Ga naar inhoud

wie kent pc vanrentreghem te antwerpen ???


porsiake

Aanbevolen berichten

dag dames

wie kent deze pc ?

had er graag wat meer over geweten . :rolleyes:

dank u

hoi,

ik ben er ooit geweest op consultatie, maar wou mij niet oppereren zonder een lifting te doen en dat wou ik absoluut niet .2 vriendinnen van mij zijn daar geweest en zijn daar wel heel tevreden van.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Levenslang zijn de meningen over verdeeld. Ok, ze zullen misschien niet verslijten, maar je borst zelf veranderd natuurlijk wel met de jaren. Ik denk dat je toch moet rekenen dat je in je leven een paar wissels nodig hebt (ik weet niet hoe oud je bent?). Er zitten hier ook vrouwen die iets van 25 jaar ofzo met hun oude prothesen hebben gedaan, en dat zijn dan de oude "minder kwalitatief" prothesen, dus ja, ze kunnen best wel heel lang meegaan. Maar je borst zelf zal eerder een wissel nodig hebben door het ouder worden denk ik.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Van Renterghem is echt een top PC! Vriendelijke man, erg ervaren, naait heel netjes, adviseert heel goed qua proportie (wat kan, wat kan niet). Ik ben nu al een tijdje geleden bij hem geopereerd en ben super-blij! :) Ik raad hem aan iedereen aan! Één van de besten in België naar 't schijnt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Levenslang wil meestal zeggen dat je van de firma nieuwe prothesen krijgt wanneer deze aan vervanging toe zijn.

En geloof me, elke prothese moet na verloop van tijd vervangen worden. Ze gaan zeker geen 30 of 40 jaar mee, dit is een utopie.

Het is niet omdat je gratis prothesen krijgt dat de operatie daarom gratis is.

De operatie aan de chirurg dien je natuurlijk wel te betalen. Kortom kan je rekenen dat de kostprijs de normale prijs is van een BV - (min) de kostprijs van de prothesen. Je komt er dus zeker niet men 1000 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.