Ga naar inhoud

Lady1984 : 10 februari 2012 : Dr. Luijendijk : Diakonessenhuis Utrecht


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Sinds kort ben ik lid op dit forum.

Op 10 februari 2012 staat mijn borstvergroting gepland en ik dit wil ik graag met jullie delen ;)

Ik ben 27 jaar, krijg 300cc, mentor anathomisch, dual plane. Ik heb nu een 80 A/B cupje en hoop naar een grote C/kleine D te gaan. Ik ben 1.77 m en weeg 70 kg.

Wie heeft er nog meer ervaring met dr. Luijendijk, het Diakonessenhuis in Utrecht, Dual Plane en/of dezelfde maten als ik?

Ben erg benieuwd hoe jullier ervaringen zijn, alle verhalen maar ook tips zijn van harte welkom.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Lady1984

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie

Heej Lady, welkom hier en gefeliciteerd met je datum! Op 30 december krijg ik mijn BV bij de Velthuiskliniek in Velp. Ik krijg net als jij ook de protheses van Mentor. Ben 1.68m en 57 kg, ik krijg 345cc dual plane. Spannend he en leuk ook die voorpret! Tot die tijd lekker veel rondneuzen hier op het forum, ik heb er in ieder geval al veel aan gehad. En het is hier nog gezellig ook :1bouncingboobs: Liefs Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Lady,

Is dit toevallig dezelfde Dr. Luijendijk als de Dr. Luijendijk van de Bergman kliniek in Bilthoven?

Ik heb afgelopen zaterdag een eerste consult bij hem gehad en denk ook dat ik de operatie in februari 2012 plaats ga laten vinden.

Samen met Dr. Luijendijk heb ik ook gekozen voor 300cc, dual plane.

Ik ben overigens 1.80m lang en weeg 63 kg. Heb nu cup 75B (maar dan heb ik het wel over BH's met vulling haha).

Het valt me trouwens op dat ik weinig informatie kan vinden over Dr. Luijendijk... maar aan de ene kant is dat natuurlijk iets positiefs.

Zolang mensen tevreden zijn zullen ze niet gaan klagen op internet.

Heb me gisteren aangemeld op dit forum en ik moet zeggen dat het me veel steun geeft!!

Groetjes Twisty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Twisty,

Dat klopt inderdaad, dat is dezelfde PC.

Dr. Luijendijk heeft een eigen website waarop je kunt lezen dat hij naast het Diakonessenhuis in Utrecht werkzaam is in de Bergmann Kliniek, zie: www.drluijendijk.nl

Ken meiden die ook bij hem zijn geweest en het resultaat is super, en daar gaat het om uiteindelijk ;)

Ik heb zelf gekozen voor het Diakonessenhuis, vind het ziekenhuis toch een prettiger gevoel, uiteraard is de service wel minder dan in de kliniek.

En krijg je dan anathomische of ronde prothesen?

Hoeveelste februari ga je? Ik de 10e.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Kun je het jezelf al voorstellen dat je volgende week om deze tijd je boobies al hebt?

Het begint echt op te schieten nu!

Ben je je huis al aan het poetsen?

Dat lees ik tenminste hier van de meiden, ik heb zelf geen idee hoe ik daar de tijd voor vrij moet maken komende week,

dus zal er wel niet van komen hier, nou ja, dan maar niet, boeiend eigenlijk... :46:

Heb jij nog dingen speciaal gekocht voor na de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Erika, beetje wel hoor, vooral bij het lezen van al die verslagen, de een heeft nauwelijks pijn, de ander heel veel, denk dat ik me daar het meeste druk over maak..

@Pipseflips, dat zei ik vanmorgen tegen m'n vriend ik zeg, volgende week rond deze tijd dan lig ik er net wat anders bij..

We hebben een poetster, ze komt dinsdag, dus dat is zeker fijn.

Inderdaad lekker de boel de boel laten, haha.. komt vanzelf..

Nog niet, ga vanmiddag even extra boodschappen doen, nieuwe vitamines C 1000 mg halen en ik ben begonnen met het slikken van Arnica pilletjes. Verder nog wat DVD's downloaden de komende dagen.

Mag gewoon werken en naar school t/m donderdag dus dat is wel prettig (lees: afleiding).

Heb net trouwens foto's geplaatst van hoe het er nu uitziet,

wat denken jullie? als je weet dat er 300 cc anathomisch dualplane bijkomt, wat zal het dan worden?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben echt zo benieuwd hoe het je allemaal afgaat!!

Dr. Luijendijk is een hele fijne arts, dus daarmee zit je wel goed:D

en ik ik vond iedereen in het Diakonesseziekenhuis ook erg vriendelijk.

Voor t geval ik niet meer voor de 10de op het forum kom, heeeeeeel veeeeeel succes! het komt allemaal goed, en je weet waar je t voor doet ;)

Ik ben nogsteeds super tevreden!!!! Zijn heel mooi en natuurlijk, maar toch perfecte maat.

Ik hoop dat je ook een verslagje gaat plaatsten op het forum na de operatie, ben erg benieuwd

xx jose

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey José,

Leuk dat je langs bent geweest, dank je voor je lieve berichtje. :)

Heb ook alle vertrouwen in hem, hij is kundig en zijn werk, wat ik gezien heb, is top!

Ik laat zeker een verslag achter. Heel handig met de iPad op bed ;)

Zo nog even bij jou spieken:) ik heb trouwens in mijn album op het forum foto's van hoe het nu is, wat denk je?

Is 300 cc anathomisc dualplane de goede keuze? Ik droom steeds dat het te klein is...

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meis ik denk dat je wel goed zit hoor met 300 cc als jeop een c of d wilt uitkomen ik had 80A en zit met 325 cc nu op een C of D als ik zo'n schema op internet moet geloven! Je kan foto's zijn in mijn album het valt natuurlijk bij iedereen anders uit en ik heb ronde prothese maar denk echt niet dat het te klein is!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lady

Ik heb net even je topic gelezen en het begint op te schieten hè. Over 5 dagen heb je ze!!

Heel veel succes en ga je volgen, ben benieuwd naar je verslag!

Ben zelf pas op 20 maart aan de beurt in de Valkenhorstkliniek, en tot die tijd ga ik me maar verdiepen in de verslagjes hier van de meiden die deze maand aan de beurt zijn hihi.

groetjes! BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey best_boobie,

dank je voor je berichtje, jaaaa spannend :) dank je wel. ik ga zeker een verslag achterlaten.

20 maart is zo hier, de tijd vliegt. Heb vorig jaar in augustus het 1e consult geweest en a.s. vrijdag is het eindelijk zover... zoveel zin in.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je jouw poetshulp ook niet een keer bij mij langs sturen komende week?? :drag_08:

Ik had bedacht dat ik maar beter veel kon werken in de week vóór mijn BV, om de tijd lekker snel te laten gaan,

maar dus niet bij stil gestaan dat ik de eerste weken erna niet veel huishoudelijks zal kunnen doen.

Naja... heb gelukkig een man die nogal van opruimen houdt. :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pipseflips: zal het haar morgen even vragen ;) maar verder staat er nog wel een berg was te wachten..

weet niet wanneer ik dat tussendoor nog ga fixen. Ben ook nog lekker druk deze week t/m donderdag.. op zich wel fijn idd want dat dan gaat die tijd tenminste voorbij zonder dat je er teveel bij stil hoeft te staan.. haha, fijn he van die mannen die je dan op handen dragen :)

flink in de watten laten leggen...

en zo is er weer een dag voorbij, bijna... zenuwen komen nu wel al een beetje hoor... :S

Ben zo benieuwd naar de pijn en uiteraard het resultaat...

liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

@pipseflips: Ja zeker, moet carnaval missen dit jaar, maja moet er wat voor over hebben..

@Margje: de tijd gaat zo snel.. Nog 1 dag werken en morgen lange dag school, dat maakt t dat t snel gaat. Een aanrader dus,

Kan t forum alleen weinig volgen, maar na vrijdag wel weer ;)

Dankjewel voor je opmerking, hoop zo dat t mooi wordt...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lady1984,

Laatste dagje met je 'oude' boobies, meid!

Ik hoop dat het je morgen allemaal mee gaat vallen,

zodat je snel kunt beginnen met genieten.

Ik hou je topic in de gaten, in afwachting van je verslag.

Heeeel veel succes! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.