder, durf het niet hardop te zeggen, misschien komt het nog terug?

Gisteren op dag 1 een lekkere douche gehad, BH mocht uit na 24 uur, fijn! Zo een opluchting... En wat zijn ze mooi. De BH weer aantrekken was wel een drama, werd er misselijk van, dus maar even gaan liggen. Daarna ging het wel weer.

Zal vandaag of morgen foto's plaatsen.. De nacht was wel echt een drama, mijn rug is het helemaal beu, slaap normaal op mijn buik of zij en dat is er nu niet bij. Dus vannacht maar op de bank gaan liggen. Kon mijn vriend tenminste ook rustig slapen.

Vandaag bezoek gehad van mijn ouders, Beetje gelopen en heel de dag recht gezeten. Is goed te doen. Vocht aan de zijkanten van mijn borsten is het pijnlijkste en af en toe een steek hier en daar maar verder voel ik me een stuk beter dan gisteren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis, super dat je je al beter voelt dan gisteren! Vanaf nu zal het over het algemeen steeds beter gaan! Dat rugliggen is inderdaad vervelend als je geen rugslaper bent (hetzelfde hier), maar met kussens onder je knieën en in je rug kun je het jezelf toch een beetje gemakkelijker maken... Ik heb zelf een electrisch bedbodem, dat scheelt ook heel erg!

Ben benieuwd naar je foto's! Hoe vind je je nieuwe uitzicht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.