Ga naar inhoud

Wenkbrauw haartjes lopen in het begin omhoog?


Marisjuh

Aanbevolen berichten

Nou parkiet hem m gehaald en gelijk geprobeerd :136:

Heel handig die vormpjes erbij!! Ikke mooi gedaan en ja hoor happy dat ik ben hihi!

Wenkbrauwen waren perfect gelijk maar had ze mischien iets te donker...

Kom ik beneden krijg ik reacties van me ma : ieuw maris wat lelijk...

Dus ik naar boven stuk lichter gemaakt maar wel dat mn wenkbrauw is gevuld (die stukjes die omhoog lopen)

Zegt ze weer nee maris is niet mooi dat dat nu zo donker is..

Ja ben ik blij krijg ik zon reactie :unsure:

Vind het zelf een stuk mooier alleen geeft wel een ander gezicht i like it :136:

Nu twijfel ik aleen wel weer of het ook echt zo mooi is... mn vriend valt het dan weer niet op tja mannen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja ik vind het ook beter!! Echt een ander gezicht maf wat zon klein stukje doet :blink:

Haha ja die van mij ook, doe ik mn best valt het m toch niet op :P

Heb ook alleen een lijntje van boven en verder niks... nou ja mn wenkbrauw nou dan maar meer niet :D

Dankje meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi dankje meid!!

Mn moeder vind het nu te donker... :unsure: En ik vind het zelf ook wel een verschil

Blijf dit gewoon even een tijdje doen en mocht het me bevallen mischien toch permanent maar nog even wachten tot na school :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt het natuurlijk altijd een tijdje proberen!

En inderdaad, het maakt echt een groot verschil! Tenminste, dat vinden wij als vrouwen dan :P

Ik doe altijd mascara op en wenkbrauwpoeder en foundation op (als ik tijd heb een lijntje) als ik ergens heen ga, als ik thuis blijf ziet mijn vriend me het liefst zonder make-up dus dat doe ik dan maar :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hihi eerst school afmaken :136:

En sparen!! Maar mn ouders zouden het zeker niet oke vinden dus hoe moet ik dat oplossen :unsure:

Hihi valt mee toch meid!! He hebben wij hetzelfde vriendje :P Die van mij vind me het mooiste sochtends als ik wakker ben eeeh hallo? Maar net als jou met uitgaan doe ik foudation op en wat oogschaduw is alleen maar leuk toch :D

Hihi ja volgens mij maken wij ons soms te druk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ojee nog een probleem erbij :P Veel voorbeelden laten zien denk ik! Dan trekken ze wel bij.

Haha ik heb precies hetzelfde met mijn vriend! Soms denk ik van omg moet echt mijn wenkbrauwen epileren (dan zie ik 2 stoppels) maar m'n vriend zou het nog nieteens opvallen als ik een unibrow had :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi jaa ik denk niet dat ze dit zullen accepteren...

Ga het denk maar stiekem doen? Of gewoon doen :P

Wil die tattoo op mn pols ook maar die mag niet... :(

Haha ja dat heb ik nou ook! Denk ik shit dat ziet ie :P

Of op momenten dat je je bagger voelt: Liefje je ziet er mooi uit nou dankje.. hihi

Betekend wel dat ze ons echt leuk vinden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjaa.. ik zeg niks haha

Ze keurde m achter mn oor wel goed want die zou niet te veel opvallen ivm werk enzo...

Verder denken mijn ouders gelijk oe tattoo voor eeuwig blabla, :blush:

Snap het ook wel gezicht is dan weer enger..

Zijn ze bij jou makkelijker?

Hihi ja lief zijn ze toch :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja in principe is het gewoon bezorgdheid maar weet zeker dat je oud en wijs genoeg bent om zelf de afweging te maken ;)

Maar permanente make up is maar voor 3-5 jaar dacht ik?

Ik heb dat soort gesprekken nooit met m'n ouders gehad want heb geen tattoo's :P Maar ze zijn altijd makkelijk geweest in alles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Nou nog 4 weken tot mijn afspraak bij mrs highbrow voor 3d hairstrokes,

Ik zal eerst voor info gaan maar denk stiekem als ik daar ben en overtuigd ben ik het gelijk laat doen!!

Ik heb mijn perfecte voorbeeld gevonden maar twijfel nog heel erg, wanneer ik ze zelf zo probeer te maken worden mn wenkbrauwen verschikkelijk donder en breed!! Maar ik kleur ze in dit geeft een ander effect maar bij haar zijn ze helemaal niet zo breed!

Kortom ik twijfel alleen een stukje bijwerken of gelijk helemaal zodat ik er niks meer aan hoef te doen en het compleet is?

Zal er even een foto bij doen plus hoe ze nu van mezelf zijn als ik bijteken!

Wil ze dus net als adriana lima :D

Zal zeker mijn ervaring posten als ik het durf hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hallo,

ik heb mijn wenkbauwen ook via permanente make-up laten doen, was echt super blij ermee! maar helaas vervaagte het heel snel na 1 jaar bij laten werken het jaar daarna weer en nu moet het weer maar doe het niet meer kost heel veel geld en bij mij blijft het jammer genoeg niet zitten. dit geld niet voor iedereen! er is mij verteld dat het ook licht aan je eigen pigment :unsure: ????

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt ligt echt aan je eigen huid :D om de 8 a 12 maanden is het behoorlijk vervaagd heb ik gehoord

Bijwerken kost 79 euro dus dat vind ik niet erg om dat 1 x per jaar uit te geven (of 2;))

Maar ben benieuwd hoe het er bij jou uitziet!

@Parkiet

Ja mooi he! Heb nog 3 andere plaatjes vind haar zo ie zo mooi hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.