Ga naar inhoud

MoO : 3 november 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi meiden!!!

Afgelopen 3 november heb ik een borstvergroting laten doen door dr visser in de welnesskliniek!!!

Wat een super resultaat!!

Ben er echt heel blij mee en denk dat je daar zeker aan het goede adres bent!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mo0,

Allereerst gefeliciteerd met je nwe "boobs". Ik ga de 22e, ook bij dr Visser en ook 300 cc. Mag ik vragen hoe groot jij bent en wat je weegt? Ik wil namelijk ook uitkomen op een D maar ben bang dat ik kleiner uitkom. Oh ja, heb nu een grote A.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mo0,

Allereerst gefeliciteerd met je nwe "boobs". Ik ga de 22e, ook bij dr Visser en ook 300 cc. Mag ik vragen hoe groot jij bent en wat je weegt? Ik wil namelijk ook uitkomen op een D maar ben bang dat ik kleiner uitkom. Oh ja, heb nu een grote A.

Groetjes!

Haaj moosje:)

Dankje wel!!

Ik ben er echt super blij mee!!

En ziet er bij mij heel natuurlijk uit!!

Ik ben 1.62 en weeg 46 kilo. jij?

Was je consult fijn en heb je meer pastprotheses gepast of alleen de 300cc?

Groetjes Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mo,

Ik ben 1.73 en weeg 56 kg. Ik moet zeggen dat ik het consult allemaal heel erg snel vond gaan en dat er niet zo veel was uitgelegd, vandaar dat ik nog wel een aantal vragen heb. Ze is eerst begonnen met een prothese van 280 cc maar dat vond ik te klein. Daarna de 300cc, daar was ik meer tevreden mee al ga ik daar dus nu ook al aan twijfelen. Maar ze had het wel over plooien? Hoe was jouw consult? Heeft ze jou alles goed uitgelegd of kwam dat pas op de dag van de operatie?

Groetjes Moosje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mo,

Ik ben 1.73 en weeg 56 kg. Ik moet zeggen dat ik het consult allemaal heel erg snel vond gaan en dat er niet zo veel was uitgelegd, vandaar dat ik nog wel een aantal vragen heb. Ze is eerst begonnen met een prothese van 280 cc maar dat vond ik te klein. Daarna de 300cc, daar was ik meer tevreden mee al ga ik daar dus nu ook al aan twijfelen. Maar ze had het wel over plooien? Hoe was jouw consult? Heeft ze jou alles goed uitgelegd of kwam dat pas op de dag van de operatie?

Groetjes Moosje!

Hey Moosje,

Vervelend dat je nog wat vragen heb, zo ga je niet gerust de operatie in :(

Als je wat aan mij wilt vragen moet je maar even een pb'tje sturen, ben namelijk zelf ook door dr. Visser geopereerd dus weet je vragen hopelijk te beantwoorden!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik ben ook door dr de visser geoperreerd en ook heel

content. een lieve vrouw.

280cc achter de spier.

heb alleen spijt dat ik niet iets groter heb genomen maar wou het ook zo natuurlijk mogelijk. ben ook 1.62m ongeveer en 53 kg.

heb je foto's moO?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.