Ga naar inhoud

leuke series..


mii18

Aanbevolen berichten

  • 5 weeks later...

True blood is helemaal te gek

Bones is ook erg leuk

Je hebt nu ook een aantal nieuwe in amerika zoals

Once upon a time...sprookjes achtige maar dan voor volwassenen erg leuk gedaan

Nikita...voor wat actie, spionage met een vrouwelijke badass in de hoofdrol. * als je eenmaal aan deze serie ben begonnen ben je hooked* :106:

Ringer ook voor backstabbing drama, mysterie en super verhaal met sarah michele gellar erin...* ook erg verslavend

Revenge...tjah de naam zelf het al lekker ouderwets wraak...beetje soap achtig met goede verhaallijn en actie....

The secret circle...voor de mensen die van the vampire dairies houden...tis in de zelfde trant en ook van de zelfde schrijver maar dan met heksen enzo...

Ik wisselde nogal af tussen mijn moods toen ik thuis zat met mijn bvk...ook heb ik de normale series gevolg zoals grey's anatomy, private practice, desperate housewives...

Als je wilt lachen moet je vooral New Girl kijken of Modern familie ...raising hope is wel droog maar ik vond hem niet zo leuk..mrgoed ieder zijn eigen ding :46:

Tjah de meeste series zijn nog niet op nederlandse tv he...dus dowloaden maar ladies of online kijken :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn series:

The Vampire Dairies

The Secret Circle

True Blood

Teenwolf

Bones

Supernatural

Lost Girl

The nine lives of Cloe King (helaas maar 1 seizoen)

The Gates (helaas ook maar 1 seizoen)

New Girl

Deze moeten ook mooi zijn:

The Ringer

Alphas

Falling Skies

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben voor m'n bv op zoek geweest naar tvseries op dvd maar ik kon echt niks vinden. Wat ik leuk vond had ik al gezien en de rest kende ik niet en sprak me niet aan..

Wat ik zelf superseries vond; Six Feet Under en Nip Tuck, maar ja, heb ik al gezien dus.. En ook Ally McBeal vond ik te gek. Lijkt me een heeeeerlijke serie tijdens een herstel. Je bent er ook wel even zoet mee..

Ik ga vandaag denk ik de Sex and the City films nog maar eens kijken, voor de tachtigste keer haha. Ik hoop dat Vivienne Westwood mij ook ooit zo'n trouwjurk stuurt :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.