Ga naar inhoud

Mir83 : 12 december 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Goede morgen meiden,

Hoop dat jullie allemaal een redelijke nacht hebben gehad? en toch een beetje hebben kunnen slapen...Ik en een aantal andere meiden zijn volgende week maandag aan de beurt spannend!1

hoop voor jullie dat jullie herstel goed gaat !!

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi hoi,

ik heb een klote nacht gehad omdat ik niet kon slapen. Ik kan echt niet op mijn rug slapen hoor. Nu de eerste dag gaat het redelijk. Niet veel last van ademhaling maar wel erg last van mijn rug.

liefs,

cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cindy,

Ik lees het zo vaak dat haast iedereen zo,n last heeft van op de rug slapen...en erg rugpijn krijgt... Ik ben zeker een van de weinigen maar ik slaap altijd op mijn rug? Maar toch denk ik dat ik ook pijn mijn rug ga krijgen omdat je door je operatie automatisch verkrampt gaat zitten of liggen dus ik denk dat we er niet inder uit komen van de rugpijn!! Maar lees ook dat het de eerste drie dagen echt heel erg is pff gelukkig zit je op dag twee, en heb je al gekeken naar je boobs? En zijn ze mooi en groot? of valt het mee weet je hoeveel cc je er niet definitief in hebt gekregen?

Hoop voor je op een voortspeodig herstel en ben echt benieuwd hoe je de eerste week door komt wil alles weten zo spannend !!!

Fijne dag nog en rustig aan mag je wel wat beweging hebben zo de eerste dagen??

liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien ik niet eens een laptop op schoot kan houden reageer ik weer even via mn tel.

Wat een rampennacht en dag gehad zeg! Dit heb ik zwaar onderschat! Ik ben ooit een keer door een auto aangereden en de bevalling van mijn zoon duurde 15 uur,nou,doe mij dat maar weer!

Ik heb ze vanmiddag even vlug bekeken en ik ben dr blij mee :blush: Mijn vriend heeft besloten om borstenman te worden,hahaha!

Vanmorgen heeft hij beschuit met roze muisjes gehaald,hahaha,hilarisch!

Ik heb vandaag flink moeten kokhalsen van de pijn,ik was niet misselijk ofzo. Ik kreeg vette warme opvliegers en het zweet brak me aan alle kanten uit.

Vandaag accz aan de lijn gehad en volgens haar móet het donderdag of vrijdag zeker beter zijn wat betreft pijn. Let's hope so.....

Cindy? Hoe voel jij je nu?

Liefs,xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ja, je zult t misschien nu nog niet geloven, maar het betert echt na een dag of 3. Ik had ook heel veel pijn, ademde ook krampachtig de eerste dagen, en dacht echt dat het niet over zou gaan, en vervloekte mezelf waar ben ik aan begonnen. (moet je nagaan, ik had ook een buikwandcorrectie en borstlift tegelijkertijd, maar daar had ik totaal geen last van, gewoon die oprekking van de spier... Ik dacht dat het erge spierpijn zou zijn, maar wist ook niet dat het zoooooo zou voelen ;-(( Maar het is hier ook allemaal goed gekomen, je moet wel ff op je tanden bijten, maar dan heb je ook wat! Wat leuk he, van je vriend die beschuit met roze muisjes voor je pasgeboren meissies haha.

Echt, ik zou het achteraf zo weer doen, maar op dat moment he.... nog ff....;-)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meisie,

Je ik heb nog pijn in mijn rug maar idd komt het ook van het verkrampt lopen,zitten en liggen. Bang dat je iets verkeerd doet. Ik vertelde gisteren zelfs aan mijn vriend dat ik bang ben om iets te doen omdat ze er anders weer uit floepen haha. Ik ben vannacht iets te enthousiast geweest en zelf uit bed gekomen. Nou dat had ik mss beter niet kunnen doen maar ja mijn vriend was er niet dus wat moet je dan?? Vandaag erg veel last van mijn linkerborst. Ik loop ook de hele dag in mijn badjas door het huis te sjokken. Ja ik heb naar mn boobs gekeken toen ik dinsdag ging douchen. Ze zijn mooi geworden hoor. Ik moest er gewoon van huilen. Wel vergeten foto te maken maar dat komt van het weekend wel.Ik heb in allebei 430 cc gekregen en dat is voor mij nu ik ze zo zie meer dan genoeg.

Ik hou je op de hoogte.

Liefs,

Cindy

Hoi Cindy,

Ik lees het zo vaak dat haast iedereen zo,n last heeft van op de rug slapen...en erg rugpijn krijgt... Ik ben zeker een van de weinigen maar ik slaap altijd op mijn rug? Maar toch denk ik dat ik ook pijn mijn rug ga krijgen omdat je door je operatie automatisch verkrampt gaat zitten of liggen dus ik denk dat we er niet inder uit komen van de rugpijn!! Maar lees ook dat het de eerste drie dagen echt heel erg is pff gelukkig zit je op dag twee, en heb je al gekeken naar je boobs? En zijn ze mooi en groot? of valt het mee weet je hoeveel cc je er niet definitief in hebt gekregen?

Hoop voor je op een voortspeodig herstel en ben echt benieuwd hoe je de eerste week door komt wil alles weten zo spannend !!!

Fijne dag nog en rustig aan mag je wel wat beweging hebben zo de eerste dagen??

liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Dank jullie voor de lieve berichten en oppeppers. Heb ik echt nodig hoor. Ik heb wel eens van het sporten erge spierpijn gehad maar dat voelde echt niet zo hoor. Alsof ik door een vrachtwagen 3 keer overreden ben. Vooral mijn linkerborst doet erg veel zeer. Ben blij als deze week voorbij is dan moet het volgens velen weer beter gaan. Ik heb niet eens de puf om me aan te kleden. Ik ben zo moe en stijf .....nog even volhouden maar het zijn wel beauty's hoor. Haha mijn vriend heeft voor het douchen mn bh losgemaakt en zei"ben je er klaar voor schat"Ik ja laat ze maar zien. WAUW zeiden we allebei. Ik moest er echt om huilen. Zoveel borst heb ik nog nooit gehad en volgens mijn vriend heb ik ngo nooit zovaak het woord tiet gebruikt. hahaha

Verslag van mijn herstel staat in mijn profiel.

Liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

wat leuk om te lezen dat jullie blij zijn met jullie boobs.

bij mijn gaat ook wel iets beter alleen het s nachts wakker worden en me rug voelen is zwaar kut maar jah even door zetten. moet eerlijk bekenen dat ik ook liever een bevalling zal overdoen hihi.

ik hoop vanavond weer te kunnen douche en foto's te kunnen maken. cindy dat lopen herken ik ook je gaat zo snel krom lopen door de pijn probeer recht op te lopen dat helpt echt en het en gaat dan steeds beter. je voelt wel die hechting trekken man ppfff . hoe komen jullie de tijd door lezen films kijken. ik ga zo proberen een stukje buiten te lopen. dorp zit hier 2 min vandaan. nou meiden beterschaps bijna een week po :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden.

Dat krom lopen herken ik ook erg. Momenteel voelt het alsof ik stuwing heb. Douchen vind ik doodeng. Als die bh eenmaal af is gaat het redelijk,maar dat ding moet ook weer aan.....pffff! Om heel eerlijk te zijn kan ik nog niet zeggen wat ik er van vind.... Ze zijn mooi,dat wel,maat is ook goed,alleen voelen ze niet eigen en lijkt het alsof ik tegen de borsten van een ander aankijk. Misschien komt dat ook wel omdat ik zoveel pijn heb en ze echt vervloek nu.

Ik hoop dat het dit weekend beter zal gaan.

De celebrex heb ik laten staan,ik wordt er misselijk van. Accz zei dat ik goed moest eten alleen heb ik ten eerste weinig eetlust en ten tweede kan ik niet veel eten door die strakke bh.

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He liefjes,

Ik probeer ook om rechtop te lopen en een beetje te rekken zodat de pijn in mn rug beter wordt. Morgenochtend komt er weer een vriendin helpen dus dan ga ik weer even douchen en vragen of ze de bh en band wil wassen. Die zitten echt strak he!! Hebben jullie ook van die borrels in je lijf hahah. Het is een beetje een raar gevoel. Elke keer als ik adem haal dan borrelt het.

Cerebrex helpt wel maar ik krijg er enorme zweet aanvallen van. Maar ja als het helpt. Ik ben neit echt misselijk geweest en eten en drinken gaat ook goed. Ik lees een beetje de hele dag, spel op de Playstation, wandelen, beetje rommelen. Zo kom ik de dag door.

Succes lieverds en we houden elkaar op de hoogte.

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cindy,

Goed te horen dat het best wel redelijk eigenlijk wel goed met je gaat!! en dat doet me goed, wetend dat ik aankomende maandag aan de beurt ben. Hoe gaat het douchen ben je dan een beetje duizelig? of valt het mee? nou hoop dat je je eerste dagen nog goed door komt en met de dag een beetje opknapt! Het weer is toch slecht dus het is ook niet anders nu dan binnen zitten!

En ben je erg stijf ? vooral in de rug he dat blijkt toch wel een groot euvel te zijn de rugpijn? Dus beetje wandelen doet dat dan wel goed voor je??

Veel succes verder met je herstel....

Wind groet Sporty.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Ja voor jou zit het er ook bijna aan te komen. Spannend he!. Ja het gaat elke dag een beetje beter en ja je voelt je echt aangereden door een vrachtwagen de eerste dagen maar we weten waar we het voor doen en gedaan hebben toch??Ik vond het heerlijk om te douchen. Het was wel een beetje eng om de bh en band uit te doen maar ohhhh zo'n opluchting om even die dingen uit te hebben. Ja het is echt kloteweer dus binnenzitten is nu geen probleem maar ik probeer wel elke dag er even uit te gaan want anders wordt je zo gaar.

Ja het grote euvel is inderdaad je rug. Die is stijf van het liggen op de operatietafel, het krampachtig lopen en zitten en liggen. Niet fijn maar goed. Bij mij helpt het om na het liggen even een 10 min door de kamer heen en weer te lopen. Voorzichtig mn borsten vashouden en dan rustig aan naar beneden zakken, je rugwervels even afrollen en dan weer langzaam naar boven komen.

Liefs,

Cindy

Hoi Cindy,

Goed te horen dat het best wel redelijk eigenlijk wel goed met je gaat!! en dat doet me goed, wetend dat ik aankomende maandag aan de beurt ben. Hoe gaat het douchen ben je dan een beetje duizelig? of valt het mee? nou hoop dat je je eerste dagen nog goed door komt en met de dag een beetje opknapt! Het weer is toch slecht dus het is ook niet anders nu dan binnen zitten!

En ben je erg stijf ? vooral in de rug he dat blijkt toch wel een groot euvel te zijn de rugpijn? Dus beetje wandelen doet dat dan wel goed voor je??

Veel succes verder met je herstel....

Wind groet Sporty.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Je kan mijn verslag op mijn pagina lezen. Beetje omschreven hoe het is gegaan en hoe ik me nu voel. Succes met aftellen voor as maandg.

Liefs,

Cindy

Hallo allemaal! k had hier even gelezen en ben toch erg benieuwd hoe het verlopen is allemaal!

Maandag 19 december ben ik ook aan de beurt, alleen een andere kliniek.

Succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.