Ga naar inhoud

leuke series..


mii18

Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...

ik vond Desperate Housewives echt wel leuk.Helaas aan het laatste seizoen.

Flashback is net zo bekend,maar op zich wel de moeite waard.

Voor de dames die goed engels verstaan,zonder NL ondertiteling,misschien kennen jullie het,misschien ook niet...maar op http://watchseries.eu/ kijk ik dus echt ALLES!

Je weet gewoon niet meer wat je moet kijken,zoveel staat er op.Je kunt ook super gemakkelijk zoeken qua genre,heel overzichtelijk.

Misschien een tip,de links van GorillaVid zijn echt altijd de beste.100 % kwaliteit.

Geen download.Directe stream.Gratis.Geen log-in.Legaal.(alles was al in america op tv.)

(mag ik hier wel links plaatsen,dat weet ik eigenlijk niet.Sorry als ik een foutje maak,maar het is geen reclame of zo.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bellastella dat is ook mijn favoriete website om alle series terug op te zoeken en te kijken...er is geen probleem hoor met het plaatsen van een link ...tis tenslotte 100% legale website met goede content :46:

Ik ben nu hooked aan Pretty little liars & Ringer ....alleen jammer dat ik nu 3 weken moet wachten voor nieuwe afleveringen van the secret circle en the vampire dairies....pff 3 weken zonder Paul Wesley :102::56: & Ian Somenthaler :102::56: .. :122::118:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok! dus ik doe niks verkeerd! :-)

ik wild ook nog eens beginnen aan de vampire diaries,lijkt me wel interessant.Twilight fan zijnde enzo..haha..hou wel van sexy vampieren. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.