Ga naar inhoud

ziekenhuis Sittard


Gast

Aanbevolen berichten

Nee, niet in Sittard...wél in Heerlen.

Dat is mij goed bevallen.

Marleen Meesters (Plastisch chirurg in Sittard) schijnt wel heel goed te zijn!!

ik woon zelf in sittard,

ben in genk geweest voor de operatie. (wellnesskliniek)

ik drie kwartier rijden.

en een stuk goedkoper, maar wel heel goed.

xx sam

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik woon zelf in sittard,

ben in genk geweest voor de operatie. (wellnesskliniek)

ik drie kwartier rijden.

en een stuk goedkoper, maar wel heel goed.

xx sam

Ja het prijsverschil is idd groot en dat zet me dan ook aan het denken weer....ik bedoel het is gewoon bijna de helft?

Wat was jij bv kwijt? En dei welnessklikiek kom ik idd hier vaker tegen, die is dus volgens jou ook erg goed?.

zover ik weet is sittard goed, en hier ook om de hoek maar ben zelf bij be-clinic geweest

succes!

Dat is gewoon nederland?

Nee, niet in Sittard...wél in Heerlen.

Dat is mij goed bevallen.

Marleen Meesters (Plastisch chirurg in Sittard) schijnt wel heel goed te zijn!!

Oh dat is nog dichterbij! Want dat lijkt me ook wel weer erg fijn dat het dichtbij is!

Maar jij bent dus in zk Heerlen geweest? Heb je het zelf betaalt of...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het prijsverschil is idd groot en dat zet me dan ook aan het denken weer....ik bedoel het is gewoon bijna de helft?

Wat was jij bv kwijt? En dei welnessklikiek kom ik idd hier vaker tegen, die is dus volgens jou ook erg goed?.

Dat is gewoon nederland?

Oh dat is nog dichterbij! Want dat lijkt me ook wel weer erg fijn dat het dichtbij is!

Maar jij bent dus in zk Heerlen geweest? Heb je het zelf betaalt of...?

een bv in Heerlen kost rond de 3010 euro. (prijs is van 2010)

Ik heb alleen de prothesen hoeven betalen omdat de operatie door verzekering vergoedt werd!

Het is dan wel in een ziekenhuis.....een privékliniek is natuurlijk altijd prettiger!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand ervaring met een borstvergroting in het zk van Sittard?

Ik vindt het zo moeilijk om een keuze te maken tussen een prive-kliniek of een zk!!!

Ikzelf ben geopereerd in het ziekenhuis van Venray. Ik wilde niet naar een prive-kliniek. Waarom?..dat was gewoon mijn gevoel. Dit was dichtbij en moest zowiezo een nachtje blijven ter controle. Vond ik wel een veilig idee. Maar de keuze moet je zelf maken. De chirug die mij geopereerd heeft stond ook heel goed bekend en dat gaf mij toch een fijn gevoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf ben geopereerd in het ziekenhuis van Venray. Ik wilde niet naar een prive-kliniek. Waarom?..dat was gewoon mijn gevoel. Dit was dichtbij en moest zowiezo een nachtje blijven ter controle. Vond ik wel een veilig idee. Maar de keuze moet je zelf maken. De chirug die mij geopereerd heeft stond ook heel goed bekend en dat gaf mij toch een fijn gevoel.

Ja ik vindt het maar moeilijk om een keuze te maken. Wel kan ik 2 meiden die en sittard zijn geweest en dan vertrouw je het meer he....overal kan iets fout gaan natuurlijk...

Maar wie heb jij gehad dan? Wat waren jouw`n kosten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb niks te klagen over het wellnesskliniek.

het is er heel erg mooi.

ben door dr linda visser geopereerd.

ik heb 1999 betaalt.

als je nog iets wilt weten hoor ik het wel.

xx sam

Dat was in ned of belgie?

Ook weer zo`n goedkopere prijs he....hoe kan het toch zo verschillend zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was in ned of belgie?

Ook weer zo`n goedkopere prijs he....hoe kan het toch zo verschillend zijn...

is in belgie.

nog geen 40 min rijden,

het licht in genk.

dat het zo goedkoop is heeft te maken met dat belgie hele andere toeslagen heeft als nederland.

ik ben geholpen door dr linda visser in nederland kost zij bijna de helft duurder.

terwijl het dezelfde pc is met dezelfde inplantaten en geranties in genk.

xx sam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vindt het maar moeilijk om een keuze te maken. Wel kan ik 2 meiden die en sittard zijn geweest en dan vertrouw je het meer he....overal kan iets fout gaan natuurlijk...

Maar wie heb jij gehad dan? Wat waren jouw`n kosten....

Hoi,

ik heb 375o betaald..kost wat..maar dan heb je ook wat, toch? Dr Sawor heeft mij geopereerd. die werkt ook nog als chirurg in Maastricht in het ziekenhuis. Een topper. Mijn operatie was s'morgens en ben daar gebleven tot de volgende dag 11:00. Ikzelf vond dat wel fijn om een nachtje te moeten blijven. Wel een veilig idee voor mij. Ook had ik 2 drains die pas na 4 dagen verwijderd zijn. Lees ook veel meiden die gelijk naar huis mogen zonder drains. Er zit veel verschil in die operaties heb ik al gelezen, maar ikzelf ben heel tevreden ! Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

is in belgie.

nog geen 40 min rijden,

het licht in genk.

dat het zo goedkoop is heeft te maken met dat belgie hele andere toeslagen heeft als nederland.

ik ben geholpen door dr linda visser in nederland kost zij bijna de helft duurder.

terwijl het dezelfde pc is met dezelfde inplantaten en geranties in genk.

xx sam.

Oh ja is niet zo ver he....

Ben zo bang om nar Belgie te gaan maar is natuurlijk ook dom want misschien was ik wel een belg en ging ik gewoon in beglie voor de ope..hahaha

Maar die Visser opereert ook in ned?

Helemaal gek als je dan naar ned gaat ....

Maar lees vaker iets over...dat als je iets gebeurt je in belgie minder goed wordt geholpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik heb 375o betaald..kost wat..maar dan heb je ook wat, toch? Dr Sawor heeft mij geopereerd. die werkt ook nog als chirurg in Maastricht in het ziekenhuis. Een topper. Mijn operatie was s'morgens en ben daar gebleven tot de volgende dag 11:00. Ikzelf vond dat wel fijn om een nachtje te moeten blijven. Wel een veilig idee voor mij. Ook had ik 2 drains die pas na 4 dagen verwijderd zijn. Lees ook veel meiden die gelijk naar huis mogen zonder drains. Er zit veel verschil in die operaties heb ik al gelezen, maar ikzelf ben heel tevreden ! Gr.

Ja betaal idd liever meer en het is goed hoor! Maar het verschil is wel erg veel vindt ik...

Dat is fijn dat je mocht blijven..is dat normaal?

Maar je hebt nu nieuwe implantaten waar je die drains niet meer nodig hebt? Want het verwijderen doet een hoop pijn he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat van die drains valt reuze mee hoor!!!! Ik voelde er haast niets van : ze doen dit héél snel!

Ik vond het vooral vreemd aanvoelen: je voelt dat slangetje onder je huid door schuiven!

Een keer diep zuchten en het is er al uit.

Ik ben met drains naar huis gegaan en 3 dagen erna werden ze verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja is niet zo ver he....

Ben zo bang om nar Belgie te gaan maar is natuurlijk ook dom want misschien was ik wel een belg en ging ik gewoon in beglie voor de ope..hahaha

Maar die Visser opereert ook in ned?

Helemaal gek als je dan naar ned gaat ....

Maar lees vaker iets over...dat als je iets gebeurt je in belgie minder goed wordt geholpen?

ik heb gewoon dezelfde garanties als de belgen zelf.

daar teken je ook voor.

dus ze kunnen er weinig aan doen, dan je helpen.

ik heb ook nog geen vervelende dingen daarover gelezen hier.

zal je eens moeten vragen ergens.

xx sam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat van die drains valt reuze mee hoor!!!! Ik voelde er haast niets van : ze doen dit héél snel!

Ik vond het vooral vreemd aanvoelen: je voelt dat slangetje onder je huid door schuiven!

Een keer diep zuchten en het is er al uit.

Ik ben met drains naar huis gegaan en 3 dagen erna werden ze verwijderd.

oeh ja...ach heb 2 kids dus ben al wat gewend ka pijn he hahaha

ik heb gewoon dezelfde garanties als de belgen zelf.

daar teken je ook voor.

dus ze kunnen er weinig aan doen, dan je helpen.

ik heb ook nog geen vervelende dingen daarover gelezen hier.

zal je eens moeten vragen ergens.

xx sam.

bedankt voor je antwoorden meid......Ik ga zeker eens kijken bij die kliniek van jou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

ik woon zelf ook in zuid-limburg maar ben naar de Velthuiskliniek in Eindhoven gegaan. Vond het echt super..alles is goed gegaan. Iedereen is erg aardig en professioneel! Ik heb wel 4000 euro betaald maar dit keer is het wel goed gegaan.

Succes met je keuze.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

ik woon zelf ook in zuid-limburg maar ben naar de Velthuiskliniek in Eindhoven gegaan. Vond het echt super..alles is goed gegaan. Iedereen is erg aardig en professioneel! Ik heb wel 4000 euro betaald maar dit keer is het wel goed gegaan.

Succes met je keuze.

xx

eerder niet goed gegaan?

Ja ach in ned ben je toch wel rond die prijs kwijt he...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

een bv in Heerlen kost rond de 3010 euro. (prijs is van 2010)

Ik heb alleen de prothesen hoeven betalen omdat de operatie door verzekering vergoedt werd!

Het is dan wel in een ziekenhuis.....een privékliniek is natuurlijk altijd prettiger!

Hoe heb je deze operatie vergoed gekregen??de eisen zijn veel strenger...

Ik ben inmiddels ook in heerlen geweest.

4000 € incl tepelverplaatsing

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.