Ga naar inhoud

esthermv2meiden : 7 december 2011 : Dr. van Dam : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen.

Ik ben Esther en mama van 2 prachtige meiden.

Al vanaf mijn puberteit had ik een klein A cupje, na twee maal borstvoeding is dit geslonken naar een aa!! valt nu dus vies tegen.

Had me opgegeven voor het programma "gewoon mooier"helaas uiteindelijk niet uitgekozen, wel een klein consult gehad....

Erg verdrietig en teleurgesteld.

totdat.............. mijn ouders 2 weken geleden voorstelden om mijn een bv cadeau te doen!!!! volgende dag afspraak gemaakt, 2 dagen later kon ik langskomen en met 3 weken al geholpen worden! mijn dag is 7 december!!

ga naar Heerenveen bij dr van Dam en ga voor de 260CC

spannend!!!!!!!11

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Welkom hier ik ben hier ook nog niet zolang, maar het is gweldig hier, en wat heerlijk voor je dat je de bv van je ouders krijgt!! Ik laat me 19 dec opereren, krijg borst-lift +implantaten en een bwc dus gaat pittig worden, ben in goede conditie dus ik zie het wel !! Wel al kriebels kan ik je zeggen zo spannend allemaal. Ik laat me operen door van onselen in bocholt en ik krijg 340/360cc achter de spier !!

Ik ga je volgen leuk hoor en zo spannend !!!

Groetjes Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Esther,

:viannen_01:

Ik ben zelf ook nog niet zo lang op dit forum. Maar ik moest even reageren. Wat ben ik jaloers op jou :69: Dat je van je ouders een borstvergroting krijgt. Ik wordt zelf 23dec geopereerd bij accz klienieken. 420cc achter de spier.

Graag hoor ik van jou hoe je het heb ervaren ben benieuwd

groetjes kleintje13

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook superblij met mijn lieve paps en mams :57: !! mijn moeder heeft het altijd gewild (nog steeds wel) ze weet hoe ik me voel en dat terwijl ik minder bedeeld ben. We zijn er ook gewoon open over en hoeven er niet stiekem over te doen.

vind het zo spannend dat ik al zo vlot geholpen kan worden, denk alleen dat ik het wel onderschat...... heb namelijk het idee dat ik er met een paar dagen wel weer ben qua pijn, denk ook dat je geleidde van de pijn dingen wel kan doen...... maar denk dat ik hard onderuit ga volgende week. Ach dat zie ik dan wel weer. Vergelijk het steeds eigenlijk met een bevalling, maar dat is misschien niet helemaal juist....... toen wou ik dezelfde middag al naar buiten om een eind te wandelen!! :83:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ik volg dit forum nu ook al een tijdje; en nu vrijdag om half 10 ben ik aan de beurt :) heb al enorme zenuwen, heb namelijk 2 prachtige kids en een pracht van een ventje dus heb een beetje bang dat ik die zou achter laten moest het niet goed komen.langs de andere kant denk ik ook soms als iedereen dat kan zal mij dat ook wel lukken zeker.ik ga namelijk bij dokter de meyere in gent, een creme van een dokter! ben niet zozeer bang van de operatie maar eerder van het slaaproesje en complicaties. maar nu ben ik al zover dus nu moet ik er voor gaan vrijdag is de dag;

veel sterke en succes aan iedereen die nog moet gaan of herstelt;

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ik volg dit forum nu ook al een tijdje; en nu vrijdag om half 10 ben ik aan de beurt :) heb al enorme zenuwen, heb namelijk 2 prachtige kids en een pracht van een ventje dus heb een beetje bang dat ik die zou achter laten moest het niet goed komen.langs de andere kant denk ik ook soms als iedereen dat kan zal mij dat ook wel lukken zeker.ik ga namelijk bij dokter de meyere in gent, een creme van een dokter! ben niet zozeer bang van de operatie maar eerder van het slaaproesje en complicaties. maar nu ben ik al zover dus nu moet ik er voor gaan vrijdag is de dag;

veel sterke en succes aan iedereen die nog moet gaan of herstelt;

Hoi Vlinder

We kunnen elkaar de hand schudden, hihi. Ik ben ook o zo bang voor het slaaproesje. Ik had veel liever volledig onder zeil gegaan, maar dat scheelde me echt te veel geld. Jij bent vrijdag al aan de beurt, echt spannend, heb je ook een eigen topic, ben namelijk erg benieuwd of het roesje uiteindelijk mee gevallen is (of niet :wacko: )

Groetjes Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Esther,

Gefeliciteerd met je datum! En wat lief van je ouders.. Ik ben een week geleden (dual plane 280cc) geopereerd en de pijn valt me alles mee!! Neem geeneens paracetamol meer :)

Maar lees ik nou goed bij de andere meiden dat de operatie ook zonder narcose maar met een roesje gedaan kan worden :mellow: ??

Groetjes Kathelijne

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee heb geen eigen topic ofzo, ben al blij dat ik mijne tekst erop krijg. zal zeker laten weten hoe het is gegaan met da roesslaapje maar ik zal er normaal niets van voelen of weten of horen dus dat stelt me gerust.

ik laat het hele verslag wel weten het is nu vrijdag 2 december om 9u30.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook superblij met mijn lieve paps en mams :57: !! mijn moeder heeft het altijd gewild (nog steeds wel) ze weet hoe ik me voel en dat terwijl ik minder bedeeld ben. We zijn er ook gewoon open over en hoeven er niet stiekem over te doen.

vind het zo spannend dat ik al zo vlot geholpen kan worden, denk alleen dat ik het wel onderschat...... heb namelijk het idee dat ik er met een paar dagen wel weer ben qua pijn, denk ook dat je geleidde van de pijn dingen wel kan doen...... maar denk dat ik hard onderuit ga volgende week. Ach dat zie ik dan wel weer. Vergelijk het steeds eigenlijk met een bevalling, maar dat is misschien niet helemaal juist....... toen wou ik dezelfde middag al naar buiten om een eind te wandelen!! :83:

Ik ben 23 dec aan de beurt, ook ik zie op tegen de pijn. En dat je 6 weken niet mag tillen (ik heb een zoontje van 2) maar ik wil dit heel graag . Ik dat het bij mijn moeder er vaker over dat ik niet tevreden ben over mijn borsten, Maar zij vind dat je niet moet gaan snijden in een goed lichaam. Gaf mij andere opties (opvullen,2 bh over elkaar) Maar dat doe ik al jaren!

Maar ik heb er zin in. Nou sterkte!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

pfff hallo allemaal,

afgelopen woensdag heb ik mijn bv gehad. heb 260cc laten plaatsen, dual plane.

Echter heb ik nu het gevoel alsof ik verrot geslagen ben, kan amper inademen en mijn ribben doen enorm pijn. Rechtop zitten wil niet door de pijn in mijn borstkas en het trekt helemaal door tot aan mijn rug! hier was ik niet op berekend......

is dit normaal? dacht nl dat je alleen last van je borsten zou hebben, die prikken alleen een beetje en ze jeuken...

jakkes, vind dit niet leuk :139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa dat is heeel normaal, en hoe voorzichtiger je doet, hoe erger het wordt. Bewegen, bewegen, bewegen dat is het toverwoord.

Het zijn je spieren en die hebben een opdonder gehad, maar als je het heeeeel zwart wit beredeneerd is het 'maar' spierpijn.

Probeer er doorheen te bijten en tóch je ding te doen. Opstaan, glaasje drinken inschenken..tandjes poetsen..kleine wandeling maken. Je spieren worden stijf en stram en dat doet pijn, maar als je ze in beweging houd gaat het morgen alweer een stukje beter, en overmorgen veel beter en na 3 dagen is het alleen nog maar wat gevoelig en lastig maar ben je die ergste 'spierpijn' kwijt.

Zet hem op :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa dat is heeel normaal, en hoe voorzichtiger je doet, hoe erger het wordt. Bewegen, bewegen, bewegen dat is het toverwoord.

Het zijn je spieren en die hebben een opdonder gehad, maar als je het heeeeel zwart wit beredeneerd is het 'maar' spierpijn.

Probeer er doorheen te bijten en tóch je ding te doen. Opstaan, glaasje drinken inschenken..tandjes poetsen..kleine wandeling maken. Je spieren worden stijf en stram en dat doet pijn, maar als je ze in beweging houd gaat het morgen alweer een stukje beter, en overmorgen veel beter en na 3 dagen is het alleen nog maar wat gevoelig en lastig maar ben je die ergste 'spierpijn' kwijt.

Zet hem op :136:

ben vollop in beweging, heb 2 kids van 1 en 3 jaar en ook nog een gastkindje van 1 1/2..... mijn man is thuis om me te helpen, maar ben dus vollop bezig. Het gaat nu steeds iets beter, maar had niet gerekend op die pijn in mijn ribbenkast....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik had dat ook wel hoor alleen niet zo hevig, met inademen enzo en als ik de bh uitdeed en me moeder me rug ging masseren en op de plek waar me longen zitten kwam leken die ook helemaal gekneusd. Maar dat wordt met de dag minder. Door de zwelling enzo zit alles ook wat strakker en heb je een beurs gevoel. Welke pijnstillers gebruik je eigenlijk? Komt goed!! Je weet waar het voor is :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja je krijgt ze niet voor niets daar ben ik ook wel achter! Maar echt het komt goed elke dag een stukje beter. En goed je medicijnen innemen. Het zijn idd vooral je spieren daar heb ik nu ook nog veel last van maar blijven bewegen zoals Piepke zegt is het alle beste. Succes!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf een 1,5 week geleden geopereerd, en ik dacht de eerste paar dagen ook: OMG, wat is dit erg... Maar geloof me, na een paar dagen wordt de pijn echt minder!! Je hebt nu allerlei onverklaarbare pijntjes... En iedereen is ook weer anders.

Heel veel sterkte de komende dagen! En echt, over een paar dagen voel je je al veel beter!

Liefs,

J

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallow.............

Ik herken je hele verhaal, ik dacht ook eventjes appeltje eitje.

Is mij ook tegen gevallen. ben trouwens ook bont en blauw.

ik zit nu op po 9 en heb nog steeds pijn.

kan nog niet echt genieten...........

dit is m'n derde wissel maar zo heb ik dit nog nooit mee gemaakt.

ik heb gemerkt dat het door het plaatsen komt dual plane.

gewoon hoop houden komt goed.............doe ik ook.

en pijn stillers gebruiken 2 paracetamol met artrotec.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Bdankt voor jullie reacties,

k\wam er ook achter dat de bh zo ontzettend strak zit dat ik hier gewoon rugpijn van krijg!

vanacht mijn eigen sportbh aangehad, dit was wel beter voor mij rug maar niet voor mijn boobies!!!

Ik heb trouwens het idee dat ik de rechter steeds hoor kraken??? of zou dat ook mijn spier zijn.

\ik slik diclofinac en paracetamol en verder douche ik nu 2 keer per dag, heerlijk die warme straal over mijn rug.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey, ik herken dat gevoel ook niet normaal die rug je weet je geen houding te geven me borsten dat gaat nog wel die pijn in mijn rug overheerst .

ben vanmorgen geholpen en voel me wel iets beter dan vanmmiddag hoop dat het morgen ook te doen is. vaak dan komt het rot gevoel alsof er een trein over je heen is gegaan zij die vrouw.

ik doe nu elke half uur oeveningen en loop af en toe heen en weer. nou hopen dat snel beter wordt

groetjes daantjuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja in het begin voel je je mega stijf maar rondjes lopen helpt!! probeer het ook niet te veel te belasten ;)

Ik kreeg als tip van mijn arts 2 x per dag 15-30 min lopen met je schouders recht naar achter en rechte rug! zo strekt je spier toch een beetje, in het begin heel lastig maar je merk snel verschil :D

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen!

Gelukkig ben ik door de kids vollop in beweging. Heb nu buikgriep en al vanaf 8.00 vanochtend 5 kids onder de 4!!! pfff wat doe ik mezelf aan.

Mijn rug voelt al een heel stuk beter aan. Heb er de eerste dagen steeds een kruik tegen aan gehad. Zat de hele dag met een kruik en s'nachts lag ik er met mijn rug op, 2 keer per dag onder de warme douche en gisteren heeft mijn man mijn rug heerlijk gemasseerd!! hij mocht eerst niet aan me komen, alleen wijzen deed al pijn!

Gistermiddag en vanacht al geen paracetamol meer gehad. Vanochtend wel weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.