Ga naar inhoud

esthermv2meiden : 7 december 2011 : Dr. van Dam : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

hey, ik herken dat gevoel ook niet normaal die rug je weet je geen houding te geven me borsten dat gaat nog wel die pijn in mijn rug overheerst .

ben vanmorgen geholpen en voel me wel iets beter dan vanmmiddag hoop dat het morgen ook te doen is. vaak dan komt het rot gevoel alsof er een trein over je heen is gegaan zij die vrouw.

ik doe nu elke half uur oeveningen en loop af en toe heen en weer. nou hopen dat snel beter wordt

groetjes daantjuh

hoe voel je je nu?

Ga je vandaag ook douchen of wacht je tot morgen? en heb je ook tape om? deze heb ik er heel relaxed onder de douche afgehaald...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn dag was 7 december! Er is in beide borsten 260cc dual plane geplaatst.

De operatie viel mij erg tegen, veel gespuugd vanuit de narcose en ik was opstandig en onrustig.

Het viel mij op dat mijn linkerborst erg veel pijn deed. deze was dan ook een stuk blauwer dan de rechter.

Inmiddels zijn we anderhalve week verder en heb ik nog steeds last van mijn linkerborst. De rechter doet het hartstikke goed! Ik merk dat ik baat heb als ik spierbalsum, een kruik of kersenpit op mijn borst doe. Sinds vanacht is de zwelling dan ook wat afgenomen.

Ik droeg een sportbh 75c deze zat mij niet lekker, maar wist ik veel.. Ik had 2 nieuwe 75ctjes gekocht en propte me er weer in. Toen ik mijn 2e bh omdeed bleek deze veel prettiger te zitten.. huh?? de maat maar even controleren en dit bleek een 75 dd!! te zijn. hmmm okee hier had ik dus nog niet opgerekend. Ik ben er erg blij meer hoor, maar als het nu al zo fors is, wat gaat het dan nog worden???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.